Ben ik een rebound

07-12-2021 10:32 562 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen, ik snap er nog steeds weinig van... Ik zit met het volgende:
Sinds een aantal dagen leuk chatcontact en later appcontact met een leuke man. Aantrekkelijk, heeft zijn zaakjes op de rit, er zijn raakvlakken (gedeelde hobby, hebben beide 1 of meerdere katten). Alleen..het appcontact verloopt stroever (en is een stuk minder geworden) nadat ik a. had aangegeven niet of bijna niet te bellen en b. ik het wat afkapte toen hij de apps een sensuele kant opstuurde...Nadat ik aangaf niet graag te bellen stelde hij een date voor. We gaan nu morgen wandelen. Sinds zaterdag is het appcontact een stuk minder, want we communiceren op app soms langs elkaar heen en hij praat/ vraagt liever face to face...

Hij is pas een maandje (weer) single na een relatie van een half jaar en zegt absoluut iets serieus te zoeken, maar toch heb ik ergens twijfel daarover...Hoe weet ik of hij er serieus in staat?
minnimouse schreef:
08-12-2021 13:47
Klopt, alleen dat wil niet zeggen dat het niet te leren is, Ook mensen met autisme kunnen bepaalde dingen of gebruiken aanleren.
Dat. Wanneer alles continue aan hun aangepast is van jongs af aan, dan is er ook geen noodzaak geweest tot groei. Niet iedereen die in het autistisch spectrum valt zal kunnen veranderen, maar ook niet iedereen zal zo extreem zijn. Soms is het een geluk bij een ongeluk om er laat achter te komen. Dan ben je al uit noodzaak meer aangepast aan de grote boze wereld dan wanneer iedereen zich aan jou aangepast had.

Duidelijk communiceren is belangrijk, juist omdat de gedachte gang vaak anders is en niet iedereen die kan volgen.
Hebben jullie na de date nog contact gehad?
Weet jij hoe hij het vond?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
08-12-2021 23:37
Hebben jullie na de date nog contact gehad?
Weet jij hoe hij het vond?
Ja, ik had hem geappt of hij goed thuis aangekomen was en kreeg toen vrijwel meteen reactie. Hij noemde onze date het hoogtepunt van zijn vakantie, en dat ie me in het echt nog mooier en unieker vond (dan op mijn foto's). En bedankte me voor de fijne date.
Snoopy80 schreef:
09-12-2021 11:05
Ja, ik had hem geappt of hij goed thuis aangekomen was en kreeg toen vrijwel meteen reactie. Hij noemde onze date het hoogtepunt van zijn vakantie, en dat ie me in het echt nog mooier en unieker vond (dan op mijn foto's). En bedankte me voor de fijne date.
OMG.
Attraverso schreef:
09-12-2021 11:10
OMG.
OMG?
Snoopy80 schreef:
09-12-2021 11:29
OMG?
Als mensen zo overdrijven menen ze er doorgaans niets van.
Ik zou niet gecharmeerd zijn door wat hij zegt.
Attraverso schreef:
09-12-2021 11:33
Als mensen zo overdrijven menen ze er doorgaans niets van.
Ik zou niet gecharmeerd zijn door wat hij zegt.
Ach, als je geen professionele foto’s gebruikt, ziet bijna iedereen er in het echt beter uit dan op de foto.
En die man heeft natuurlijk gekozen voor een qr-vrij leven, dus er zullen weinig visjes gehapt hebben, dan snap ik dat hoogtepunt ook nog wel ;)

TO: ga nu niet te hard van stapel lopen hè? Het was 1 date. En wil je echt daten met een man waar je niet eens mee kunt gaan uit eten?
Wanna grow up to be
Be a debaser
Chienandalou schreef:
09-12-2021 11:49
Ach, als je geen professionele foto’s gebruikt, ziet bijna iedereen er in het echt beter uit dan op de foto.
En die man heeft natuurlijk gekozen voor een qr-vrij leven, dus er zullen weinig visjes gehapt hebben, dan snap ik dat hoogtepunt ook nog wel ;)

TO: ga nu niet te hard van stapel lopen hè? Het was 1 date. En wil je echt daten met een man waar je niet eens mee kunt gaan uit eten?
Nou...zijn haar was beduidend grijzer in het echt dan op zijn foto's. En hij is best dun/ iel..ik weet ook nog niet of ik dat aantrekkelijk vind.
(ik heb een normaal/gemiddeld postuur maar hij is iets langer dan ik maar wel lichter, maar 70 kilo).

Ik ga zeker niet te hard van stapel lopen. Hij gaat vandaag weer aan het werk en er is ook nog geen vervolgdate afgesproken (hij heeft wel gezegd die te willen)
Snoopy80 schreef:
09-12-2021 11:05
Dat klinkt lief
Nog een nieuwe date in het verschiet?
Chienandalou schreef:
09-12-2021 11:49

Wat een botte reactie? Hoezo ziet iedereen in het echt mooier uit dan op een foto?? En dat hij de date met snoopy een hoogtepunt vind van de vakantie omdat hij niet gevaccineerd is klinkt belachelijk zuur.

Wie bepaald dat ze niet hard van stapel mag lopen?

Je klinkt erg gefrustreerd.

Ik lees een leuk compliment!!
Er bestaan ook mensen die leuke, lieve berichtjes sturen omdat ze het menen, aardig (willen) zijn en echt een leuke tijd hebben gehad.

Alles onder een driedubbel vergrootglas leggen zodat er maar een stok gevonden kan worden om mee te slaan kunnen sommigen hier wel.

Leuk dat je date geslaagd is, Snoopy80. Wie weet wat het je brengt!
Anderlicht schreef:
09-12-2021 13:37
Wat een botte reactie? Hoezo ziet iedereen in het echt mooier uit dan op een foto?? En dat hij de date met snoopy een hoogtepunt vind van de vakantie omdat hij niet gevaccineerd is klinkt belachelijk zuur.

Wie bepaald dat ze niet hard van stapel mag lopen?

Je klinkt erg gefrustreerd.

Ik lees een leuk compliment!!
Dat was juist het tegenovergestelde van bot bedoeld, ik reageerde op iemand die zei dat de opmerkingen die deze man maakte te overdreven zouden rn niet gemeend zouden zijn. Daar ging ik op in, dat het helemaal niet gek is dat iemand zo’n compliment geeft. Want dat is het toch? Je wil toch juist in het echt ‘mooi’ zijn en/of zo gezien worden? En ja, in het echt komt iedereen over zoals hij/zij is en dat is bijna altijd beter dan een onder- of overbelicht kiekje. Daar is toch niets bots aan?

En over dat niet gevaccineerd zijn: iIk vind een man niet aantrekkelijk die niet naar een restaurant of bios oid. wil gaan op een date. Dus ja, hij zal weinig opties hebben gehad tijdens zijn vakantie, dan is het toch een hoogtepunt als een mooie dame met je wil wandelen?

Verder denk ik dat je dit topic eens moet lezen voordat je mij gefrusteerd noemt: TO klinkt zelf namelijk ook niet zo enthousiast op deze man, maar verwacht wel dat hij meteen reageert als zij contact opneemt, vandaar het niet te hard van stapel lopen advies.
chienandalou wijzigde dit bericht op 09-12-2021 17:05
Reden: Aanvulling
22.96% gewijzigd
Wanna grow up to be
Be a debaser
Klinkt als een prima date. Al dat doemdenken was dus niet nodig.

In het vervolg kan je denk ik proberen wat meer relax te blijven rondom het appen en last minute afspraken proberen te vermijden. Je belandde een beetje in een neerwaartse spiraal van gedachten en gevoelens leek het.
LaFleurNoire schreef:
08-12-2021 19:44
Dus je vindt het niet-gevaccineerd zijn wel een dingetje maar fijn speeksel uitwisselen met een ongevaccineerde dan weer geen probleem.
Wat is het verschil met zoenen met een gevaccineerde eigenlijk? Ik ben zelf wel gevaccineerd en kan net zo goed corona krijgen. Ik begrijp de ophef niet helemaal.
Snoopy80 schreef:
08-12-2021 19:29
Ik wilde door te kussen juist kijken of die vonk er wel kan komen.
Jij nam het initiatief dus?
Pioen00 schreef:
10-12-2021 11:24
Wat is het verschil met zoenen met een gevaccineerde eigenlijk? Ik ben zelf wel gevaccineerd en kan net zo goed corona krijgen. Ik begrijp de ophef niet helemaal.
Er zijn mensen die denken dat ongevaccineerden een wandelende virushaard zijn, zal wel vanuit een bepaald sentiment zijn.

Terwijl TO het dacht ik vooral vervelend vindt dat je dan niet veel kan ondernemen samen dus zoenen heeft daar niets mee te maken. Gewoon een beetje dom dus :)
Avage schreef:
10-12-2021 12:02
Er zijn mensen die denken dat ongevaccineerden een wandelende virushaard zijn, zal wel vanuit een bepaald sentiment zijn.

Terwijl TO het dacht ik vooral vervelend vindt dat je dan niet veel kan ondernemen samen dus zoenen heeft daar niets mee te maken. Gewoon een beetje dom dus :)
Daar ben ik het wel mee eens :)
Kleine update: vanmiddag date 3 gepland. En in de tussentijd even proberen rustig te blijven..
Snoopy80 schreef:
21-12-2021 13:41
Kleine update: vanmiddag date 3 gepland. En in de tussentijd even proberen rustig te blijven..

Hoezo? Je weet niet eens of je hem aantrekkelijk vindt..
Eidde schreef:
21-12-2021 13:59
Hoezo? Je weet niet eens of je hem aantrekkelijk vindt..
Wtf...laat ook maar...
Huh? Hoezo de reactie met wtf?

Eidde reageerde op jouw "proberen rustig te blijven" volgens mij.

Ik vind hoezo een normale vraag. Ik vroeg 't mij ook af. Waarom moet je rustig blijven als je zelf nog niet goed weet wat je van hem vindt? Dan is rustig blijven toch niet nodig?
eva333 schreef:
21-12-2021 17:17
Huh? Hoezo de reactie met wtf?

Eidde reageerde op jouw "proberen rustig te blijven" volgens mij.

Ik vind hoezo een normale vraag. Ik vroeg 't mij ook af. Waarom moet je rustig blijven als je zelf nog niet goed weet wat je van hem vindt? Dan is rustig blijven toch niet nodig?
Ze vindt het spannend, dat mag toch?
Leuk toch; een 3e date?!
Dan is er toch sprake van een bepaalde klik!
Hoe is gegaan TO?
calvijn1 schreef:
21-12-2021 17:19
Ze vindt het spannend, dat mag toch?

Dat mag. Ik begreep het alleen niet omdat ik net had gelezen dat TO niet zo enthousiast was en het nog niet wist.
To, hoe was het?
Ben oprecht benieuwd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven