Ben ik een rebound

07-12-2021 10:32 562 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen, ik snap er nog steeds weinig van... Ik zit met het volgende:
Sinds een aantal dagen leuk chatcontact en later appcontact met een leuke man. Aantrekkelijk, heeft zijn zaakjes op de rit, er zijn raakvlakken (gedeelde hobby, hebben beide 1 of meerdere katten). Alleen..het appcontact verloopt stroever (en is een stuk minder geworden) nadat ik a. had aangegeven niet of bijna niet te bellen en b. ik het wat afkapte toen hij de apps een sensuele kant opstuurde...Nadat ik aangaf niet graag te bellen stelde hij een date voor. We gaan nu morgen wandelen. Sinds zaterdag is het appcontact een stuk minder, want we communiceren op app soms langs elkaar heen en hij praat/ vraagt liever face to face...

Hij is pas een maandje (weer) single na een relatie van een half jaar en zegt absoluut iets serieus te zoeken, maar toch heb ik ergens twijfel daarover...Hoe weet ik of hij er serieus in staat?
Yep schreef:
21-12-2021 17:24
Leuk toch; een 3e date?!
Dan is er toch sprake van een bepaalde klik!
Hoe is gegaan TO?

Mwah, ik krijg meer het gevoel dat TO heel graag wil dat het serieus is en het niet zoveel uitmaakt of zij hem ook aantrekkelijk vindt.
Maar daar kan ik mis mee zijn.
En wat is daar mis mee? Uiterlijk is toch niet het meest belangrijkst?
En TO, hoe is jullie contact nu?
Eidde schreef:
22-12-2021 08:15
Mwah, ik krijg meer het gevoel dat TO heel graag wil dat het serieus is en het niet zoveel uitmaakt of zij hem ook aantrekkelijk vindt.
Maar daar kan ik mis mee zijn.
Ik vind hem wel degelijk heel aantrekkelijk. Een mooie volle bos haar, mooie lach en gebit. Hij had ietsje breder mogen zijn maar verzorgt zichzelf ook goed.,
Ik zal proberen het wat beknop samen te vatten. Tijdens de eerste date dus gezoend, die was denk ik een uurtje of 2. Onze tweede date duurde ruim vijf uur, toen hebben we samen gefotografeerd en samen een stadje bezocht en wat gegeten bij een bakker en even samen gewinkeld. Ook toen weer gezoend en hij pakte in de winkel mijn hand vast. Het weekend daarop had hij het gevoel dat ik de rem erop hield en hadden we even een stevige discussie. Nadat we die hadden uitgepraat wist ik ook wel zeker dat ik het contact wilde voortzetten, en hij ook.

Nu is hij gisteravond bij mij thuis geweest. We hebben samen gegeten en foto's bewerkt. We waren behoorlijk knuffelig en klef maar ook veel gepraat. Hij is blijven slapen (niet gepland) en heeft s morgens nog tot een uur of elf hier gewerkt. Daarna had hij een afspraak in A'dam samen met een vriendin. Ik heb hem rond enen nog een appje gestuurd dat ik het zo fijn had gevonden, dat is net pas gelezen en nog niet beantwoord...
Oohhhh....
Dus jullie hebben al seks gehad?...

Ben benieuwd of hij vandaag nog een appje stuurt...
Zo niet, dan vraag ik me af of hij jou wel net zo leuk vindt als jij hem...
Ik hoop van wel voor jou, en dat ie nog iets van zich laat horen. Wel zo netjes..
Ik heb m net nog een appje gestuurd, ze worden wel gewoon afgeleverd..Hij is van zichzelf niet iemand die veel appt. En ik ben ontzettend moe door de gebroken nacht ook...en na de seks mss ook nog eens extra onzeker en bevestiging vragend...en ik weet even niet wat ik nu wel of niet moet doen...
Yep schreef:
22-12-2021 21:33
Oohhhh....
Dus jullie hebben al seks gehad?...

Ben benieuwd of hij vandaag nog een appje stuurt...
Zo niet, dan vraag ik me af of hij jou wel net zo leuk vindt als jij hem...
Ik hoop van wel voor jou, en dat ie nog iets van zich laat horen. Wel zo netjes..
Heel veel gedaan in en op de bank..eigenlijk alles wel behalve echt seks / neuken..
Ah bah, vervelend dat je je onzeker voelt
Laat maar even los, ga lekker slapen en kijk morgenochtend of hij geantwoord heeft
Snap dat je hier onzeker van wordt.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Oooooh Snoopy toch...
Als ie jou leuk vindt en het is een fatsoenlijke jongen dan had ie jou idd al wel terug moeten appen hoor om te zeggen dat ie het ook fijn heeft gevonden.

Ik zou nu lekker gaan slapen.
Morgen even afwachten, maar hem absoluut géén 3e mail meer sturen!!
Hoor je morgen niks, dan is t een klojo die niks om jouw gevoelens geeft en er helemaal niet mee zit dat jij nu op je nagels zit te bijten van onzekerheid en ik zou absoluut geen energie meer in hem steken.

Iemand die jou écht leuk vindt, had jou voor de avond al geappt ipv wat hij nu doet, jou in t ongewisse laten..

Ik zie het somber in..
Hij doet nu al geen moeite voor je...
Ga zo'n figuur ajb niet achterna lopen!
Beter snel afkappen dan..
Ik zou er iig al geen zin meer in hebben in iemand die na de seks niet eens op mijn appje reageert.
Of hij is op zijn bank in slaap gevallen
Dus: niks meer doen en gaan slapen.

Heeft ie z'n tandenborstel toevallig bij jou laten liggen?
:whistle:
lilalinda schreef:
22-12-2021 21:59
Of hij is op zijn bank in slaap gevallen
Mijn eerste appje dat ik t zo fijn had gevonden is wel nog gelezen...mijn app erna niet meer
Geen goed teken, ben ik bang..
Zet je telefoon NU uit;, ja, NU!, en ga lekker douchen en naar bed Snoopy..
Morgen weer een dag..
Yep schreef:
22-12-2021 22:03
Dus: niks meer doen en gaan slapen.

Heeft ie z'n tandenborstel toevallig bij jou laten liggen?
:whistle:
Nee, hij had geen tandenborstel mee. Biijven slapen was niet gepland. Hoezo?
Snoopy80 schreef:
22-12-2021 22:16
Nee, hij had geen tandenborstel mee. Biijven slapen was niet gepland. Hoezo?
Oh, jammer...
:rofl:
Ik zou zeggen, lees het topic "Geen respons na jaar relatie"
Maar appen met deze man was altijd al drama.
lilalinda schreef:
22-12-2021 22:23
Maar appen met deze man was altijd al drama.
Dan nog..laat jij na een heel intieme nacht simpelweg niets van je horen?
Snoopy80 schreef:
22-12-2021 22:30
Daar kon je bij hem op gokken
Hij probeerde je al steeds geil te laten appen en als je niet hapte, was hij zijn interesse kwijt

Hup je bed in. Slaap er een nachtje over! Misschien is hij er morgen voor je. Misschien was het een harde les
Snoopy80 schreef:
22-12-2021 22:30
Als ik hem leuk vindt: nee
Dan wil ik dat hij weet dat ik hem leuk vindt; en dan zou ik METEEN een heel enthousiast appje terugsturen

Als de seks enorm tegenviel: ook niet.
Zelfs dan zou ik het fatsoen hebben om een appje terug te sturen.
Maar dan wel geen enthousiast appje natuurlijk, zodat hij wel weet dat mijn interesse flink is afgenomen.

Helemaal niet reageren, iemand in het ongewisse laten is ENORM respectloos
Ach, t was toch maar een scharminkel..
Snoopy, je verdient iemand die jou DEZELFDE dag terugappt.
Hij heeft zijn kansen verneukt.
Deze vent verdient jou niet.
Heeft hij vanmorgen iets gezegd over gisteren avond en vannacht?

Heeft hij ook autisme of iets vergelijkbaars?

Ik vind het moeilijk om deze vragen te stellen maar misschien is er in de antwoorden wel een verklaring te vinden.
Hij is gewoon een zak TO. Mooier kan ik het niet maken.. :frusty:
Onverwachts schreef:
22-12-2021 22:57
Heeft hij vanmorgen iets gezegd over gisteren avond en vannacht?

Heeft hij ook autisme of iets vergelijkbaars?

Ik vind het moeilijk om deze vragen te stellen maar misschien is er in de antwoorden wel een verklaring te vinden.
Nee hij heeft geen autisme..hij is juist super extravert en (zegt hij zel) echt een mensenmens. Na vandaag had hij een afspraak om iets op te pikken in Amsterdam en er zou wellicht een vriendin met hem meegaan, dat is alles wat nu weet..Behalve dat hij vanmorgen nog zei voor ons te willen gaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven