Ben ik te achterdochtig?
vrijdag 8 augustus 2008 om 10:58
Tuurlijk baal je! Weet je zeker dat je wel met hem op vakantie wil? Want dat wordt gegarandeerd ruzie hoor! Kan je niet beter met een vriendin gaan, of hij met een vriend? Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze relatie nog te redden is, puur en alleen omdat hij niet eerlijk is. En dan komt er nog bij dat hij zo te lezen vreemdgaat want ik zou hem nu niet meer vertrouwen. Denk jij dat je dat nog kan? Want zonder vertrouwen wordt het echt niks met je relatie natuurlijk.

vrijdag 8 augustus 2008 om 11:09
Dat vind ik ook zo apart, hij kan niet bellen want haar man is thuis...lijkt erop dat er iets stiekems gebeurt, als het alleen vriendschap is, kun je zonder problemen bellen. Of hij had een smoes omdta hij niet wilde bellen toen jij erbij zat,,en dat zegt ook wel iets.
Maar aan de andere kant; blijkbaar is hij niet in gegaan op haar verzoek om af te spreken, dus hij staat er niet om te springen om haar nog even te zien. Als je verliefd bent/affaire hebt, dan pak je die kans. En dat doet hij niet, dus misschien spreekt hij de waarheid over die vriendschap. Waarom dat dan stiekem moet, kan ermee te maken hebben dat haar man niet wil dat zij contact heeft met een andere man.
Maar aan de andere kant; blijkbaar is hij niet in gegaan op haar verzoek om af te spreken, dus hij staat er niet om te springen om haar nog even te zien. Als je verliefd bent/affaire hebt, dan pak je die kans. En dat doet hij niet, dus misschien spreekt hij de waarheid over die vriendschap. Waarom dat dan stiekem moet, kan ermee te maken hebben dat haar man niet wil dat zij contact heeft met een andere man.
vrijdag 8 augustus 2008 om 11:19
Misschien een idee om haar dan bij jou thuis uit te nodigen. Dan zie je gelijk wel waar je aan toe bent en kan zij haar hart uitstorten bij hem. Dat zij een probleem heeft met haar man betekent toch niet dat jouw vriend daarover hoeft te liegen tegen jou? En dat doet hij nou juist wel. Hij liegt, verzwijgt, verdraait...als er niet aan de hand is zou hij dat niet doen lijkt mij.

vrijdag 8 augustus 2008 om 11:24
Als ik stiekem contact zou hebben met mijn beste vriend, zou mijn vriend dat ook raar vinden. Door er open over te zijn weet hij dat er echt alleen maar vriendschap is.
Als mensen idd gaan liegen, dan speelt er meer. Kan ook zo zijn, dat hij weet dat jij hier veel moeite mee hebt en het daarom verzweeg, om jou niet ongerust te maken.
Als mensen idd gaan liegen, dan speelt er meer. Kan ook zo zijn, dat hij weet dat jij hier veel moeite mee hebt en het daarom verzweeg, om jou niet ongerust te maken.