Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met je, TO? Heb je hem al kunnen spreken?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw die wel een andere vrouw contact als ik weet dat zij bedrogen word.
Als ik aan het daten was met een man waarvan ik er later achter kwam dat hij niet single was zoals hij mij had verteld en ik kom erachter met wie hij in een relatie zit dan neem ik ook contact op met deze vrouw.
En ja in eerste instantie anoniem puur om mezelf te beschermen.

En ik zou het ook waarderen als ik informatie zou krijgen als mijn vriend mij zou bedriegen.

Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand recht heeft op de waarheid dat zou ik zelf ook willen.

Dus ik begrijp alle vrouwen volkomen die een andere vrouw van informatie voorzien mocht haar man/vriend vreemdgaan.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Sharpay schreef:
15-02-2020 02:19
Sommige mensen zijn meedogenloos, liegen echt álles bij elkaar om maar onder hun verantwoordelijkheid uit te kunnen komen en niet hun 'verlies' te hoeven accepteren. Vreemdgaan en er gruwelijk over liegen naar mij toe en er vervolgens mee weg komen was voor mijn ex tot een spel geworden. Hij genoot er ook echt van om mij dit aan te doen, daar ben ik van overtuigd. En mijn ex zal echt niet de enige zijn die dit spel graag speelt en het tot in de puntjes beheerst.

Wees op je hoede, TO. Niet dat je over 10 jaar alsnog erachter komt dat hij je nu wel degelijk keihard belazerd heeft en er daarna vrolijk mee door is gegaan en jij nog eens 10 jaar aan hem vergooid hebt. Voor mij was het uiteindelijk 20 jaar en ik weet niet eens met wie en wanneer enz. Maar dat zijn bedrog omvangrijk is geweest en jaren heeft geduurd is mij pijnlijk duidelijk.

Zorg goed voor jezelf! :redrose:
Je realiseert je toch hoop ik wel dat jouw hele verhaal gebasseerd is op eigen interpretatie en beleving en op 0,0 feiten...

Begrijp.me niet verkeerd, ik vind het héél er dat jij 20 jaar belazerd bent, maar hoe daar over schrijft is jouw interpretatie.

De werkelijkheid is veel ordinairder en oppervlakkiger.

Jouw ondertussen ex, genoot niet, was niet trots en deed het niet om hele diepe redenen als status en aanzien, genot of meedogenloos martelen.

Hij loog, zoals de meeste mannen, vanwege luiheid, gemakzuch en geld.

Thyisnheeft hij alles; de tafel is gedekt, huis is schoon, kleding gestreken. Thuis zijn de kinderen. Thuis is zijn huis met hypotheek. Thuis is zijn zekerheid en financiele toekomst geborgd. En als z'n minnares ongesteld is kan hij altijd nog thuis op z'n vrouw kruipen.

En om dat in stand te houden liegt een man over z'n affaire. Ze liegen uit de noodzaak om dat in stand te houden. Liegen als middel, niet als doel. Mannen gaan in de regel vreemd om de seks, niet om de liefde en romantiek. Die nemen ze er op de koop toe bij.

Als je, als vrouw, je man kan vergeven, en je seksleven omgooit/aanpast/verbetert naar zijn wens, is je relatie vaak ook gered. Klinkt allemaal heel dom, lomp en simpel, maar dat is het ook. Niks geraffineerds of verfijnds..... gewoon gras (seks) dat bij de buren groener (beter) is, en een "leugentje om bestwil" om af en toe onder dat hek door te kunnen kruipen, en dat gras te proeven.....
2east wijzigde dit bericht op 15-02-2020 08:52
0.26% gewijzigd
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
15-02-2020 08:32
Ik ben een vrouw die wel een andere vrouw contact als ik weet dat zij bedrogen word.
Als ik aan het daten was met een man waarvan ik er later achter kwam dat hij niet single was zoals hij mij had verteld en ik kom erachter met wie hij in een relatie zit dan neem ik ook contact op met deze vrouw.
En ja in eerste instantie anoniem puur om mezelf te beschermen.

En ik zou het ook waarderen als ik informatie zou krijgen als mijn vriend mij zou bedriegen.

Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand recht heeft op de waarheid dat zou ik zelf ook willen.

Dus ik begrijp alle vrouwen volkomen die een andere vrouw van informatie voorzien mocht haar man/vriend vreemdgaan.
Welke waarheid? Die jouwe, de zijne of die van zijn partner?
jouw leven is een keuze
2east schreef:
15-02-2020 08:47
Je realiseert je toch hoop ik wel dat jouw hele verhaal gebasseerd is op eigen interpretatie en beleving en op 0,0 feiten...

Begrijp.me niet verkeerd, ik vind het héél er dat jij 20 jaar belazerd bent, maar hoe daar over schrijft is jouw interpretatie.

De werkelijkheid is veel ordinairder en oppervlakkiger.

Jouw ondertussen ex, genoot niet, was niet trots en deed het niet om hele diepe redenen als status en aanzien, genot of meedogenloos martelen.

Hij loog, zoals de meeste mannen, vanwege luiheid, gemakzuch en geld.

Thyisnheeft hij alles; de tafel is gedekt, huis is schoon, kleding gestreken. Thuis zijn de kinderen. Thuis is zijn huis met hypotheek. Thuis is zijn zekerheid en financiele toekomst geborgd. En als z'n minnares ongesteld is kan hij altijd nog thuis op z'n vrouw kruipen.

En om dat in stand te houden liegt een man over z'n affaire. Ze liegen uit de noodzaak om dat in stand te houden. Liegen als middel, niet als doel. Mannen gaan in de regel vreemd om de seks, niet om de liefde en romantiek. Die nemen ze er op de koop toe bij.

Als je, als vrouw, je man kan vergeven, en je seksleven omgooit/aanpast/verbetert naar zijn wens, is je relatie vaak ook gered. Klinkt allemaal heel dom, lomp en simpel, maar dat is het ook. Niks geraffineerds of verfijnds..... gewoon gras (seks) dat bij de buren groener (beter) is, en een "leugentje om bestwil" om af en toe onder dat hek door te kunnen kruipen, en dat gras te proeven.....
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet waar is. Je houdt jezelf voor de gek als je denkt dat je vreemdgaan voorkomt met veelvuldige goede seks.
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
15-02-2020 09:10
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet waar is. Je houdt jezelf voor de gek als je denkt dat je vreemdgaan voorkomt met veelvuldige goede seks.
Dat zeg ik ook helemaal niet.

Goede seks+ vaak = nooit vreemdgaan.....?

Staat nergens..... dat interpeteer jij blijkbaar.

Ik zeg alleen dat àls je man is vreemdgegaan, en je bént bereid hen te vergeven en je gáát in relatietherapie, dat dan váák (vaak is dus niet àltíjd!!!) Verandering/verbetering van seksleven, hoog op zíjn lijstje staat.

En jij bent de uitzondering.

Vind het trouwens bijzonder dat jouw ervaring ( en dan ook alleen jouw ervaring!) Al aantoont dat alles wat zeg, niet waar is.

Zal er voortaan rekening mee houden en eers alles checken bij jouw universum.....
jouw leven is een keuze
Jezus wat een naïviteit weer.

En als je echt zo'n vent treft, kan je die maar beter kwijt dan rijk zijn.
Wat lopen sommige mensen hier andermans topic te bevuilen zeg . TO zal nog eens een topic openen en als ik haar was kwam ik ook niet meer terug.
Luci_Morgenster schreef:
15-02-2020 09:35
Jezus wat een naïviteit weer.

En als je echt zo'n vent treft, kan je die maar beter kwijt dan rijk zijn.
Daar sta ik ook echt van te kijken o_o :roll:
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
15-02-2020 08:47
Je realiseert je toch hoop ik wel dat jouw hele verhaal gebasseerd is op eigen interpretatie en beleving en op 0,0 feiten...

Begrijp.me niet verkeerd, ik vind het héél er dat jij 20 jaar belazerd bent, maar hoe daar over schrijft is jouw interpretatie.

De werkelijkheid is veel ordinairder en oppervlakkiger.

Jouw ondertussen ex, genoot niet, was niet trots en deed het niet om hele diepe redenen als status en aanzien, genot of meedogenloos martelen.

Hij loog, zoals de meeste mannen, vanwege luiheid, gemakzuch en geld.

Thyisnheeft hij alles; de tafel is gedekt, huis is schoon, kleding gestreken. Thuis zijn de kinderen. Thuis is zijn huis met hypotheek. Thuis is zijn zekerheid en financiele toekomst geborgd. En als z'n minnares ongesteld is kan hij altijd nog thuis op z'n vrouw kruipen.

En om dat in stand te houden liegt een man over z'n affaire. Ze liegen uit de noodzaak om dat in stand te houden. Liegen als middel, niet als doel. Mannen gaan in de regel vreemd om de seks, niet om de liefde en romantiek. Die nemen ze er op de koop toe bij.

Als je, als vrouw, je man kan vergeven, en je seksleven omgooit/aanpast/verbetert naar zijn wens, is je relatie vaak ook gered. Klinkt allemaal heel dom, lomp en simpel, maar dat is het ook. Niks geraffineerds of verfijnds..... gewoon gras (seks) dat bij de buren groener (beter) is, en een "leugentje om bestwil" om af en toe onder dat hek door te kunnen kruipen, en dat gras te proeven.....
Goh, zo simpel!? Jeetje...en die man hoeft dus niks te doen,begrijp ik. Wat heerlijk voor hem!
Alle reacties Link kopieren
Yasmin1974 schreef:
15-02-2020 09:45
Wat lopen sommige mensen hier andermans topic te bevuilen zeg . TO zal nog eens een topic openen en als ik haar was kwam ik ook niet meer terug.
Nou, zeg dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
14-02-2020 23:18
Is dit zoals de waard is...?
Nee hoor dame, dat zou je wel willen.
Lekker arrogant gebracht ook jouw opmerking😉.
Maar dat is hoe het helaas werkt bij velen. Want ik herken dit soort vrouwen wel. Je ruikt hun intenties op tien kilometer afstand.
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
15-02-2020 09:56
Goh, zo simpel!? Jeetje...en die man hoeft dus niks te doen,begrijp ik. Wat heerlijk voor hem!
Vanuit de man gezien us het idd zo simpel. Die gaat niet ergens anders eten als thuis de maaltijs goed geserveerd wordt.

En als vrouw hoef je "alleen maar" je seksbeleving aan te passen, principes over boord te gooien, z'n zonden vergeven en het beeld van die andere vrouw uit je hoofd te bannen.....

Meer niet......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
15-02-2020 10:05
Vanuit de man gezien us het idd zo simpel. Die gaat niet ergens anders eten als thuis de maaltijs goed geserveerd wordt.

En als vrouw hoef je "alleen maar" je seksbeleving aan te passen, principes over boord te gooien, z'n zonden vergeven en het beeld van die andere vrouw uit je hoofd te bannen.....

Meer niet......
Waarom open je geen eigen topic? Het was even 24 uur rustig, maar sinds je kennelijk weer uit de sauna bent, is elke andere reactie van jou. Het is wel duidelijk dat je graag gelijk wilt hebben inmiddels hoor. Het is misschien alleen een stuk chiquer om daar niet bijna non-stop het topic van iemand anders mee te bevuilen.
Alle reacties Link kopieren
spuit_111 schreef:
15-02-2020 10:08
Waarom open je geen eigen topic? Het was even 24 uur rustig, maar sinds je kennelijk weer uit de sauna bent, is elke andere reactie van jou. Het is wel duidelijk dat je graag gelijk wilt hebben inmiddels hoor. Het is misschien alleen een stuk chiquer om daar niet bijna non-stop het topic van iemand anders mee te bevuilen.
Ik roep iets. Mensen reageren, en dan staat het me vrij dáár op te reageren. Als het verloop van een topic jou niet bevalt, moet je het niet volgen.
jouw leven is een keuze
2east schreef:
15-02-2020 10:05
Vanuit de man gezien us het idd zo simpel. Die gaat niet ergens anders eten als thuis de maaltijs goed geserveerd wordt.

En als vrouw hoef je "alleen maar" je seksbeleving aan te passen, principes over boord te gooien, z'n zonden vergeven en het beeld van die andere vrouw uit je hoofd te bannen.....

Meer niet......
Krijg jij geen aandacht thuis
2east schreef:
15-02-2020 10:05
Vanuit de man gezien us het idd zo simpel. Die gaat niet ergens anders eten als thuis de maaltijs goed geserveerd wordt.

En als vrouw hoef je "alleen maar" je seksbeleving aan te passen, principes over boord te gooien, z'n zonden vergeven en het beeld van die andere vrouw uit je hoofd te bannen.....

Meer niet......
Neeuh dan blijf ik liever vrijgezel., ik gooi mijn principes voor niemand overboord. Klinkt ook nogal slaafs je zo naar de wensen/eisen van een man te voegen om hem maar te behouden. Dat is niet gezond hoor! Als je werkelijk zo denkt is het misschien eens tijd om hulp te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
spuit_111 schreef:
15-02-2020 10:08
Waarom open je geen eigen topic? Het was even 24 uur rustig, maar sinds je kennelijk weer uit de sauna bent, is elke andere reactie van jou. Het is wel duidelijk dat je graag gelijk wilt hebben inmiddels hoor. Het is misschien alleen een stuk chiquer om daar niet bijna non-stop het topic van iemand anders mee te bevuilen.
Ik vraag me trouwens af of jij en sommige anderen ook zo gereageerd hadden als ik met TO mee gehuild gaf, heel veel begrip haf getoont en haar man ook op de bandenstapel haf gegooid. Mijn mening, hoe irritant ook, doet er ook toe. Net als een heleboel andere me ingen waarvan ìk denk dat het bullshit is. Ik probeer daar in ieder geval inhoudelijk op te reageren en ga nuet als een klein kind zitten huilen over iemand die de regeltjes anders interpreteert dan anderen.....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Is je vent al thuis TO? Hebben jullie gepraat?
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
15-02-2020 10:18
Neeuh dan blijf ik liever vrijgezel., ik gooi mijn principes voor niemand overboord. Klinkt ook nogal slaafs je zo naar de wensen/eisen van een man te voegen om hem maar te behouden. Dat is niet gezond hoor! Als je werkelijk zo denkt is het misschien eens tijd om hulp te zoeken.
Ik ben dat ook helemaal met je eens daar ook "alleen maar" tussen haakjes.

Probeer duidelijk te maken dat de meeste mannen nogal simpel zijn/denken m.b.t. vreemdgaan, dat wat hun betreft een beetje beter en een beetje vaker neuken, de problemen allemaal wel op lost en dat ze de rest niet eens zien. Dat vrouwen beter in staat zijn al die andere aspecten te overzien en begrijpen en en dat dàt ook is waarom vreemdgaan door de meeste vrouwen als een doodzonde wordt ervaren en mannen dát dan weer helemaal niet begrijpen.
jouw leven is een keuze
Someonenew schreef:
15-02-2020 10:18
Neeuh dan blijf ik liever vrijgezel., ik gooi mijn principes voor niemand overboord. Klinkt ook nogal slaafs je zo naar de wensen/eisen van een man te voegen om hem maar te behouden. Dat is niet gezond hoor! Als je werkelijk zo denkt is het misschien eens tijd om hulp te zoeken.
Nou inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Oblio schreef:
14-02-2020 14:15
Even advocaat van de duivel spelen
Vriend appt ‘Cruella’ eerst: ‘ze weet het.Reageer straks dat je van niets weet.’
Dan de ‘echte’ ’ mail naar haar, met To in bcc.
En haar reactie. Als antwoord.
Eng
Als het Cruella's bedoeling was om de relatie op te breken, en gezien het feit wat er als eerste gestuurd werd lijkt me dat duidelijk, is dit niet logisch. Dan zou ze juist het appje van vriend hebben doorgestuurd, want dat bevestigd wat zij duidelijk wil maken aan TO. Dus het lijkt me onwaarschijnlijk. Als ze echt een relatie hebben, zou ze een recentere foto hebben gestuurd dan een reüniefoto van maanden terug.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met je rhoslynne? Wat een nare situatie.
[...
anoniem_109905 wijzigde dit bericht op 15-02-2020 10:31
98.82% gewijzigd
Ammiedammie schreef:
15-02-2020 10:05
Nee hoor dame, dat zou je wel willen.
Lekker arrogant gebracht ook jouw opmerking😉.
Maar dat is hoe het helaas werkt bij velen. Want ik herken dit soort vrouwen wel. Je ruikt hun intenties op tien kilometer afstand.
Arrogant nog wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven