Ben ik nou gek?

25-04-2012 19:00 107 berichten
*verwijderd*
Alle reacties Link kopieren
Who cares.

Het is zijn geld, dat mag hij uitgeven zoals hij wil.
Jullie gaan samen wonen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jij een zeikerd of hij gek, ik denk geen van beiden. Ieder zo zijn prioriteiten, misschien kun je erover praten?
Rare reactie. Is er al eerder zoiets voorgevallen?
Wie betaalt, bepaalt.
Wel een beetje licht ontvlambare reactie van hem.
Mannen hebben nu eenmaal iets met grote TV's (is me al vaker opgevallen) en hebben daar ook (veel) geld voor over.

Als jullie nu zouden gaan samenwonen, dan vind ik dat je moet overleggen. Maar als het voor zijn huis is: Laat hem lekker...
Tja.....

Hij is niet de enige man die zijn geld liever uitgeeft aan elektronica dan aan gordijnen. Zijn reactie op jou vind ik wel overtrokken.
Dat wordt vast een heel gezellige boel bij jullie thuis.
Jezus te Paard! 2000 euro voor een TV?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ben je iemand die altijd overal het duurste van uitzoekt?

Bij etentjes in het restaurant het duurste van de kaart?

Altijd A-merken en alle mogelijke B-variaties afwijzen?

In een luxe hotel op vakantie willen?

Nooit gewoon een patatje willen halen, maar dan altijd sushi voorstelt?

Bij een drankje op een terras een cocktail met het grote bittergarnituur?

Zeur je over zijn goedkope zeeman-onderbroeken of pakken van de H&M?

Kortom: kan er iets van waarheid in zitten als hij zegt 'dat jij altijd het duurste wil en maar een rijke vent moet zoeken?'
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik vind die uitval echt ronduit achterlijk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Als hij jouw mening niet wil horen, moet hij er niet om vragen.
Als ze samen gaan wonen maar hij betaald alles, vind ik nog dat hij uiteindelijk mag beslissen (al zou een beetje overleg chatmanter zijn).

Als TO en vriend uit elkaar zouden gaan blijft hij toch mey de inrichting zitten. Nou dan bn je ook niet meer blij als je die helemaal roze hebt gemaakt omdat je vriendin dat zo mooi vond.
On-topic: jouw vent voelt zich persoonlijk aangevallen door jouw opmerking gordijnkeuze, ik denk dat jullie het daar een keer over moeten hebben.

Waar hij zijn centen aan uitgeeft, dat moet hij verder helemaal zelf weten.

Laatste advies: mochten jullie gaan samenwonen: allebei ook privérekening aanhouden. Dat doen wij ook, en dat werkt het beste imho.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Volgens mij staan de tv en de gordijnen eerlijk gezegd los van elkaar. De tv is zijn eigen keuze, dat staat los van de keuzes die jij aandraagt.

Heeft hij stiekem een punt dat jij een dure smaak hebt of is het complete onzin?
Als ik zo'n topictitel zie wil ik zonder OP te lezen eigenlijk al "Ja" antwoorden.

Verders: nee jij bent niet gek. Zijn reactie (het boos worden) en vervolgens zijn gedrag (dure tv kopen) spreken elkaar tegen, dus hij is gek. Zo.
Probeer zelf altijd meerdere opties te benoemen, maar wordt dan weer beticht van besluiteloosheid. Wij vrouwen kunnen het ook nooit goed doen denk ik.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou na dat incident bij de Hema zelf wel het idee hebben dat hij die televisie bestelt om een (heel kinderachtig) punt te maken, iets in de trant van 'ik ga mijn geld toch lekker niet uitgeven aan iets wat jij leuk vindt'.

Sowieso, ze heeft toch ook nergens gezegd dat hij die gordijnen MOEST kopen? Ze gaf alleen haar mening, zoals hij zelf vroeg.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik adviseer je even te wachten met bestellen van gordijnen bij de HEMA, ze hebben daar regelmatig een actie dat je 20% korting krijgt. Toch de moeite waard!

Oh en bij IKEA hebben ze ook linnen gordijnen, vast goedkoper dan bij de HEMA.
Het boos word op zich vind ik gek. Jij vindt dure gordijnen mooi hij een dure televisie. Niets mis mee en je hoeft niet boos op iemand te worden wanneer je zijn/haar smaak duur vindt. Dat je de dure smaak van de ander niet gaat betalen snap ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zit er een kern van waarheid in? Kies je vaak voor het duurste?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mannen zijn zo hij voelt zich tekort omdat hij niet rijk is.
Wat ontzettend kinderachtig van vriend zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven