Bang voor reacties
woensdag 5 oktober 2011 om 12:41
Hallo allemaal,
ongeveer een jaar geleden leerde ik een jongen kennen. Toen ik hem leerde kennen had hij een vriendin, waardoor we op dat moment goede vrienden zijn geworden.
Nu een jaar later, is het uitgegaan tussen hem en zijn vrienden en zijn we naar elkaar toe gegroeid. Gisteravond hebben we gezegd dat we elkaar leuk vinden en daar zit voor mij de onzekerheid.
Hij is namelijk 5 jaar jonger dan ik ben, en ik ben bang voor reacties van buitenaf, voor vooroordelen maar ook voor de toekomst. Hij aan het studeren, ik niet meer. Ik wil huisje boompje beestje maar kan ik dat wel vragen aan een jongen die net begonnen is met studeren?
Ik weet even niet wat ik moet doen.
ongeveer een jaar geleden leerde ik een jongen kennen. Toen ik hem leerde kennen had hij een vriendin, waardoor we op dat moment goede vrienden zijn geworden.
Nu een jaar later, is het uitgegaan tussen hem en zijn vrienden en zijn we naar elkaar toe gegroeid. Gisteravond hebben we gezegd dat we elkaar leuk vinden en daar zit voor mij de onzekerheid.
Hij is namelijk 5 jaar jonger dan ik ben, en ik ben bang voor reacties van buitenaf, voor vooroordelen maar ook voor de toekomst. Hij aan het studeren, ik niet meer. Ik wil huisje boompje beestje maar kan ik dat wel vragen aan een jongen die net begonnen is met studeren?
Ik weet even niet wat ik moet doen.
woensdag 5 oktober 2011 om 12:44
Euhmmm sorry, noem me maar dom maar ik zie even niet in waarom je onzeker zou worden over die 5 jaar?
Dat wist je toch eergisteren ook al?
Als je daar een probleem mee hebt had je niet moeten zeggen dat je hem leuk vond
Enne....ik zou voorlopig nog even helemaal niets vragen in de trant van huisje boompje beestje
GA nou eerst maar eens kijken of jullie verliefd op elkaar gaan blijven!
Dan is het vroeg genoeg om het over zulke zaken te hebben
Jullie zijn al een jaar goede vrienden toch
Me dunkt dat hij dan wel een beetje weet hoe jij in elkaar zit...
Dat wist je toch eergisteren ook al?
Als je daar een probleem mee hebt had je niet moeten zeggen dat je hem leuk vond
Enne....ik zou voorlopig nog even helemaal niets vragen in de trant van huisje boompje beestje
GA nou eerst maar eens kijken of jullie verliefd op elkaar gaan blijven!
Dan is het vroeg genoeg om het over zulke zaken te hebben
Jullie zijn al een jaar goede vrienden toch
Me dunkt dat hij dan wel een beetje weet hoe jij in elkaar zit...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 5 oktober 2011 om 12:44
Volgens mij ben je neit zozeer bang voor de reacties, maar vooral omdat jullie ms niet bij elkaar passen qua relatieverwachting. Ik zou dit idd eerst met zn tweeen bespreken en als het dan voor jullie goed zit dan maakt het niet uit wat anderen ervan vinden.
Huisje-boompje-beestje lijkt me idd niet passen bij de situatie van jouw vriend..maar wellicht denkt hij daat anders over.
Huisje-boompje-beestje lijkt me idd niet passen bij de situatie van jouw vriend..maar wellicht denkt hij daat anders over.
woensdag 5 oktober 2011 om 12:53
Jeetje, als je hard van stapel loopt, gaat hij zeker schrikken!
Hij komt nét uit een relatie, vergeet dat niet. Ik denk niet dat hij alweer op een volgende relatie zit te wachten en zeker niet huisje-boompje-beestje.
Als jij dit allemaal zo veolt 9ook dat minieme leeftijdsverschil) dan straal je die onzekerheid uit en dat zullen mensen inderdaad zien...
Jullie vinden elkaar leuk, that's it. Maar jij zit in jouw gedachten al wel 10 stappen verder...
Hij komt nét uit een relatie, vergeet dat niet. Ik denk niet dat hij alweer op een volgende relatie zit te wachten en zeker niet huisje-boompje-beestje.
Als jij dit allemaal zo veolt 9ook dat minieme leeftijdsverschil) dan straal je die onzekerheid uit en dat zullen mensen inderdaad zien...
Jullie vinden elkaar leuk, that's it. Maar jij zit in jouw gedachten al wel 10 stappen verder...
woensdag 5 oktober 2011 om 12:55
Je wilt huisje boompje beestje maar wil je dat nu onmiddelijk meteen? De relatie moet nog beginnen! Zijn vorige relatie is ook nog maar net uit. Ga eerst eens rustig aan daten. Als dat leuk gaat kan je gaan samenwonen en als dat goed bevalt nog eens nadenken over kinderen (neem aan dat je dat bedoelt met huisje boompje beestje).
Er zijn trouwens genoeg mensen die samenwonen tijdens hun studie of kinderen krijgen.
Die vijf jaar zou ik me helemaal niet druk om maken.
Er zijn trouwens genoeg mensen die samenwonen tijdens hun studie of kinderen krijgen.
Die vijf jaar zou ik me helemaal niet druk om maken.
woensdag 5 oktober 2011 om 13:38
woensdag 5 oktober 2011 om 13:53
woensdag 5 oktober 2011 om 14:16
ten eerste: boeiend wat de rest ervan vind. jullie vinden elkaar leuk en dat is het belangrijkste.
toen ik net een relatie kreeg had iedereen er wel iets over te vertellen ( mijn relatie ging na 6 jaar uit, mijn beste vriend was er voor me en na 3/4 jaar werd het wat, maar hij was ook de beste vriend van mijn ex). iedereen had commetaar en ik heb ze netjes verteld waar ze dat konden steken, wij zijn gelukkig en dat was het belangrijkste ( ex is btw ook weer helemaal happy in love, dus die zat er als enige niet zo mee).
ten tweede: ik zou dat huisje boompje beestje nog niet zo ten sprake brengen. als je net samen bent wil je het eerst rustig aan doen, vooral jongens zijn hier erg gevoelig voor.
jullie zijn nog zo jong, dus ik zou gewoon lekker kijken hoe het loopt.
woon je op jezelf? meestal komt hij dan toch op een gegeven moment zovaak langs dat het bijna samenwonen lijkt.
lekker van elkaar gaan genieten en dan zie je wel waar het schip strand.
toen ik net een relatie kreeg had iedereen er wel iets over te vertellen ( mijn relatie ging na 6 jaar uit, mijn beste vriend was er voor me en na 3/4 jaar werd het wat, maar hij was ook de beste vriend van mijn ex). iedereen had commetaar en ik heb ze netjes verteld waar ze dat konden steken, wij zijn gelukkig en dat was het belangrijkste ( ex is btw ook weer helemaal happy in love, dus die zat er als enige niet zo mee).
ten tweede: ik zou dat huisje boompje beestje nog niet zo ten sprake brengen. als je net samen bent wil je het eerst rustig aan doen, vooral jongens zijn hier erg gevoelig voor.
jullie zijn nog zo jong, dus ik zou gewoon lekker kijken hoe het loopt.
woon je op jezelf? meestal komt hij dan toch op een gegeven moment zovaak langs dat het bijna samenwonen lijkt.
lekker van elkaar gaan genieten en dan zie je wel waar het schip strand.