Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Fijn dat jullie de vrouw hebben gesproken, TO. Toch zou ik hier een dubbel gevoel aan overhouden. Wie doet zoiets? In een gefrustreerde oud-klasgenoot geloof ik niet zo; jullie zijn toch begin veertig? Dan is dat oude leed wel héél lang blijven gisten. Maar goed, ik vermoed dat het nog wel een staartje krijgt en uitkomt. Dat valt ook te hopen, lijkt me, want zoiets blijft toch knagen...
Nou TO, ik hoop voor jullie dat het hier bij blijft! Maar het blijft een naar idee. Bedankt voor het op de hoogte houden.
Sterkte met alles!
Fijn dat je toch nog een update gegeven hebt! Ik meen te herinneren dat je, ergens in het begin van dit topic, schreef dat hij in een vorige relatie is vreemdgegaan. Kan die ex er toevallig achter zitten?
Ik vind het absoluut niet logisch klinken dat hij vreemd zou gaan met de vrouw van de foto, als dat wel zo zou zijn geweest had zij beter bewijs gestuurd en had zij het niet zo stellig ontkent bij de latere contacten; ze was immers doelbewust bezig om jouw relatie kapot te maken! Als zij namelijk wel een relatie met jouw vriend zou hebben, zou ze nu tegen hem gezegd hebben dat hij maar eens eerlijk tegen jou moest zijn. En als hij dat niet zou willen, dan had ze nu geen ‘mooi weer’ gespeeld. Ik ga er dus vanuit dat jouw vriend en zij de waarheid spreken en dat er iemand anders is die jouw vriend in een kwaad daglicht wil zetten.
Murrmurr schreef:
15-02-2020 16:21
Dat is eigenlijk best wel goed opgemerkt van smulrol. Misschien was dat "echte vrouw" wel een verwijzing naar het maatje meer van die vrouw op de foto. Dit klinkt echt als een misselijke grap van een paar onvolwassen knullen die een foto vonden van hun ex-klasgenoot en het dikke meisje en daarmee zijn gaan klieren.
Het gaat mij erom dat hier wordt geschreven dat “echte vrouwen “tiet en kont” hebben.
Niet echt een fijngevoelige opmerking daar TO ivm borstkanker een borstreconstructie heeft gehad.
Female_40plus schreef:
15-02-2020 16:30
Fijn dat je toch nog een update gegeven hebt! Ik meen te herinneren dat je, ergens in het begin van dit topic, schreef dat hij in een vorige relatie is vreemdgegaan. Kan die ex er toevallig achter zitten?
Ja of werkt hij toevallig bij een bedrijf dat schoonmaakmiddelen fabriceert waar in zeldzame gevallen bij-effecten optreden en dat iemand z'n neef daar heel ziek van is geworden maar dat er toen een rechtzaak kwam en het bedrijf gelijk kreeg omdat er onvoldoende bewijs was dat die neef zeg maar echt van dat product ziek was geworden? Maar dat zijn oom toen zwoor op wraak op iemand bij dat bedrijf en toen alle medewerkers ging Googlen, toen kwam 'ie op de reüniepagina, op FB zag hij dat de vrouw op de foto niet de vriendin was van TO's partner en BAM. Dat zou ook kunnen.
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 15-02-2020 16:37
0.06% gewijzigd
Merel7 schreef:
15-02-2020 16:33
Het gaat mij erom dat hier wordt geschreven dat “echte vrouwen “tiet en kont” hebben.
Niet echt een fijngevoelige opmerking daar TO ivm borstkanker een borstreconstructie heeft gehad.
Volgens mij schreef niemand dat
sjatje schreef:
15-02-2020 15:13
Ik heb ooit een ilove you appje onderschept aan partner, gestuurd door collega.
Hij begreep het appje niet en zij kon mij overtuigen dat ze dit naar haar vriend had willen sturen en niet naar haar collega.
Alleen bleek dit een smoes die ze samen hadden bedacht.
Best plausibel toch? :proud:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Murrmurr schreef:
15-02-2020 15:54
Vast een leuk karakter dan.

Me ex zei ook dat hij niet van mager hield maar ik voerde hem altijd magere rookworst en die at hij gewoon helemaal op, dussssss
Ze bedroog haar nieuwe vriend nog twee jaar lang met mijn ex. Ik weet niet of ik dat een leuk karakter vind.
YagaBaba schreef:
15-02-2020 16:47
Ze bedroog haar nieuwe vriend nog twee jaar lang met mijn ex. Ik weet niet of ik dat een leuk karakter vind.
Dan had ze misschien een grote tuin
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 15-02-2020 16:54
2.74% gewijzigd
Merel7 schreef:
15-02-2020 16:33
Maak je maar niet druk, heb dit niet zo opgevat :heart: ..
Rhoslynne schreef:
15-02-2020 16:52
Maak je maar niet druk, heb dit niet zo opgevat :heart: ..
👍
Because schreef:
15-02-2020 15:43
Jouw laatste post kan je beter weghalen TO. Of je zoekt een schuilkelder 😜

Ik wens je veel sterkte met het hele verhaal en ik hoop dat alles niet waar is geweest
Ja. Want vrije meningsuitingen op Viva forum betreft alleen meningen die de meerderheid welgevallig is.....
jouw leven is een keuze
smulrol schreef:
15-02-2020 15:50
Mollige en dikke vrouwen vinden zichzelf wel vaak ‘echte vrouwen’ . Want tiet en kont.
Ik ken dikke mensen met cup b..... maar dat zijn wel mannen trouwens. Dat telt vast niet....
jouw leven is een keuze
-Simone- schreef:
15-02-2020 16:10
Ik wacht even af wat 2east hierover te melden heeft... :popcorn:
Niks.
jouw leven is een keuze
lilalinda schreef:
15-02-2020 15:57
ik niet hoor, heb een bloedhekel aan dikke vrouwen, zitten allemaal achter je man aan
Nee hoor. Ik ben slank!
jouw leven is een keuze
Murrmurr schreef:
15-02-2020 16:36
Ja of werkt hij toevallig bij een bedrijf dat schoonmaakmiddelen fabriceert waar in zeldzame gevallen bij-effecten optreden en dat iemand z'n neef daar heel ziek van is geworden maar dat er toen een rechtzaak kwam en het bedrijf gelijk kreeg omdat er onvoldoende bewijs was dat die neef zeg maar echt van dat product ziek was geworden? Maar dat zijn oom toen zwoor op wraak op iemand bij dat bedrijf en toen alle medewerkers ging Googlen, toen kwam 'ie op de reüniepagina, op FB zag hij dat de vrouw op de foto niet de vriendin was van TO's partner en BAM. Dat zou ook kunnen.
Eerder gemeld;

Herman Brood, Elvis, klaverjassen, area 51, aliens..... dáár is dit bedacht.....
jouw leven is een keuze
Murrmurr schreef:
15-02-2020 15:58
En dan gaan ze erop zitten. Krijg je hem terug, HELEMAAL PLAT
Dan lijkt 'ie net zo'n platgetrapte cavia als uit het vreselijk duur en vreselijk lelijk topic.
Murrmurr schreef:
15-02-2020 16:36

:biggrin: Wat een heerlijk mens ben je toch ook hè.
Rhoslynne schreef:
15-02-2020 15:59
Ik voel me niet verheven, schreef er al bij dat dit hopelijk niet verkeerd valt (en dat ze een mooi gezicht heeft). Wil alleen maar zeggen dat het me erg had verbaasd. Maar inderdaad, je weet maar nooit. Tegenwoordig is bijvoorbeeld een dikke kont helemaal in trek.

Toch is het een forse (!) aanname. Mijn ex ging er ook prat op dat ik zo slank was, en ik moest vooral niet aankomen. Guess what: z'n nieuwe vriendin, daar kon ik twee keer in.
Such fun!1
Rhoslynne schreef:
15-02-2020 15:32
Ik geloof hen niet zomaar. Jullie waren niet bij dat gesprek. Ik heb dat natuurlijk een beetje beknopt verteld allemaal, maar klonk gewoon oprecht. Zij was natuurlijk ook nogal verontwaardigd dat die foto van hen gebruikt is voor deze 'grap'.
Bovendien (en ik hoop niet dat dit verkeerd klinkt), zag ik op de foto al dat zij zijn type niet is. Je kan aan haar gezicht zien dat ze de nodige kilo's teveel heeft, wel een mooi gezicht hoor. Maar mijn vriend houdt niet van dik, zelfs niet van mollig.
Nou, fijn dat je op meerdere vlakken bevestiging hebt dat het gewoon een nare ‘grap’ is van een vrij gestoord persoon.

En dan hoop ik maar dat de volgende keer degenen met een te levendige fantasie hun eigen onzekerheden niet gaan projecteren op het verhaal van to, waarmee je alleen maar meer olie op het vuur gooit.
Rhoslynne schreef:
15-02-2020 15:59
Tegenwoordig is bijvoorbeeld een dikke kont helemaal in trek.
Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik hoor zelden mannen die dat echt aantrekkelijk vinden.

Al is de term dikke kont weer voor meerdere uitleg vatbaar natuurlijk. Maar goed.
DS1971 schreef:
15-02-2020 18:28
Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik hoor zelden mannen die dat echt aantrekkelijk vinden.

Al is de term dikke kont weer voor meerdere uitleg vatbaar natuurlijk. Maar goed.
Leef je onder een steen?
Mannen gaan in mijn ervaring juist vreemd met compleet het tegenovergestelde van wat ze thuis hebben zitten.

Overigens maak je wel echt een rotopmerking over die vrouws uiterlijk. Dat komende van iemand die een borstreconstructie heeft gehad vind ik schrijnend.
Babette2017 schreef:
15-02-2020 18:49
Overigens maak je wel echt een rotopmerking over die vrouws uiterlijk. Dat komende van iemand die een borstreconstructie heeft gehad vind ik schrijnend.
Ze zegt alleen dat het niet zijn type is qua figuur. Ik vind het juist laag om TO's persoonlijke geschiedenis daarbij te slepen.
Babette2017 schreef:
15-02-2020 18:35
Leef je onder een steen?
Bepaald niet.

Ik weet dat het in beperkte kring populair is, maar verder niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven