Ben ik een rebound
dinsdag 7 december 2021 om 10:32
Mannen, ik snap er nog steeds weinig van... Ik zit met het volgende:
Sinds een aantal dagen leuk chatcontact en later appcontact met een leuke man. Aantrekkelijk, heeft zijn zaakjes op de rit, er zijn raakvlakken (gedeelde hobby, hebben beide 1 of meerdere katten). Alleen..het appcontact verloopt stroever (en is een stuk minder geworden) nadat ik a. had aangegeven niet of bijna niet te bellen en b. ik het wat afkapte toen hij de apps een sensuele kant opstuurde...Nadat ik aangaf niet graag te bellen stelde hij een date voor. We gaan nu morgen wandelen. Sinds zaterdag is het appcontact een stuk minder, want we communiceren op app soms langs elkaar heen en hij praat/ vraagt liever face to face...
Hij is pas een maandje (weer) single na een relatie van een half jaar en zegt absoluut iets serieus te zoeken, maar toch heb ik ergens twijfel daarover...Hoe weet ik of hij er serieus in staat?
Sinds een aantal dagen leuk chatcontact en later appcontact met een leuke man. Aantrekkelijk, heeft zijn zaakjes op de rit, er zijn raakvlakken (gedeelde hobby, hebben beide 1 of meerdere katten). Alleen..het appcontact verloopt stroever (en is een stuk minder geworden) nadat ik a. had aangegeven niet of bijna niet te bellen en b. ik het wat afkapte toen hij de apps een sensuele kant opstuurde...Nadat ik aangaf niet graag te bellen stelde hij een date voor. We gaan nu morgen wandelen. Sinds zaterdag is het appcontact een stuk minder, want we communiceren op app soms langs elkaar heen en hij praat/ vraagt liever face to face...
Hij is pas een maandje (weer) single na een relatie van een half jaar en zegt absoluut iets serieus te zoeken, maar toch heb ik ergens twijfel daarover...Hoe weet ik of hij er serieus in staat?
woensdag 22 december 2021 om 23:08
Als iemand iets zegt, wil dat niet zeggen dat hij t ook meent...
Ga nooit op iemands woorden af
Ga op iemands daden af
Wat mikiniki zegt, tis een zak; hij is niet serieus, en wil gewoon lekker spelen met je wanneer hij daar zin in heeft.
Ik zeg: BLOKKEREN!
Geen letter, geen gedachte, geen energie meer aan verspillen aan deze user
Ga nooit op iemands woorden af
Ga op iemands daden af
Wat mikiniki zegt, tis een zak; hij is niet serieus, en wil gewoon lekker spelen met je wanneer hij daar zin in heeft.
Ik zeg: BLOKKEREN!
Geen letter, geen gedachte, geen energie meer aan verspillen aan deze user
woensdag 22 december 2021 om 23:16
Vanaf hier kan ik het natuurlijk niet goed beoordelen maar het komt op mij nu minder goed over als ik gehoopt had. Met wat jij nu schrijft had zelfs hij als slechte app'er na gisteren avond inderdaad wel het fatsoen op kunnen brengen om iets terug te sturen, al was het maar heel kort.Snoopy80 schreef: ↑22-12-2021 23:01Nee hij heeft geen autisme..hij is juist super extravert en (zegt hij zel) echt een mensenmens. Na vandaag had hij een afspraak om iets op te pikken in Amsterdam en er zou wellicht een vriendin met hem meegaan, dat is alles wat nu weet..Behalve dat hij vanmorgen nog zei voor ons te willen gaan...
Nogmaals het is vanaf hier heel lastig te beoordelen. Wat een ander al schreef probeer te slapen en wacht morgen af.
Heb jij iemand IRL waar je dit mee kan bespreken of hem aan voorstellen mocht je verder gaan met hem?
woensdag 22 december 2021 om 23:34
Wat bedoel je precies?Onverwachts schreef: ↑22-12-2021 23:30Nog ter aanvulling: Ik zelf ben man en ken iemand met autisme waardoor ik wat dingen lijk te herkennen.
Het komt op mij niet goed over hoe hij met jou omgaat, ik hoop natuurlijk dat ik het fout heb maar wees voorzichtig aub.
woensdag 22 december 2021 om 23:47
Je komt wat naïef over, dit is geen kritiek.
Ik weet hoe mannen kunnen zijn, er zijn er die bewust misbruik maken van kwetsbare vrouwen en daar gerust een aantal dates voor willen investeren. Ik hoop niet dat jou date zo is maar nog belangrijker dat jij niet gebruikt wordt.
Daarom mijn vraag kun je dit bespreken met iemand IRL of heb je een vriendin of zus waar je hem aan voor kan stellen?
woensdag 22 december 2021 om 23:52
Onverwachts schreef: ↑22-12-2021 23:47Je komt wat naïef over, dit is geen kritiek.
Ik weet hoe mannen kunnen zijn, er zijn er die bewust misbruik maken van kwetsbare vrouwen en daar gerust een aantal dates voor willen investeren. Ik hoop niet dat jou date zo is maar nog belangrijker dat jij niet gebruikt wordt.
Daarom mijn vraag kun je dit bespreken met iemand IRL of heb je een vriendin of zus waar je hem aan voor kan stellen?
Ik heb dit net besproken met een goede vriend..die zegt wacht rustig af, kan zijn dat ie alles nog aan t laten bezinken is...
woensdag 22 december 2021 om 23:59
Ik ben bang dat hij een spel speelt. Hij heeft gisteren niet gekregen wat hij wilde, houdt nu de boot af om ervoor te zorgen dat je volgende keer wel overstag gaat.
Iemand die langs geweest is, waarmee het gezellig was, is blijven slapen en echt serieuze intresse heeft zal gewoon reageren op je berichten na zo'n date.
Of hij houdt het nu helemaal af omdat jet nietvis wat hij zoekt. Of hij hoop door je zo te behandelen je straks wel overstag gaat.
Hoe dan ook gaat deze man je kwetsen, hou de eer aan jezelf.
Iemand die langs geweest is, waarmee het gezellig was, is blijven slapen en echt serieuze intresse heeft zal gewoon reageren op je berichten na zo'n date.
Of hij houdt het nu helemaal af omdat jet nietvis wat hij zoekt. Of hij hoop door je zo te behandelen je straks wel overstag gaat.
Hoe dan ook gaat deze man je kwetsen, hou de eer aan jezelf.
donderdag 23 december 2021 om 00:01
Daar wil je toch niks meer mee te maken hebben, met iemand die na de seks niet eens de moeite neemt om op jouw appje te reageren?
Die vent geeft geen fuck om jou, anders had ie wel gereageerd.
En ondertussen zit jij al heel de middag en heel de avond je af te vragen waaróm hij niet heeft gereageerd...
Ben benieuwd wat hij morgen gaat appen...
Als ie gaat appen...
Maar ga hem ajb niet weer uit jezelf appen of bellen; leg de bal bij hem..
Ik zou trouwens al helemaal op hem afgeknapt zijn en hem nooit meer willen zien...
Ik wil een man die mij overlaadt met complimenten na een geslaagde date, niet een zak hooi die mij negeert...
Ga niet verder met deze man TO, hij is jou niet waard
Die vent geeft geen fuck om jou, anders had ie wel gereageerd.
En ondertussen zit jij al heel de middag en heel de avond je af te vragen waaróm hij niet heeft gereageerd...
Ben benieuwd wat hij morgen gaat appen...
Als ie gaat appen...
Maar ga hem ajb niet weer uit jezelf appen of bellen; leg de bal bij hem..
Ik zou trouwens al helemaal op hem afgeknapt zijn en hem nooit meer willen zien...
Ik wil een man die mij overlaadt met complimenten na een geslaagde date, niet een zak hooi die mij negeert...
Ga niet verder met deze man TO, hij is jou niet waard
donderdag 23 december 2021 om 00:40
Ik hoorde na een date drie dagen niets van mijn date. Dag vier belde hij en toen heb ik heel kortaf gereageerd. Ik vond hem niet enthousiast genoeg, als je iemand echt leuk vindt maak je er toch werk van? Date heeft vanalles gedaan om mij te overtuigen hem nog een kans te geven. Omdat ik hem leuk vond toch gedaan. Bleek dat date advies had gevraagd aan een vriend omdat hij mij helemaal geweldig vond en die vriend had aangegeven dat date niet te snel moest reageren en drie dagen moest wachten want zo hoort dat met daten. Het is goed gekomen en we zijn al jaren samen maar zo zie je maar dat iedereen er anders in staat. De ene man appt je voortdurend en de andere man denkt dat even wachten beter is. Gewoon afwachten, hem niet meer appen en in het ergste geval hoor je nooit meer iets maar dan weet je ook dat het beter is dat je van hem af bent.
donderdag 23 december 2021 om 06:10
Jeueueueueh!!!!
Gelukkig weer een vrouw die geen genoegen neemt met minder en niet lijdelijk blijft afwachten!!
Zo'n man die jou als een optie ziet ipv als een prioriteit meteen uit je leven schrappen!
Goed gedaan!
Nu is er weer plaats voor iemand die wel voor jou zal gaan en jou het gevoel zal geven dat je speciaal bent, zoals het ook hoort
Gelukkig weer een vrouw die geen genoegen neemt met minder en niet lijdelijk blijft afwachten!!
Zo'n man die jou als een optie ziet ipv als een prioriteit meteen uit je leven schrappen!
Goed gedaan!
Nu is er weer plaats voor iemand die wel voor jou zal gaan en jou het gevoel zal geven dat je speciaal bent, zoals het ook hoort
donderdag 23 december 2021 om 07:54
een echte sterke vrouw, had hem op basis van zijn appjes al geen blik meer waardig gegund.
Deze man was append al een eikel. Tja, wat verwacht je dan??
En is er iemand die echt denkt, dat deze man het erg vindt, dat hij geblokkeerd is?
TO, luister voortaan naar je gevoel, al iemand in het begin al niet oke is, wordt hij dat ook niet meer
donderdag 23 december 2021 om 08:32
Erg denk ik niet maar wel een teleurstelling. Mijn onderbuik gevoel zegt dat hij haar als een makkelijk tussendoortje gebruikte.lilalinda schreef: ↑23-12-2021 07:54een echte sterke vrouw, had hem op basis van zijn appjes al geen blik meer waardig gegund.
Deze man was append al een eikel. Tja, wat verwacht je dan??
En is er iemand die echt denkt, dat deze man het erg vindt, dat hij geblokkeerd is?
TO, luister voortaan naar je gevoel, al iemand in het begin al niet oke is, wordt hij dat ook niet meer
donderdag 23 december 2021 om 09:39
donderdag 23 december 2021 om 09:49
ach nee, als het echt een lulletje is, waren die paar appjes van haar al voldoende
en het zal niet zijn eerste keer zijn, dus dat hij geblokkeerd wordt, weet hij
donderdag 23 december 2021 om 10:50