Bah bah bah

23-07-2010 00:09 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag net mijn ex weer in de stad met zijn vriendin. Er was feest in de stad en ik was daar met een vriendin. Ze zagen er zo leuk uit samen en hadden het zo gezellig. Nu zit ik hier alleen en ik mis hem zooo ontzettend! Moest het ff kwijt :(
quote:Groenoog schreef op 23 juli 2010 @ 16:52:

die info kan ertoe toen in verdrietverwerking, stel dat je ex een nieuwe vriendin heeft die volledig op je lijkt, dan zou je toch kunnen denken, waarom ben je dan weg gegaan, want dan is het alleen nog maar om de manier waarop je met elkaar omging

en daar had dus best over gepraat kunnen worden, maar waarschijnlijk zie ik het verkeerd, ik heb tenslotte geen ex, ben al geruime tijd getrouwd

Als ze niet op je lijkt, dan ga je denken: oh, dus nu houd je van donker/mager/lang/noem maar op. Wat zag je dan in mij? Wat zijn wij samen waard geweest?

Je kunt overal wel zulke gedachten bij hebben denk ik, maar daar heb je alleen jezelf maar mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap helemaal hoe je je voelt Ex en ik zijn nu zon 4 maanden uit elkaar, ik dacht dat ik het redelijk verwerkt had, tot ik vorige week zag dat hij ook weer vriendin heeft. Toen k hun zo samen zag, kwam alles weer terug.

Het is iets waar je doorheen moet, en bij de een duurt het langer als bij de ander. Maar je komt er wel. En de dingen die vaak genoemd worden; erover praten, toch proberen afleiding te zoeken en jezelf verwennen met kleine dingen, het werkt wel. Uiteindelijk wordt het beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven