ben ik nou gek?
maandag 4 juli 2011 om 23:56
Ben ik nou gek dat is echt wat ik me de afgelopen dagen afgevraagd heb. Om herkenning te voorkomen blijf ik wat vaag maar dit is de kwestie: paar keer gedate met leuke man, zijn relatie is nu 8 maanden over en hij gaf aan het rustig aan te willen doen... Prima. Af en toe afgesproken niet te veel haast gemaakt. Op een van de volgende dates geeft hij aan dat zijn ex hem een sms gestuurd heeft en dat hij best van de kaart is hiervan. Tot zo ver oke. Maar vervolgens gaat ie aan mij vragen wat hij hier nu mee moet doen en wat ze ermee zou bedoelen. Sorry hoor maar dat doe je toch niet?
dinsdag 5 juli 2011 om 00:12
@ prachtnaam, je slaat de spijker op zijn kop... Ik was echt met stomheid geslagen.
@ lila, ze hebben er samen voor gekozen dat het beter was de relatie te beeindigen. Hebben het daarna toch nog een keer geprobeerd maar omdat het toch niet werkte de relatie weer beeindigd... Dit gevoel zo verliefd op iemand te zijn was bij haar totaal nieuw voor hem.
@ lunax, dank voor deze samenvatting want dat is mijn gevoel dus ook.....
@ lila, ze hebben er samen voor gekozen dat het beter was de relatie te beeindigen. Hebben het daarna toch nog een keer geprobeerd maar omdat het toch niet werkte de relatie weer beeindigd... Dit gevoel zo verliefd op iemand te zijn was bij haar totaal nieuw voor hem.
@ lunax, dank voor deze samenvatting want dat is mijn gevoel dus ook.....
dinsdag 5 juli 2011 om 00:39
dinsdag 5 juli 2011 om 12:48
Thanks voor jullie reacties. Omdat ik het eigenlijk niet normaal vond dat hij dit met mij besprak heb ik hem dat ook die avond gezegd. Hij heeft toen zeker 2 uur geprobeerd mij ervan te overtuigen dat ik het verkeerd zag en niet goed begrepen had. Nou sorry maar daar trap ik dus niet in, idd EXIT voor deze man...
dinsdag 5 juli 2011 om 13:03
quote:pink79 schreef op 05 juli 2011 @ 12:48:
Thanks voor jullie reacties. Omdat ik het eigenlijk niet normaal vond dat hij dit met mij besprak heb ik hem dat ook die avond gezegd. Hij heeft toen zeker 2 uur geprobeerd mij ervan te overtuigen dat ik het verkeerd zag en niet goed begrepen had. Nou sorry maar daar trap ik dus niet in, idd EXIT voor deze man...Als het al niet duidelijk was zegt dit het wel... die is nog niet van haar los.
Thanks voor jullie reacties. Omdat ik het eigenlijk niet normaal vond dat hij dit met mij besprak heb ik hem dat ook die avond gezegd. Hij heeft toen zeker 2 uur geprobeerd mij ervan te overtuigen dat ik het verkeerd zag en niet goed begrepen had. Nou sorry maar daar trap ik dus niet in, idd EXIT voor deze man...Als het al niet duidelijk was zegt dit het wel... die is nog niet van haar los.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.