Beetje vreemde chef

29-01-2010 17:00 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 jaar heb ik een nieuwe chef. Ik werk als telefoniste/receptionste. Hij is chef van de administratie en daar val ik ook onder. Van begin af aan konden wij wat moeilijk met elkaar opschieten. Ik versta hem bijv. slecht. Hij mompelt wat en als ik vraag wat zeg je, dan mompelt hij het nog een keer. Ik lach dan maar wat maar weet absoluut niet waar het over gaat. Zo hebben wij dus regelmatig wat misverstanden. Maar goed. Nu heb ik laatst een functioneringsgesprek gehad. Hij heeft niets op te merken aan mijn functioneren, allemaal goed. Maar hij vind dat ik mij zeer neutraal opstel en wat afstandelijk ben. Dat klopt, dat ben ik inderdaad tegen hem. Ik heb geantwoord dat dat mijn karakter is en dat ik verder niets op hem tegen heb. Maar het lijkt wel alsof dat bij hem niet overkomt. Hij noemde wat voorbeelden, hij vind het dus onzinnig als ik hem een mailtje stuur met een mededeling, dat moet ik persoonlijk doen vind hij. Ook vond hij het vreemd dat ik hem niet als 1e gelukkig nieuwjaar had gewenst. Hij vind het ook niet kunnen dat ik 's morgens niet even binnenstap om goedemorgen te zeggen. Maar als ik dat ga doen, vind ik, dan kan ik iedere kamer wel binnenstappen om diegene goedemorgen te wensen. Ik zit op een centrale plek in de hal, waar iedereen de hele dag doorheen loopt, mensen die binnenkomen wens ik goedemorgen maar om ze nou zelf op te gaan zoeken...

Ik begrijp gewoon niet goed wat hij wil. Als ik hem spreek ben ik altijd aardig en beleeft maar inderdaad een beetje afstandelijk, dat heb ik wel bij meer mensen. Het kan toch niet met iedereen even goed klikken? Ben ik nou niet goed bezig of wat?