Bericht van onbekende vrouw
donderdag 13 februari 2020 om 09:04
Hoi allemaal,
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘

zaterdag 15 februari 2020 om 15:46
zaterdag 15 februari 2020 om 15:48
Dit. Er zijn zat mannen (en ongetwijfeld ook vrouwen) die echt op een bepaald type vallen en waarvan je zo goed als zeker kunt stellen dat ze niet op een tegengesteld type zouden vallen.

zaterdag 15 februari 2020 om 15:50
Mollige en dikke vrouwen vinden zichzelf wel vaak ‘echte vrouwen’ . Want tiet en kont.Rhoslynne schreef: ↑15-02-2020 15:32Ik geloof hen niet zomaar. Jullie waren niet bij dat gesprek. Ik heb dat natuurlijk een beetje beknopt verteld allemaal, maar klonk gewoon oprecht. Zij was natuurlijk ook nogal verontwaardigd dat die foto van hen gebruikt is voor deze 'grap'.
Bovendien (en ik hoop niet dat dit verkeerd klinkt), zag ik op de foto al dat zij zijn type niet is. Je kan aan haar gezicht zien dat ze de nodige kilo's teveel heeft, wel een mooi gezicht hoor. Maar mijn vriend houdt niet van dik, zelfs niet van mollig.
zaterdag 15 februari 2020 om 15:51
en juist voor slippertjes zoek je even niet naar alle idealen.Nummer*Zoveel schreef: ↑15-02-2020 15:48Dit. Er zijn zat mannen (en ongetwijfeld ook vrouwen) die echt op een bepaald type vallen en waarvan je zo goed als zeker kunt stellen dat ze niet op een tegengesteld type zouden vallen.
Ik val zelf op intelligente mannen, maar voor een ONS maakt de intelligentie van een man weinig uit

zaterdag 15 februari 2020 om 15:54
Vast een leuk karakter dan.
Me ex zei ook dat hij niet van mager hield maar ik voerde hem altijd magere rookworst en die at hij gewoon helemaal op, dussssss

zaterdag 15 februari 2020 om 15:59
Ik voel me niet verheven, schreef er al bij dat dit hopelijk niet verkeerd valt (en dat ze een mooi gezicht heeft). Wil alleen maar zeggen dat het me erg had verbaasd. Maar inderdaad, je weet maar nooit. Tegenwoordig is bijvoorbeeld een dikke kont helemaal in trek.

zaterdag 15 februari 2020 om 16:08
TO, laat je niet op de kast jagen hier.Rhoslynne schreef: ↑15-02-2020 15:59Ik voel me niet verheven, schreef er al bij dat dit hopelijk niet verkeerd valt (en dat ze een mooi gezicht heeft). Wil alleen maar zeggen dat het me erg had verbaasd. Maar inderdaad, je weet maar nooit. Tegenwoordig is bijvoorbeeld een dikke kont helemaal in trek.

zaterdag 15 februari 2020 om 16:21
Dat is eigenlijk best wel goed opgemerkt van smulrol. Misschien was dat "echte vrouw" wel een verwijzing naar het maatje meer van die vrouw op de foto. Dit klinkt echt als een misselijke grap van een paar onvolwassen knullen die een foto vonden van hun ex-klasgenoot en het dikke meisje en daarmee zijn gaan klieren.