Bekende homo's en lesbi's gezocht
dinsdag 4 november 2008 om 21:31
Ik wil een lesgeven op mijn school over homosexualiteit. Ik ben op zoek naar bekende mensen (mag Nederlands zijn) die homo of lesbo of mogelijk bi zijn. Ik wil daar dan foto's van opzoeken om aan mijn leerlingen te laten zien dat er veel mensen zijn die homo zijn en dat het vaak mensen zijn waarvan je het niet zou verwachten. Mijn leerlingen hebben laten zien nogal bekrompen te zijn hierin en ik wil ze er met andere ogen naar laten kijken.
Dus wie kan mij wat bekende namen geven, ik kom niet verder dan Gordon, Gerard Joling etc. Ik zoek naar bekende mensen waarvan het niet zo duidelijk is dat mijn leerlingen dat ook weten.
Wie kan me helpen???
Dus wie kan mij wat bekende namen geven, ik kom niet verder dan Gordon, Gerard Joling etc. Ik zoek naar bekende mensen waarvan het niet zo duidelijk is dat mijn leerlingen dat ook weten.
Wie kan me helpen???

dinsdag 4 november 2008 om 21:46
pff.. zo veel Albert Verline,, Peter van de Vorst (ook RTL boulevard), Paul de leeuw, Marc Marie Huibrechts, Claudia de Breij, Sara Kroos, Max Westerman, André van Duin, Jamai, Carlo Boshart,Joop Braakhekke,Hans Klok, Harm Edens, Inge Diepman, Paul Groot, Richard Groenendijk, sugar lee hooper, suzanne kleman, TOny Neef, Gerard Spong, Leco van Zadelhof en alle Nederlandse bekende mannelijke modeontwerpers.. en vast nog veeel meer!