Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Murrmurr schreef:
15-02-2020 12:13
Je weet niet wat er zich verder in die relatie afspeelt. Misschien wordt hij geestelijk mishandeld of hebben ze al tien jaar geen seks maar dreigt ze de kinderen bij hem weg te halen.
Nee dat weet ik idd niet. Dat staat toch los ervan of ik met een getrouwde man naar bed ga. Ik bedoel daar ook niet mee dat vrouwen heilig zijn, absoluut niet.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Klavertje-vier2020 schreef:
15-02-2020 12:14
Nee, ik werk daar ook niet naar mee, maar dat heeft niets te maken met solidariteit.
Misschien is zijn vrouw wel een ongelooflijke trut, weet ik veel...
Ik werk er niet aan mee omdat ik een onbetrouwbare man onaantrekkelijk vind.
En op mannen die zichzelf zielig vinden, val ik al helemaal niet.
Dan gaat ie bij haar weg.
Zo'n slappe zak zou ik al helemaal niet hoeven, pffff.
En mishandeling etc zelfde verhaal.
Slappe zak.
justagirly schreef:
15-02-2020 12:24
Slappe zak.
Dat zeg jij wel, maar hoeveel vrouwen blijven er wel niet bij hun mishandelende man "want hij is zo lief voor de kinderen".

Ook dom en fout, maar de werkelijkheid is rauwer en pijnlijker dan een roze wolk op internet. Geld en inkomen, onderdak, emotionele afhankelijkheid. Speelt allemaal een rol hoor.

En er zijn veel mannen die met hun portemonnee denken.....
jouw leven is een keuze
Niet mijn types dan. Echt niet. Elke keer janken en vreemdgaan omdat ze zo zielig zijn of zogenaamd niet anders kunnen.
Sneue types.
Heb zelf ook genoeg meegemaakt hoor, als je erin zit is het inderdaad veel moeilijker, maar precies daarom moet je het helemaal niet zover laten komen.

En met vreemdgaan maak je de ellende uiteindelijk alleen nog maar groter!
haarklover schreef:
15-02-2020 12:12
Raad je daarom Rhoslynne aan om vooral haar vriend te vertrouwen?
Haha, ja bizar he?
justagirly schreef:
15-02-2020 12:24
Slappe zak.

Precies.

Je kan ook gewoon thuis praten over problemen en kijken of je er samen uitkomt. Of niet, dan ga je uit elkaar. En dan neuk je lekker een ander.

Vreemdgaan is gewoon een zwaktebod. En vaak heeft dat helemaal niks met problemen thuis te maken maar met geilheid, of ego ect.
Maar als het echt thuis niet goed gaat, ga je daar eerst wat aan doen en anders uit elkaar. En anders ben je gewoon een lullo.

Of dat nu door een man of vrouw word gedaan.
2east schreef:
15-02-2020 12:08
Ik vraag dit oprecht. Probeer iets te begrijpen;

Waarom is dit schokkend? Omdat je geconfronteerd wordt met het bestaan van dit soort vrouwen? Omdat er ook vrouwen niet vrouw-solidair zijn?
Voor mij is het de manier waarop je blijkbaar in het leven staat, net zoals je hier het topic probeert te domineren. Gericht op je eigen belang, zonder compassie voor je medemens.
Luci_Morgenster schreef:
15-02-2020 12:37
Precies.

Je kan ook gewoon thuis praten over problemen en kijken of je er samen uitkomt. Of niet, dan ga je uit elkaar. En dan neuk je lekker een ander.

Vreemdgaan is gewoon een zwaktebod. En vaak heeft dat helemaal niks met problemen thuis te maken maar met geilheid, of ego ect.
Maar als het echt thuis niet goed gaat, ga je daar eerst wat aan doen en anders uit elkaar. En anders ben je gewoon een lullo.

Of dat nu door een man of vrouw word gedaan.
Exact!
2east, misschien kun je beter gaan meeschrijven in het minnaar topic? We wachten op een reactie van TO.
2east schreef:
15-02-2020 12:28

En er zijn veel mannen die met hun portemonnee denken.....
Ik heb een uniek exemplaar.
Die denkt niet met zijn portemonnee, niet met zijn zwellichamen, maar met zijn hersencellen.

Vast geboren in een fout lichaam ofzo.

@TO: sterkte met praten en luisteren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
15-02-2020 12:53
Ik heb een uniek exemplaar.
Die denkt niet met zijn portemonnee, niet met zijn zwellichamen, maar met zijn hersencellen.

Vast geboren in een fout lichaam ofzo.

@TO: sterkte met praten en luisteren.
:HA:
2east schreef:
15-02-2020 09:20
Dat zeg ik ook helemaal niet.

Goede seks+ vaak = nooit vreemdgaan.....?

Staat nergens..... dat interpeteer jij blijkbaar.

Ik zeg alleen dat àls je man is vreemdgegaan, en je bént bereid hen te vergeven en je gáát in relatietherapie, dat dan váák (vaak is dus niet àltíjd!!!) Verandering/verbetering van seksleven, hoog op zíjn lijstje staat.

En jij bent de uitzondering.

Vind het trouwens bijzonder dat jouw ervaring ( en dan ook alleen jouw ervaring!) Al aantoont dat alles wat zeg, niet waar is.

Zal er voortaan rekening mee houden en eers alles checken bij jouw universum.....
Je reactie komt op mij over als venijnig en op de man. Bovendien lees nogal wat invulling, allemaal dingen die ik niet gezegd heb. Geen idee waarom je zo reageert eigenlijk.
Hamer schreef:
15-02-2020 12:49
2east, misschien kun je beter gaan meeschrijven in het minnaar topic? We wachten op een reactie van TO.
of op actueel, dat vindt ze ook leuk
2east schreef:
15-02-2020 12:08
Ik vraag dit oprecht. Probeer iets te begrijpen;

Waarom is dit schokkend? Omdat je geconfronteerd wordt met het bestaan van dit soort vrouwen? Omdat er ook vrouwen niet vrouw-solidair zijn?
Geen van beide. Maar dat je willens en wetens meewerkt aan het bedrog van een ander persoon.
2east schreef:
15-02-2020 11:22
Ik heb jaren lang seks-relaties gehad met getrouwde mannen en ken meer vrouwen die dat hebben/hadden. Een bewuste keuze. Weet je waarom?

Die mannen komen thuis iets te kort. Beetje aandacht veel seks. Allemaal, stuk voor stuk het zelfde verhaal. Ze willen het gevoel hebben man te zijn. Jager. Testosteron. Een goede minnaar. Seks.

En dat krijgen/kregen ze. Zolang ze er.seksueel toe deden. Niet 1 van die mannen heeft ooit ook maar gesuggereerd bij hun vrouw weg te willen en voor mij te kiezen, en dit wilde ik ook helemaal niet. Ik zochr en vond een FWB en getrouwde mannen zijn de beste. De zeuren niet iver relaties. Kopen geen suffe cadeautjes voor je. Hallo-neuken-aju.

En dat is goed zo.

Ik weet helemaal niks?

Nee. Iedere vrouw die denkt bedrogen te worden met/door een andere vrouw, bedriegt zichzelf. Jouw man ging vreemd omdat hij dacht het ergens anders beter te kunnen krijgen en dat kreeg jij ook. Dát heeft jou gekwest. En terecht overigens. Jouw man lóóg om zijn ego en portemonnee te beschermen. Meer niet.
Maak je jezelf nu wijs dat je dit echt fijn vindt? Jarenlang het "neukie voor erbij" zijn en echt NIEMAND die het in zijn hoofd haalt om voor jou te kiezen? Na ja, ieder zijn ding hè.
YagaBaba schreef:
15-02-2020 13:02
Maak je jezelf nu wijs dat je dit echt fijn vindt? Jarenlang het "neukie voor erbij" zijn en echt NIEMAND die het in zijn hoofd haalt om voor jou te kiezen? Na ja, ieder zijn ding hè.
Dit is evengoed projectie en invulling. Ik geloof best dat er vrouwen zijn die lusten hebben en niet op zoek zijn naar een relatie. Zou je dat van een backdoor man ook zo moeilijk te geloven vinden? Ik bedoel wat is de vrouw die het doet met iemand anders z'n vent, dader en gemeen kutwijf of zielig slachtoffer? Je kunt het niet allebei hebben, Ik denk dat ze gewoon een keuze maakt die indruist tegen het morele besef van veel mensen. Een keuze waar veel vrouwen bang en zenuwachtig van worden want als die vrouwen bestaan, kan jouw vent ze ook tegenkomen.
Murrmurr schreef:
15-02-2020 13:05
Dit is evengoed projectie en invulling. Ik geloof best dat er vrouwen zijn die lusten hebben en niet op zoek zijn naar een relatie. Zou je dat van een backdoor man ook zo moeilijk te geloven vinden? Ik bedoel wat is de vrouw die het doet met iemand anders z'n vent, dader en gemeen kutwijf of zielig slachtoffer? Je kunt het niet allebei hebben, Ik denk dat ze gewoon een keuze maakt die indruist tegen het morele besef van veel mensen. Een keuze waar veel vrouwen bang en zenuwachtig van worden want als die vrouwen bestaan, kan jouw vent ze ook tegenkomen.
Ja, van zo'n man vind ik dat ook moeilijk te geloven. Ik ken er een paar erg goed, en ze zijn allemaal stuk voor stuk beschadigd en toch ergens erg eenzaam. Kunnen niet alleen zijn, maar eigenlijk ook niet samen met iemand.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt YagaBaba.
YagaBaba schreef:
15-02-2020 13:02
cognitieve dissonantie, als niemand je wil denken dat al die scharrels met bezette kerels zijn wat jij wil
S-Meds schreef:
15-02-2020 13:12
cognitieve dissonantie, als niemand je wil denken dat al die scharrels met bezette kerels zijn wat jij wil
Ik geloof niet dat iedereen die het met een bezet iemand doet door niemand gewild wordt.
Murrmurr schreef:
15-02-2020 13:13
Ik geloof niet dat iedereen die het met een bezet iemand doet door niemand gewild wordt.
nee het gaat ook niet over iedereen maar over betreffende forummer
Volgens mij moet je toch ontzettend onzeker en ongelukkig zijn als je alleen maar aan het rommelen bent met bezette mannen? Ik bedoel gun je jezelf dan niet meer dan dat? Begrijp dat niet.
Je kan natuurlijk verliefd worden op een bezette man en een bezette man kan verliefd worden op een andere vrouw.

Maar er echt alleen maar voor kiezen om te rommelen met een bezette man.. uhm waarom zou je dat überhaupt willen?
.
Omdat ze geen relaasie wil en die mannen zeuren daar niet om. Zei ze.
isa__88 schreef:
15-02-2020 13:20

Maar er echt alleen maar voor kiezen om te rommelen met een bezette man.. uhm waarom zou je dat überhaupt willen?
Ik praat het absoluut niet goed maar een vriendin van me zat in een liefdeloze relatie met twee kinderen. Haar vriend behandelde haar als een sloof en had nul interesse in seks. Zij wel, dus ze zocht het het liefst bij mannen die al in een relatie zaten zodat het in ieder geval gelijk was en om de kans op meer willen vanuit de ander kleiner te maken. Dat werkte dus niet want meerdere keren wilde zo'n man dan bij zijn vrouw weg, volgens mij gewoon omdat zij niet te krijgen was.
In mijn single periode heb ik best veel dates gehad met mannen die zichzelf als single presenteerden op een datingsite, en ergens tussen het 3e drankje en het uittrekken van kleren vertelden dat ze bezet waren.
In de ogen van sommigen ben ik dan vast een vals en gemeen kutwijf omdat ik zo’n man pas na de sex wegstuurde, en ik heb nooit de behoefte gehad om een van die dames in te lichten.

Zou een van die dames mij hebben benaderd, zou ik ze ook de waarheid vertellen, met een link naar het profiel.

En dat iemand die vol trots vertelt sex te hebben met gebonden mannen die thuis liegen, zegt dat je als eerste je man in de gelegenheid moet stellen om te reageren, vind ik ook nogal typisch.

Een anoniem berichtje zal mijn relatie niet breken, maar is mij wel meer onderzoek waard, en de van vreemdgaan beschuldigde parten is op dat moment niet de meest betrouwbare bron.

Ik hoop dat TO inmiddels informatie heeft waaruit ze duidelijke conclusies kan trekken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven