Ben ik onredelijk?

23-03-2010 14:44 71 berichten
Hee forummers,

Ik ben benieuwd naar de mening van andere mensen hierover.

Ik volg op dit moment een voltijdstudie en moet nog een vak inhalen van vorig jaar. Bij dit vak hoort tevens een projectopdracht. Ik was ingedeeld in een groepje, maar mijn groepsgenoten besloten met het vak te stoppen omdat het veel werk bleek te zijn en zij het niet verplicht hoefden te volgen, met als gevolg dat ik alleen zat. De docent heeft toen een nieuw groepje voor mij geregeld. Omdat ik er later bij kwam en de opdracht al over 2 weken ingeleverd moet worden, is er een verdeling afgesproken waarbij ik wat meer werk verricht, dit lijkt me niet meer dan redelijk en hier ben ik dan ook mee akkoord gegaan.

Vannochtend hadden we praktisch college (de 2e van de 2 college's die er in totaal worden gegeven) en doordat mijn trein meer dan een uur vertraging had kon ik hier niet bij aanwezig zijn. Ik ben gelijk naar de docent gegaan en heb een mail gestuurd aan mijn groepje, waarin ik mijn excuses aanbood voor mijn afwezigheid. De docent vond het geen probleem omdat het overmacht was, het groepje echter wel. Zij hebben nu onderling een nieuwe verdeling van de projectopdracht afgesproken, waarbij het er op neer komt dat ik het hele verslag in mijn eentje schrijf. Voorheen was de verdeling dat ik wel iets meer zou doen, maar zeker niet alles in mijn eentje. Daar komt bij dat zij ook praktisch nog niets hebben gedaan, alleen een stukje van 1 A4 geschreven waar nog van alles aan mankeert. Zij willen nu dat ik dat helemaal verbeter (wat er op neer komt dat ik het helemaal opnieuw moet schrijven omdat het gewoon echt niet goed is) en tevens mijn eigen deel erbij maak (alleen mijn eigen deel was al meer werk dan dat zij hebben, maar hier was ik mee akkoord gegaan) Ik heb aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben, maar zij houden voet bij stuk en vinden dat ik tot nu toe verreweg het minst heb gedaan, dus dat dit mijn compensatie is. Ik ben ook nog