Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Klavertje-vier2020 schreef:
15-02-2020 11:48
Dat 'elkaar steunen' vind ik altijd zo'n gelul.
Ik zit niet in een relatie en doe niets met getrouwde mannen, dus het is niet dat ik het op mezelf betrek. Maar je wil toch dat je partner niet vreemdgaat omdat hij de relatie leuk genoeg vindt om die niet op het spel te willen zetten? En niet alleen maar omdat die andere vrouw er uit een soort solidariteit niet aan mee wilde werken?
Ik zou me op die manier nog veel meer bedrogen voelen dan door het werkelijke vreemdgaan
Ja dat ten eerste, lijkt me nogal logisch.
Maar dat je eraan mee gaat werken want de man is boehoe zo zielig, hou toch op.
2east schreef:
15-02-2020 12:08
Ik vraag dit oprecht. Probeer iets te begrijpen;

Waarom is dit schokkend? Omdat je geconfronteerd wordt met het bestaan van dit soort vrouwen? Omdat er ook vrouwen niet vrouw-solidair zijn?
het gaat niet om het “niet vrouw solidair” zijn. het gaat om het niet mens-solidair zijn. Ik denk dat dat voor de meeste normaal functionerende mensen pas echt schokkend is.
2east schreef:
15-02-2020 12:02
Zeg alleen daat VEEL mannen seks als belangrijkste motivatie hebben. En dan voornamelijk ONS vreemdgaan. Langdurige minnares is een ander verhaal, maar dat komt bij mannen statistisch gewoon minder voor. (Kan Rutgers-onderzoek even niet vinden maar weet dat het bestaat)
Dus jij had met die mannen vooral ONS'en? Mij lijkt statistisch de kans op betere seks groter als je een affaire hebt. Okay de vrouw kan gevoelens krijgen en lastig gaan doen maar bij een hele reeks ONS is de kans weer groter een psycho te treffen. Het beste lijkt me een affaire met een getrouwde vrouw die ook niet van haar man af wil
Quaintrelle schreef:
15-02-2020 12:07
Ik ben altijd team vrouw. Heeft voor mij iets met ethiek en normen en waarden te maken.
Dat is net zo kortzichtig als de stelling van 2 East.
Je kan niet op voorhand al stellen dat het altijd 100% de schuld van de man is wanneer er iets mis is in een relatie.
Dat heeft niets met ethiek of normen en waarden te maken, maar met logisch nadenken.
Quaintrelle schreef:
Het heeft toch echt helemaal niets te maken met een verklaring thuis ? Jij geeft aan het liefst bezette mannen te daten. Dat zegt wat over jou en niets over wat en of hij het thuis verklaart.

Ik ben altijd team vrouw. Heeft voor mij iets met ethiek en normen en waarden te maken.
Dit dus :couple:
S-Meds schreef:
15-02-2020 12:10
het gaat niet om het “niet vrouw solidair” zijn. het gaat om het niet mens-solidair zijn. Ik denk dat dat voor de meeste normaal functionerende mensen pas echt schokkend is.
Ik zou het niet kunnen en ik vind het ethisch niet juist maar ik vind het ook niet zo schokkend. We weten toch gewoon dat dit gebeurt?
2east schreef:
15-02-2020 11:22
Ik heb jaren lang seks-relaties gehad met getrouwde mannen en ken meer vrouwen die dat hebben/hadden. Een bewuste keuze. Weet je waarom?

Die mannen komen thuis iets te kort. Beetje aandacht veel seks. Allemaal, stuk voor stuk het zelfde verhaal. Ze willen het gevoel hebben man te zijn. Jager. Testosteron. Een goede minnaar. Seks.

En dat krijgen/kregen ze. Zolang ze er.seksueel toe deden. Niet 1 van die mannen heeft ooit ook maar gesuggereerd bij hun vrouw weg te willen en voor mij te kiezen, en dit wilde ik ook helemaal niet. Ik zochr en vond een FWB en getrouwde mannen zijn de beste. De zeuren niet iver relaties. Kopen geen suffe cadeautjes voor je. Hallo-neuken-aju.

En dat is goed zo.

Ik weet helemaal niks?

Nee. Iedere vrouw die denkt bedrogen te worden met/door een andere vrouw, bedriegt zichzelf. Jouw man ging vreemd omdat hij dacht het ergens anders beter te kunnen krijgen en dat kreeg jij ook. Dát heeft jou gekwest. En terecht overigens. Jouw man lóóg om zijn ego en portemonnee te beschermen. Meer niet.
Raad je daarom Rhoslynne aan om vooral haar vriend te vertrouwen?
2east schreef:
13-02-2020 09:56
als ik mijn partner niet blindelings kan vertrouwen...... wat moet ik dan doen....?
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Wanneer komt er een vervolg TO?
2east schreef:
13-02-2020 09:36
Er is wel wat mis met je realtie en/of jouw persoonlijkheid als je je door 1 bericht(je) van een wildvreemde vrouw, zo uit het evenwicht laat brengen.

Zelfs als er niets aan de hand is en dit gewoon een vergissing/zieke grap/persoonsverwisseling is, zou ik dáár wel een sover na gaan denken.

Vertrouwen dat jij in je partner lijkt te hebben is niet bijster hoog.....
2east schreef:
13-02-2020 09:58
Want de eerste de beste internetfeeks is betrouwbaarder dan je eiegen partner waar je (al jaren) een relatie mee hebt, En alles op Facebook is waar.....?
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Je kan niet op voorhand al stellen dat het altijd 100% de schuld van de man is wanneer er iets mis is in een relatie.
Dat heeft niets met ethiek of normen en waarden te maken, maar met logisch nadenken.
Dit. De M/V verschillen worden enorm overdreven.
Als de man vreemdgaat ligt dat toch bij hem. Of zeg je nu dat vrouwen het er zelf naar maken; ergo degene die vreemdgaat heeft daar recht toe ?
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Attraverso schreef:
Een bedenking... als die mannen het nooit in hun hoofd haalden om hun vrouw te verlaten voor jou... wil dat dan niet zeggen dat ze thuis net wél iets beter hadden en jij enkel leuk was voor de neuk?
Ja natuurlijk.
Als het thuis echt zo slecht is gaan ze echt wel weg hoor.
Quaintrelle schreef:
15-02-2020 12:12
Als de man vreemdgaat ligt dat toch bij hem. Of zeg je nu dat vrouwen het er zelf naar maken; ergo degene die vreemdgaat heeft daar recht toe ?
Je weet niet wat er zich verder in die relatie afspeelt. Misschien wordt hij geestelijk mishandeld of hebben ze al tien jaar geen seks maar dreigt ze de kinderen bij hem weg te halen.
Murrmurr schreef:
15-02-2020 12:11
Ik zou het niet kunnen en ik vind het ethisch niet juist maar ik vind het ook niet zo schokkend. We weten toch gewoon dat dit gebeurt?
dat is niet waar ik op doel, ik doel op de denkwijze van de betreffende persoon. enkel eendimensionaal en vanuit haarzelf. Dat roep reacties op bij anderen
Murrmurr schreef:
dat is niet waar ik op doel, ik doel op de denkwijze van de betreffende persoon. enkel eendimensionaal en vanuit haarzelf. Dat roep reacties op bij anderen
Attraverso schreef:
Een bedenking... als die mannen het nooit in hun hoofd haalden om hun vrouw te verlaten voor jou... wil dat dan niet zeggen dat ze thuis net wél iets beter hadden en jij enkel leuk was voor de neuk?
Ik wilde ze toch ook alleen maar voor de neuk? En dàt hadden ze thuis nou net minder. Win-win....
jouw leven is een keuze
Nee maar als die man dan kiest om vreemd te gaan is dat wel 100% zijn schuld.
justagirly schreef:
15-02-2020 12:08
Ja dat ten eerste, lijkt me nogal logisch.
Maar dat je eraan mee gaat werken want de man is boehoe zo zielig, hou toch op.
Nee, ik werk daar ook niet naar mee, maar dat heeft niets te maken met solidariteit.
Misschien is zijn vrouw wel een ongelooflijke trut, weet ik veel...
Ik werk er niet aan mee omdat ik een onbetrouwbare man onaantrekkelijk vind.
En op mannen die zichzelf zielig vinden, val ik al helemaal niet.
S-Meds schreef:
15-02-2020 12:13
Dat laat wel mooi zien dat het dus niet zo is dat mannen alleen maar egoïstische varkens zijn die met hun lul denken en vrouwen kwetsbare wezentjes die geslachtofferd worden en elkaar moeten steunen. Vrouwen zijn vaak net zo kut
Quaintrelle schreef:
Er zijn zoveel redenen waarom iemand kan besluiten om vreemd te gaan. En daar zitten er echt wel een aantal tussen die te begrijpen zijn. Dat is iets anders dan er recht toe hebben.
Murrmurr schreef:
Dus jij had met die mannen vooral ONS'en? Mij lijkt statistisch de kans op betere seks groter als je een affaire hebt. Okay de vrouw kan gevoelens krijgen en lastig gaan doen maar bij een hele reeks ONS is de kans weer groter een psycho te treffen. Het beste lijkt me een affaire met een getrouwde vrouw die ook niet van haar man af wil
Haha! Ja. Dat zou wat zijn.

Overigens is ONS seks niet briljant. Ben ik met je eens. Er zijn daar ook wel weer uitzonderingen op overigens.
jouw leven is een keuze
Murrmurr schreef:
15-02-2020 12:16
Dat laat wel mooi zien dat het dus niet zo is dat mannen alleen maar egoïstische varkens zijn die met hun lul denken en vrouwen kwetsbare wezentjes die geslachtofferd worden en elkaar moeten steunen. Vrouwen zijn vaak net zo kut
ja
Murrmurr schreef:
Dit. De M/V verschillen worden enorm overdreven.
Zo mee eens.
Life is short. Eat dessert first.
Murrmurr schreef:
Ja, maar als je het hier opschrijft wordt je verketterd.
jouw leven is een keuze
Murrmurr schreef:
15-02-2020 12:16
Precies en ik zou niet weten waarom ik op voorhand al solidair zou moeten zijn met een vrouw die voor hetzelfde geld een kut-wijf is.
Ik vind dat echt onzin.

En nog maar even herhalend om te voorkomen dat iemand het gemist heeft en de verkeerde indruk krijgt: Nee, ik doe niets met getrouwde mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven