bedrogen
zondag 30 september 2012 om 22:25
Hallo iedereen,
Ik wil effe mijn verhaal hier doen.
Het gaat voer mijn inmiddels ex vriend,
Wezijn vier jaar samen geweest drie jaar samen gewoond,
Drie weken geleden zijn we een lang weekend op vakantie geweest naar noorwegen, Er was helemaal niks aan de hand, Hij zei zelf dat hij het een beetje rustig aan wilde doen met ons omdat hij zelf niet lekker in zijn vel zat, Ik heb hem toen duidelijke gevraagt wil je het uit maken? nee was zijn antwoord. We zijn weer gekomen en twee dagen later stuurt hij mij een whats app met daarin het nieuws dat hij is vreemd gegaan met de zus van de buuvrouw en dat hij daar nu een relatie mee heeft, Dus binnen 1 week is dit gebeurt.
Ik heb hem gevraagt als er voor die tijd al wat speelde, hij ontkent maar wie gaat er nou binnen 1 week van de ene naar de andere relatie?
Ben ik gek of heb ik gelijk dat er wel wat speelde?
Ik wil effe mijn verhaal hier doen.
Het gaat voer mijn inmiddels ex vriend,
Wezijn vier jaar samen geweest drie jaar samen gewoond,
Drie weken geleden zijn we een lang weekend op vakantie geweest naar noorwegen, Er was helemaal niks aan de hand, Hij zei zelf dat hij het een beetje rustig aan wilde doen met ons omdat hij zelf niet lekker in zijn vel zat, Ik heb hem toen duidelijke gevraagt wil je het uit maken? nee was zijn antwoord. We zijn weer gekomen en twee dagen later stuurt hij mij een whats app met daarin het nieuws dat hij is vreemd gegaan met de zus van de buuvrouw en dat hij daar nu een relatie mee heeft, Dus binnen 1 week is dit gebeurt.
Ik heb hem gevraagt als er voor die tijd al wat speelde, hij ontkent maar wie gaat er nou binnen 1 week van de ene naar de andere relatie?
Ben ik gek of heb ik gelijk dat er wel wat speelde?
maandag 1 oktober 2012 om 07:58
Je vreemdganger meld je dit via een whats app? Mein Gott im Himmel, ik word écht te oud....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 1 oktober 2012 om 13:10