Begroeten vriend

15-09-2019 02:07 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee maanden terug heb ik een jongen leren kennen met wie ik tot nu toe 4x vriendschappelijk heb afgesproken. Nu kreeg ik vandaag, waren dagje weg samen, te horen dat ik nooit hand geef. Heb hem eerste keer hand gegeven en bij afscheid weet ik niet meer of ik toen hand gegeven heb. Maar andere vrienden begroet ik alleen als we hebben afgesproken. Op verjaardagen geven we elkaar 3 zoenen. die jongen begin ik wel leuk te vinden, maar volgende keer bij afscheid kus op de wang is raar of niet?

Hoe begroeten jullie vrienden?
Ik zou niet weten wat er mis is met deze jongen. Het is vooral Elfje85 die moeilijk doet en ingewikkeld over komt.
Waar maak je je druk om Elfje85?
Je weet toch dat deze jongen jou niet zo heel leuk vindt? Hij heeft je verteld dat hij jou niet ziet als iemand voor meer dan een vriendschap. Waarom zit je dan nog zo achterdochtig te doen? Wie weet heeft hij een date met anderen. Dat mag, want jullie hebben niets.
Waarom maak jij het zo ingewikkeld voor jezelf? Waarom moet je bij elke eenvoudige doorsnee handeling advies hebben? Heb je misschien een stoornis waardoor je situaties en mensen niet begrijpt? Wat vinden de mensen in jouw omgeving van je gedrag?
elfje85 schreef:
18-09-2019 22:47
Niemand is heilig he, murrmurr
Je vroeg toch om advies. Ik vind er ook weinig aan, iemand met weinig attentheid en fatsoen, klinkt ook niet alsof hij uit is op een relatie.

Je noemt overigens die jongen autistisch maar je kan er zelf ook wat van. Je mate van controledrang lijkt mij vervelend om mee om te gaan. Is 85 je bouwjaar of ben je jonger?

De volgende afspraak al plannen terwijl je nog met de vorige bezig bent vinden sommige mensen behoorlijk benauwend. Iemand neemt blijkbaar de moeite om dit tegen te je zeggen, misschien handig om dan ook echt gas terug te nemen. Je zit er wel erg bovenop.
elfje85 schreef:
18-09-2019 22:38
Ik weet zelf ook nog niet of ik m leuk vind. Nee, klopt. Maar ik denk dat die ook wel weten dat ie nooit zo heel laat gaat slapen en hij heeft maar een vriend op moment en die rijd op vrachtwagen dus ik denk dat ie ook wel vroeg slaapt. Kan ook zijn dat ie toen ie mij bericht stuurde vergeten was dat die vriend gebeld had maar blijf wel toevallig vinden. Ik ga er verder niets over zeggen. Wil niet als een of ander controlerend geval overkomen.

Een ex van me ging vreemd en mijn laatste ex z'n gedrag kwam daarbij in de buurt. En beide logen dus. Dus vandaar dat ik veel sneller wantrouwend. En kans is groot dat als ik nieuwe vriend zou hebben die liegt dat ik hem dan na een of twee leugens de deur uit trap, kan gewoon niet meer tegen leugens.
Ik kan me voorstellen dat je wantrouwt maar dat zoveel uiten kan voor jou en voor hem onrustig voelen of zijn. Als je hem meer kan vertrouwen dat hij het goed met je voorheeft binnen het contact dat jullie hebben, zou dat meer rust geven?
Je kan denk ik niet zelf analyseren of hij voor 22:30 wist over die verjaardag. Als je het echt wilt weten is de enige manier het te vragen. Maar zelfs dan hoeft het niet zo te zijn dat je erachter komt. Als je het niet vraagt zou ik het echt loslaten of je neerleggen dat hij je misschien voorliegt en daarbij kiezen of je contact met hem wilt of niet. Of zie je andere mogelijkheden die voor je kunnen werken?
Als hij je vriend was zou je hem dus na een of twee leugens de deur uittrappen. En als iemand een vriend is?
Hatchi schreef:
18-09-2019 23:02
Ik zou niet weten wat er mis is met deze jongen. Het is vooral Elfje85 die moeilijk doet en ingewikkeld over komt.
Je weet toch dat deze jongen jou niet zo heel leuk vindt? Hij heeft je verteld dat hij jou niet ziet als iemand voor meer dan een vriendschap. Waarom zit je dan nog zo achterdochtig te doen? Wie weet heeft hij een date met anderen. Dat mag, want jullie hebben niets.
Waarom maak jij het zo ingewikkeld voor jezelf? Waarom moet je bij elke eenvoudige doorsnee handeling advies hebben? Heb je misschien een stoornis waardoor je situaties en mensen niet begrijpt? Wat vinden de mensen in jouw omgeving van je gedrag?
Ik vraag me dit ook af. Je komt ook best wanhopig over, alsof je zo graag een relatie wilt en daardoor elk ‘normaal’ aspect van mannen opvat alsof er meer is. En geloof me, als dat er is, dan is dat wel duidelijk en merk je het echt zelf wel.
Seriously?
Ik ben echt de draad een beetje kwijt, geloof ik.

Elfje, wat ik vooral zie is het niet zo soepeltjes loopt met afspreken, dat hij dingen niet leuk vindt van jou en vice versa. Dat je van plannen houdt, moet je gewoon kunnen zeggen. Je mag zijn wie je bent ( tenzij je er iemand anders mee schaadt, maar dat doe je niet ). Ik vraag me alleen af of jullie wel op 1 lijn komen. Ik zie irritaties hier, irritaties daar, je twijfelt of hij eerlijk is. Waarom ga je nog met hem om?
Je bent in de 30 TO?
MeredithGrey schreef:
18-09-2019 23:24
Ik vraag me dit ook af. Je komt ook best wanhopig over, alsof je zo graag een relatie wilt en daardoor elk ‘normaal’ aspect van mannen opvat alsof er meer is. En geloof me, als dat er is, dan is dat wel duidelijk en merk je het echt zelf wel.
En waaruit maak je dit op? Je doet een veronderstelling en roept dingen die niet waar zijn. Ik weet van mezelf dat ik te snel wil plannen. Probeer hier ook aan te werken. En hoezo ben ik wanhopig? Ik weet nog niet eens of ik hem echt leuk vind...en waarom vat ik elk normaal aspect op alsof er meer is? Ik weet dat er op dit moment njet meer is.
Sofietweepuntnul schreef:
18-09-2019 23:27
Ik ben echt de draad een beetje kwijt, geloof ik.

Elfje, wat ik vooral zie is het niet zo soepeltjes loopt met afspreken, dat hij dingen niet leuk vindt van jou en vice versa. Dat je van plannen houdt, moet je gewoon kunnen zeggen. Je mag zijn wie je bent ( tenzij je er iemand anders mee schaadt, maar dat doe je niet ). Ik vraag me alleen af of jullie wel op 1 lijn komen. Ik zie irritaties hier, irritaties daar, je twijfelt of hij eerlijk is. Waarom ga je nog met hem om?
We hebben beide uitgesproken waar we ons aan ergerden. Ieder van ons weet nu waar aan hij/zij kan werken. En al verbeteren niet (al) die dingen, is dat voor mij nog geen reden om ons contact te verbeteren. Of zijn al jouw vrienden perfect dan?
Hatchi schreef:
Dit vraag ik me ook allemaal af. Wat een haarkloverij; uitgebreide analyses op onbelangrijke details en als kers op de taart die achterdocht.
Hatchi schreef:
Nou voor mij is het niet meer als vriendschap op dit moment. En dat vindt ik fijn ik ben er op dit moment helemaal niet bezig
Dat is wat hij gesegd heeft. Ook zei ie in trein dat als je date hebt dat je dan verwachtingen van elkaar hebt, ik denk dat dis best inderdaad zo kan zijn dat ie er echt nog niet over nagedacht heeft of ie mij leuk vind? Hij mag idd daten. Maar omdat ik hem misschien leuk vind vraag ik me af of ie smoesjes bedenkt maar ook bij vriendschappelijk contact zou ik me dat afvragen. Veder staat het geloof ik ledereen vrij om te vragen om wat voor advies dan ook, dus als je je ergert. Lees dan lekker niet meer mee, Dankje.
elfje85 schreef:
18-09-2019 23:37
We hebben beide uitgesproken waar we ons aan ergerden. Ieder van ons weet nu waar aan hij/zij kan werken. En al verbeteren niet (al) die dingen, is dat voor mij nog geen reden om ons contact te verbeteren. Of zijn al jouw vrienden perfect dan?
Zo hallo, het was geen aanval, maar gewoon een vraag. Nee, mijn vrienden en vriendschappen zijn niet perfect, wel heb ik gelijk vanaf het begin een paar basisdingen nodig die gelijk lekker lopen. Als ik in het begin van een contact al zo moet worstelen om de kleinste dingen, al irritaties voel en vice versa en twijfel of iemand eerlijk is, haak ik af.

Als dit voor jullie zo werkt, dan is dat prima.
madamzonderm schreef:
18-09-2019 23:22
Ik kan me voorstellen dat je wantrouwt maar dat zoveel uiten kan voor jou en voor hem onrustig voelen of zijn. Als je hem meer kan vertrouwen dat hij het goed met je voorheeft binnen het contact dat jullie hebben, zou dat meer rust geven?
Je kan denk ik niet zelf analyseren of hij voor 22:30 wist over die verjaardag. Als je het echt wilt weten is de enige manier het te vragen. Maar zelfs dan hoeft het niet zo te zijn dat je erachter komt. Als je het niet vraagt zou ik het echt loslaten of je neerleggen dat hij je misschien voorliegt en daarbij kiezen of je contact met hem wilt of niet. Of zie je andere mogelijkheden die voor je kunnen werken?
Als hij je vriend was zou je hem dus na een of twee leugens de deur uittrappen. En als iemand een vriend is?
Ik uit dit niet naar hem toe. Achter de waarheid ga ik niet komen. Ik zie voor nu geen redenen om contact te verbreken. Als een vriend vaak zou liefen zou ik misschien inderdaad contact verbreken.
elfje85 schreef:
18-09-2019 23:46
Ik uit dit niet naar hem toe. Achter de waarheid ga ik niet komen. Ik zie voor nu geen redenen om contact te verbreken. Als een vriend vaak zou liefen zou ik misschien inderdaad contact verbreken.
Okay. Weet je genoeg om dit contact hebben/verder te onderhouden, tenminste voor nu?
Ik krijg een ‘de lamme helpt de blinde’-gevoel van de interacties tussen Elfje en MadamezonderM.
elfje85 schreef:
18-09-2019 23:34
En waaruit maak je dit op? Je doet een veronderstelling en roept dingen die niet waar zijn. Ik weet van mezelf dat ik te snel wil plannen. Probeer hier ook aan te werken. En hoezo ben ik wanhopig? Ik weet nog niet eens of ik hem echt leuk vind...en waarom vat ik elk normaal aspect op alsof er meer is? Ik weet dat er op dit moment njet meer is.
Ik zeg dat je zo overkomt. En ik baseer dit op je reacties in dit topic, in het schildertopic en dat je gisteren tot twee keer toe een nieuw topic opende over deze kwestie. En je oproep dat je graag reacties van andere forumleden wilt.

Of je wilt heel graag reacties en wordt blij van en dat is je doel. Dat je die aandacht fijn vindt...

Of je hebt echt totaal niet door hoe de wereld werkt... maar door eerst advies te vragen en dan wild om je heen te gaan slaan denk ik dat mijn eerste optie klopt .
Seriously?
Hatchi schreef:
Loepen! Hier waren we in haar vorige topic “leuke schilder” al achtergekomen toch?!
elfje85 schreef:
18-09-2019 23:34
Je wilt snel plannen? Schei toch uit... in je vorige pagina deed je er 96 pagina’s en meerdere weken/maanden over om de schilder een sms’je te sturen.. :facepalm:
elfje85 schreef:
18-09-2019 23:43
Nou voor mij is het niet meer als vriendschap op dit moment. En dat vindt ik fijn ik ben er op dit moment helemaal niet bezig
Dat is wat hij gesegd heeft. Ook zei ie in trein dat als je date hebt dat je dan verwachtingen van elkaar hebt, ik denk dat dis best inderdaad zo kan zijn dat ie er echt nog niet over nagedacht heeft of ie mij leuk vind? Hij mag idd daten. Maar omdat ik hem misschien leuk vind vraag ik me af of ie smoesjes bedenkt maar ook bij vriendschappelijk contact zou ik me dat afvragen. Veder staat het geloof ik ledereen vrij om te vragen om wat voor advies dan ook, dus als je je ergert. Lees dan lekker niet meer mee, Dankje.
Vragen? Dat wat jij vraagt is een hele handleiding voor je leven. Je stelt geen normale vragen. En de antwoorden op de vragen komen ook niet bij je binnen. Probeer zelf eens na te denken. Je bent neem ik aan een volwassen vrouw? Waarom moet iedereen alles voorkauwen voor je? Waarom kom je voor onbenulligheden advies vragen?
Hier komen vragen hoe je iemand gedag moet zeggen. Hoe iemand een bericht bedoelt. Hoe iemand omgaat met afspraken. Als je dit zelf niet snapt of na moet vragen aan een ander, dan is er toch iets met je aan de hand?
Koekoek
Ohh ben jij het van de schilder :) je bent er maar druk mee meis
Ik zeg meestal halleekes
elfje85 schreef:
18-09-2019 20:15
Ik had gehoopt op meer reacties van forummers maar blijkbaar wilt niemand me advies geven?

Je bedoelt dat je nog een keer die idioterie van je vorige topic wilt? Laten we hopen van niet, zeg.
Wat is jullie gedachten erover dat hij die 28e niet kan? Ik zit er nog steeds mee in m'n hoofd...samenvatting, eerst zegt ie niet te weten of ie deze maand red, dan avond erna (zondag) zegt ie ga dan misschien 28e, karten. En dan maandagavond vraagt of ik 27e kan. Dus ik vroeg of ie al iets over 28e weet. Daarop stuurde ie dinsdagochtend dat een vriend hem heeft uitgenodigd voor z'n verjaardag die ie 28e viert. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat ie dat vergeten te vermelden was in z'n bericht.

Voor mijn gevoel is t beetje te toevallig. Maar dat kan ook komen doordat ik wantrouwender geworden ben door 2 exen van me.
Ik denk dat hij voor elke avond een ander chickie heeft. En zijn kleren niet strijkt.
elfje85 schreef:
19-09-2019 22:38
Wat is jullie gedachten erover dat hij die 28e niet kan? Ik zit er nog steeds mee in m'n hoofd...samenvatting, eerst zegt ie niet te weten of ie deze maand red, dan avond erna (zondag) zegt ie ga dan misschien 28e, karten. En dan maandagavond vraagt of ik 27e kan. Dus ik vroeg of ie al iets over 28e weet. Daarop stuurde ie dinsdagochtend dat een vriend hem heeft uitgenodigd voor z'n verjaardag die ie 28e viert. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat ie dat vergeten te vermelden was in z'n bericht.

Voor mijn gevoel is t beetje te toevallig. Maar dat kan ook komen doordat ik wantrouwender geworden ben door 2 exen van me.
Mijn gedachten over jou, je hele situatie en je stoornis zijn dat jij echt serieus hulp moet gaan zoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven