Ben ik biseksueel?
zaterdag 3 augustus 2019 om 18:15
Hoi allemaal!
Toch iets te laf om onder mijn eigen naam dit te schrijven denk ik.
Ik heb nu ongeveer een half jaartje een relatie met een jongen. Ik vind hem nog steeds heel leuk! Ik was alleen laatst op vakantie en zag daar een meisje, ik vond haar echt heel mooi, en zag al helemaal voor me hoe wij samen allemaal spannende dingen deden. Mag dit in een relatie?? Wat vinden jullie?
Toen ik op de basisschool zat, wilde ik met een jongen gaan zoenen, maar ik durfde niet. Ik ging oefenen met een vriendin van mij. We gingen zoenen en we voelden beiden telkens 'kriebeltjes' zoals we dat toen noemden. Achteraf denk ik dat ik op haar verliefd ben geweest. Ik denk dat ik biseksueel ben. Wat denken jullie??
En ik denk ook dat ik soms gewoon verlang naar iets doen en uitproberen met een meisje. Maar ik heb nog een relatie en ik denk dat ik ook nog verliefd ben op de jongen met wie ik een relatie heb. Heeft iemand misschien advies voor mij??
Ik ga toch mn naam lekker zeggen
Heel veel liefs van mij, X Bibi
Toch iets te laf om onder mijn eigen naam dit te schrijven denk ik.
Ik heb nu ongeveer een half jaartje een relatie met een jongen. Ik vind hem nog steeds heel leuk! Ik was alleen laatst op vakantie en zag daar een meisje, ik vond haar echt heel mooi, en zag al helemaal voor me hoe wij samen allemaal spannende dingen deden. Mag dit in een relatie?? Wat vinden jullie?
Toen ik op de basisschool zat, wilde ik met een jongen gaan zoenen, maar ik durfde niet. Ik ging oefenen met een vriendin van mij. We gingen zoenen en we voelden beiden telkens 'kriebeltjes' zoals we dat toen noemden. Achteraf denk ik dat ik op haar verliefd ben geweest. Ik denk dat ik biseksueel ben. Wat denken jullie??
En ik denk ook dat ik soms gewoon verlang naar iets doen en uitproberen met een meisje. Maar ik heb nog een relatie en ik denk dat ik ook nog verliefd ben op de jongen met wie ik een relatie heb. Heeft iemand misschien advies voor mij??
Ik ga toch mn naam lekker zeggen
Heel veel liefs van mij, X Bibi
zaterdag 3 augustus 2019 om 18:39
zaterdag 3 augustus 2019 om 19:57
Nee joh, ze is pas twaalf, als de datum in haar naam tenminste haar geboortedatum is, maar gezien haar schrijfstijl lijkt het mij wel.
En verder eens met eerdere reacties, maakt niet zoveel uit of je wel of niet bi bent, maar als je met anderen wil zoenen is het wel zo netjes om dat met je vriend te overleggen (voor je het doet, uiteraard)
zaterdag 3 augustus 2019 om 21:07
Dan is het toch juist geen bi?
maandag 5 augustus 2019 om 19:19
Je praat over "basisschool", ben je tijdens de middelbare school of tijdens je studententijd dan nooit verliefd op iemand geworden? Tijdens die periode ontdekt je wie je bent en wat je wilt, op allerlei vlakken. Daarmee bedoel ik dat je leert om je normen, waarden, interesses, levensdoelen, ambities en seksuele voorkeuren te achterhalen.