baal van de computer

07-11-2009 00:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben te boos en te gefrustreerd om nu een heel lang verhaal te tikken. Maar baal ervan dat mijn man nu op dit moment liever zit te gamen dan dat we gezellig samen het bed in stappen. Om te gaan slapen dat dan weer wel te verstaan. Seks hebben we al heerlijk eerder op de avond gehad.

En er is ook niks mee wanneer manlief eens gaat gamen. Maar had er nu echt behoefte aan om in zijn armen heerlijk in slaap te vallen. Niet dat er nou perse moet gebeuren wat ik wil. Heb alleen net drie nachtdiensten gedraaid en dan gaat manlief sowieso gamen vanaf een uur of half tien tot een uur of half twee 'snachts.

Wat er gebeurde; om elf uur kreeg manlief een sms van een engelse vriend van de gameclan of hij kwam gamen. Waarop manlief aan mij vroeg of ik het erg vond als hij nog even zou gaan gamen. Ik zei heel eerlijk ja en dat ik er juist veel zin in had om samen in bed te stappen. Hij zei dat ie dat ook fijn vind maar dat we dat morgen doen. Ik beargumenteerde weer dat ik er juist nu behoefte aan had omdat ik al drie nachten niet naast hem geslapen had.

Nou ja slot van het liedje was dat ik verdrietig beneden zit en hij boos achter de pc.
Goodmorning!

Vandaag zie ik het in. Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk. Het was inderdaad wijvengezeik. Bedankt voor het inzicht. Ben zelf lekker om 1 uur mijn mandje ingestapt. Viel heerlijk in slaap. En genoot er van toen manlief om 3 uur dicht tegen me aankroop. Ietwat riekend naar de baco's. Vanmorgen gezellig om 7uur met de kindjes opgestaan. En omdat ik het manlief inderdaad allemaal zo gun laat ik hem dan lekker uitslapen tot een uur of 12!

Lekker weekend allemaal.
Volgens mij ben je nogal moe van die nachtdiensten, meid. Slaap lekker bij en maak er dan samen een leuk weekend van!

Oeps, mosterd zie ik....

Nou fijn dat je weer een leuk weekend gaat hebben!!
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven