Ben ik biseksueel?

03-08-2019 18:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!
Toch iets te laf om onder mijn eigen naam dit te schrijven denk ik.
Ik heb nu ongeveer een half jaartje een relatie met een jongen. Ik vind hem nog steeds heel leuk! Ik was alleen laatst op vakantie en zag daar een meisje, ik vond haar echt heel mooi, en zag al helemaal voor me hoe wij samen allemaal spannende dingen deden. Mag dit in een relatie?? Wat vinden jullie?
Toen ik op de basisschool zat, wilde ik met een jongen gaan zoenen, maar ik durfde niet. Ik ging oefenen met een vriendin van mij. We gingen zoenen en we voelden beiden telkens 'kriebeltjes' zoals we dat toen noemden. Achteraf denk ik dat ik op haar verliefd ben geweest. Ik denk dat ik biseksueel ben. Wat denken jullie??
En ik denk ook dat ik soms gewoon verlang naar iets doen en uitproberen met een meisje. Maar ik heb nog een relatie en ik denk dat ik ook nog verliefd ben op de jongen met wie ik een relatie heb. Heeft iemand misschien advies voor mij??
Ik ga toch mn naam lekker zeggen
Heel veel liefs van mij, X Bibi
Wat maakt het uit wat je bent, of hoe het heet. Als je maar gelukkig bent met degene waar je van houdt
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Je bent multisensationeel en mag zoenen met wie jij wilt.

Ik zou weliswaar niet vreemd gaan, da's niet aardig.
Krijg het vage vermoeden dat ik op een man aan het reageren ben die met z’n broek op de knieën achter de pc zit. Maar goed, ja Bibi, dat klinkt wel een beetje bi. Maar doet het er echt toe? Zolang je maar niet liegt en bedriegt is er niks aan de hand.
Wat maak je het jezelf toch moeilijk....man of vrouw wat maakt het uit. Als je zelf al in hokjes gaat denken......
Haha bibi.....
seksueel fluide kan ook nog
Ja en?
Cateautje schreef:
03-08-2019 18:38
Je bent multisensationeel en mag zoenen met wie jij wilt.

Ik zou weliswaar niet vreemd gaan, da's niet aardig.
Sjulia schreef:
03-08-2019 18:39
Krijg het vage vermoeden dat ik op een man aan het reageren ben die met z’n broek op de knieën achter de pc zit. Maar goed, ja Bibi, dat klinkt wel een beetje bi. Maar doet het er echt toe? Zolang je maar niet liegt en bedriegt is er niks aan de hand.
Nee joh, ze is pas twaalf, als de datum in haar naam tenminste haar geboortedatum is, maar gezien haar schrijfstijl lijkt het mij wel.
En verder eens met eerdere reacties, maakt niet zoveel uit of je wel of niet bi bent, maar als je met anderen wil zoenen is het wel zo netjes om dat met je vriend te overleggen (voor je het doet, uiteraard)
Je naam is bibi ?

Da's 2 keer bi

Ik denk idd dat je bi bent :-)
aatjuhh123 schreef:
03-08-2019 19:58
Je naam is bibi ?

Da's 2 keer bi

Ik denk idd dat je bi bent :-)
Dan is het toch juist geen bi?
Je praat over "basisschool", ben je tijdens de middelbare school of tijdens je studententijd dan nooit verliefd op iemand geworden? Tijdens die periode ontdekt je wie je bent en wat je wilt, op allerlei vlakken. Daarmee bedoel ik dat je leert om je normen, waarden, interesses, levensdoelen, ambities en seksuele voorkeuren te achterhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven