Bedankt voor de tips en reacties

19-07-2011 14:04 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden bedankt voor de tips en reacties.

Ik ga mij vanaf nu anders opstellen ik ga voor mijzelf opkomen, en laat mij niet meer rond comanderen ben er vandaag al mee begonnen. mijn partner schreeuwt vanplaats te communiceren ik luister er niet meer naar en ga nu ook meer leuke dingen voor mijzelf doen dan maar stiekem dansen als ie werkt op middag.

ik wil weer lekker in mijn vel zitten en dat kan alleen als je gelukkig bent met jezelf. Ik wil mijn spontane ik weer zijn dan ben ik ook gelukkiger denk dat mijn partner dat dan ook merkt . nu voel ik mij alleen maar eenzaam terwijl ik een relatie heb groet noelle
Tjonge, een schreeuwende partner. Dat is nog eens een teken van liefde zeg.

Mijn complimenten dat je het geluk bij jezelf wilt zoeken, maar het is ook van belang dat je mensen om je heen verzamelt, die liefdevol met je omgaan, anders hou je dat nooit vol.

Gun jezelf het allerbeste, ook waar het gaat om mensen, want je kan wel eens blijven lachen om alles wat een ander je aan doet, het lachen vergaat je op een goed moment en dan komt de klap zeer hard aan.
you go girl en dan weer goed in je vel gaan zitten en m smeren!
..popcorn?
Goed zo, en nu moet je het ook echt uitvoeren.

Geen loze beloftes aan jezelf maken he!
Je zit weer lekker in je vel en voelt je gelukkig ? Een avond en een paar postings verder? Wie belazer je nou, volgens mij alleen jezelf.

Waarom heb je trouwens een nieuw topic geopend, maar dat terzijde.

Jij durft oprecht te beweren dat je voor jezelf gaat opkomen en dingen voor jezelf gaat doen. Laat me niet lachen (al is de situatie meer om te huilen, dat wel).

Dan maar stiekem dansen in de middag als hij werkt ?????

DOE NORMAAL, dit kun je niet menen.

Je mag dit niet, je mag dat niet, mag niet de buurman goededag zeggen, je mag je hakken niet dragen, je moet rustig zijn thuis als hij gewerkt heeft, maar gelukkig...... hij is zo'n lieve pappa en je houdt zoveel van hem.
ik hou van hem maar ga gewoon meer dingen doen zo als ik ze gewend was voor mij zelf opkomen. hij werkt veel en die tijd ga ik goed benutten om weer de dingen op te pakken van vroeger dan ga ik ook beter in mijn vel zitten ja dat topic ging per ongeluk ben niet zo handig met de computer. ik ga deze week op zaterdag middag mijn salsa dansen weer oppakken mijn oma past op mijn dochter en ik ga mij er niet schuldig over voelen. maar de situatie is id erg moelijk had nooit verwacht dat mijn partner zo bezitterig zou worden
En ga je hem vertellen dat je dingen gaat oppakken zoals het salsadansen of vrees je dat dan het huis te klein is?

Want dingen voor jezelf oppakken die je stiekem moet/gaat doen vind ik nog niet echt voor jezelf opkomen.
Uiteindelijk vertel ik hem wel dat ik ga dansen, ik ben het zat om alles te moeten laten heb dat lang genoeg gedaan. We hebben kinderen maar ik ben meer dan alleen moeder , en het word tijd dat ie dat gaat beseffen
quote:vlindernoelle01 schreef op 19 juli 2011 @ 14:39:

ik hou van hem maar ga gewoon meer dingen doen zo als ik ze gewend was voor mij zelf opkomen. hij werkt veel en die tijd ga ik goed benutten om weer de dingen op te pakken van vroeger dan ga ik ook beter in mijn vel zitten ja dat topic ging per ongeluk ben niet zo handig met de computer. ik ga deze week op zaterdag middag mijn salsa dansen weer oppakken mijn oma past op mijn dochter en ik ga mij er niet schuldig over voelen. maar de situatie is id erg moelijk had nooit verwacht dat mijn partner zo bezitterig zou worden

Jij houd van hem,hij ook.!

Hield je maar zoveel van jezelf...
quote:vlindernoelle01 schreef op 19 juli 2011 @ 14:39:

Je houdt van hem? Waarom eigenlijk? Wat zijn de eigenschappen die liefde bij doet opbloeien en belangrijker................vaak is er niets aan te doen en hou je gewoon van iemand, op een nogal erg afhankelijke manier, maar mag je hem ook? Is het zo'n peer van een vent?Gaat hij liefdevol met je om?En zo nee, waar is dan zijn liefde voor jou? Of vind je het niet belangrijk om geliefd te zijn? Leef je er voor om als beest behandelt te worden?

Het zijn zomaar een paar vragen die in het wilde weg in me opkomen.Hoe zit dat?
TO,

het gaat je niet lukken na 1 nachtje van alles bedenken.

Als je dan zo nodig wilt vluchten, ga dan gewoon.

Sommige hebben er gewoon de ballen niet voor.

Succes gewenst, men kan op je in blijven praten,

jij kan van je af blijven schrijven, maar dan had je intussen net zo goed alweer aan het dansen zijn gegaan. Steek je eigen tijd eens in je eigen leventje, want dit is er geen.

Realiteit is voor jou een fantasie. Tijd om met je bijde beentjes op de grond te komen. Ik hoop voor je dat je over een tijdje kunt zeggen: goh, dat heb IK mooi voor elkaar gekregen!

Zo niet, lees dan je topics nog eens door!
Voor jezelf opkomen....door dan maar stiekem dingen te gaan doen. Nee echt, meest briljante oplossing ooit! En dit komt geloofwaardig over op jezelf?

Doet de sarcasme modus weer uit....
Sorry, maar wie opent er nu PER ONGELUK een nieuw topic? Daar moet je toch echt moeite voor doen...

Verder: als jij denkt dat je er klaar voor bent om allerlei stappen te ondernemen die goed voor jezelf zijn: doen! Maar als ik zo lees dat dit inzicht in tijd van een paar posts ontstaan is, dan twijfel ik toch wat in hoeverre we dit serieus moeten nemen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven