Beginnende relatie

29-01-2011 17:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames (en heren),

Ik ben een pas gescheiden vrouw van 38. Ik ben een paar maanden geleden in contact gekomen met een zeer jonge jongen, onder de 25, de precieze leeftijd zeg ik liever niet.

Het is niet dat ik nu gelijk een relatie wil maar ik heb als vrouw ook mijn behoeften. Nu wil ik eigenlijk jullie mening vragen over het feit dat ik met een veel jongere jongen 'omga'.

Of heeft iemand misschien ook iets dergelijks meegemaakt of fantaseert iemand hier misschien over?

Ik twijfel nogal over het feit dat hij zo jong is, het is puur de leeftijd wat mij aan het twijfelen brengt.

Mijn ex-man was namelijk ook jonger dan mijzelf dus het feit dat ik op mannen val die jonger dan mij zijn is mij niet vreemd, alleen nu is het leeftijdsverschil een heel stuk groter. Ook heb ik geen kinderen dus daar hoeft geen rekening mee worden gehouden.

Ik hoop dat jullie mij enigszins kunnen helpen.

groetjes Suzan
Oh 19 jaar is wel jong hoor. Ik zou het zelf niet willen.
Tsjeez.. dat is wel een erg groot verschil. Ieder zijn eigen, maar het is niet echt gelijkwaardig.

Ik heb ook wel eens sjans van jongere jongens, maar denk dan echt de groeten.

Maar val zelf ook meer op dezelfde leeftijd of liever wat ouder dan mijzelf. Ik ben zelf 30. En trek bij 25,26 de grens. Zelfs dat vind ik vaak nog "jongetjes".

Nu klinkt het alsof ik mannen verslind, niks is minder waar.. maar flirt er zelfs niet mee.. vind dat op een of andere manier niet gepast.

Dus ja, 19 vind ik echt veels te jong, zelfs als je 29 zou zijn is het nog bedenkelijk..

Raar dat ik dan vind dat het andersom wel kan. Dus als de vrouw 19 was en de man 29. Maar mannen zijn vaak ook wat onvolwassener ;)
anoniem_97245 wijzigde dit bericht op 29-01-2011 22:51
Reden: excusez moi.. typfoutje
% gewijzigd
Ieder zijn meug. Maar ik zou in dit geval het idee hebben met mijn zoon in bed te liggen. Maar als jij daarop kickt, helemaal jouw beslissing.
Het is wel apart natuurlijk, ben zelf 19 en zie niet snel een vriend van me met een vrouw van 38 lopen. Ik zou er gewoon van genieten maar niet al te veel van hopen, als jij een met een lekkere jonge knul wilt genieten, ga je gang ;) Neuk er lekker op los nu het nog kan ;)
Geniet nooit met mate.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven