Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Jouw laatste post kan je beter weghalen TO. Of je zoekt een schuilkelder 😜

Ik wens je veel sterkte met het hele verhaal en ik hoop dat alles niet waar is geweest
Murrmurr schreef:
15-02-2020 15:38
Oh God berg je maar....

:popcorn:
:proud:
.
MissMaran schreef:
15-02-2020 15:43
Na ja wel lullig, die gezellige studiegenoot op de foto krijgt ongevraagd een trap onder haar dikke kont
:proud: Die leest hier toch niet mee? Plus TO zegt niet dan slank beter is, alleen dat haar vriend daarop valt. Zij kent hem
EN WAAROM GA JIJ ER AUTOMATISCH VAN UIT DAT ZE GEZELLIG IS :sarcastic:
Murrmurr schreef:
15-02-2020 15:39
Dit denk ik ook, dit zijn pesters die niet zijn doorgeëvolueerd
eerder vroegere-slachtoffers?? wellicht was meneer-TO vroeger wel het klasse-etertje en had iemand nog een rekening te vereffenen
(dat is dan wel goed gelukt)
Murrmurr schreef:
15-02-2020 15:45
TO zegt niet dan slank beter is, alleen dat haar vriend daarop valt. Zij kent hem

Dit. Er zijn zat mannen (en ongetwijfeld ook vrouwen) die echt op een bepaald type vallen en waarvan je zo goed als zeker kunt stellen dat ze niet op een tegengesteld type zouden vallen.
Murrmurr schreef:
15-02-2020 15:46
Dikke mensen zijn gezellig! :flirting:
Dat merk je aan haar bericht anders had ze wel gezegd, rot op ik heb er niks mee te maken ja :hamer:
Murrmurr schreef:
15-02-2020 15:46

:rofl: Scherp!
Rhoslynne schreef:
15-02-2020 15:32
Ik geloof hen niet zomaar. Jullie waren niet bij dat gesprek. Ik heb dat natuurlijk een beetje beknopt verteld allemaal, maar klonk gewoon oprecht. Zij was natuurlijk ook nogal verontwaardigd dat die foto van hen gebruikt is voor deze 'grap'.
Bovendien (en ik hoop niet dat dit verkeerd klinkt), zag ik op de foto al dat zij zijn type niet is. Je kan aan haar gezicht zien dat ze de nodige kilo's teveel heeft, wel een mooi gezicht hoor. Maar mijn vriend houdt niet van dik, zelfs niet van mollig.
Mollige en dikke vrouwen vinden zichzelf wel vaak ‘echte vrouwen’ . Want tiet en kont.
Nummer*Zoveel schreef:
15-02-2020 15:48
Dit. Er zijn zat mannen (en ongetwijfeld ook vrouwen) die echt op een bepaald type vallen en waarvan je zo goed als zeker kunt stellen dat ze niet op een tegengesteld type zouden vallen.
en juist voor slippertjes zoek je even niet naar alle idealen.
Ik val zelf op intelligente mannen, maar voor een ONS maakt de intelligentie van een man weinig uit
Mijn ex hield niet van mager. Toch hield hij er jarenlang een relatie op na met een graatmagere en ook nog instabiele dame.
smulrol schreef:
15-02-2020 15:50
Mollige en dikke vrouwen vinden zichzelf wel vaak ‘echte vrouwen’ . Want tiet en kont.
Gebruikt ze Dove TO?
YagaBaba schreef:
15-02-2020 15:51
Mijn ex hield niet van mager. Toch hield hij er jarenlang een relatie op na met een graatmagere en ook nog instabiele dame.
Vast een leuk karakter dan.

Me ex zei ook dat hij niet van mager hield maar ik voerde hem altijd magere rookworst en die at hij gewoon helemaal op, dussssss
Ja zie je wel nu slaat de sfeer om en gaat iedereen zitten rooten voor de dikkerd
Murrmurr schreef:
15-02-2020 15:56
Ja zie je wel nu slaat de sfeer om en gaat iedereen zitten rooten voor de dikkerd
ik niet hoor, heb een bloedhekel aan dikke vrouwen, zitten allemaal achter je man aan
lilalinda schreef:
15-02-2020 15:57
ik niet hoor, heb een bloedhekel aan dikke vrouwen, zitten allemaal achter je man aan
En dan gaan ze erop zitten. Krijg je hem terug, HELEMAAL PLAT
lilalinda schreef:
Ik zit er meestal bovenop. Dan kunnen ze nergens meer heen.
MissMaran schreef:
15-02-2020 15:43
Na ja wel lullig, die gezellige studiegenoot op de foto krijgt ongevraagd een trap onder haar dikke kont omdat je vriend dat helemaal niet mooi zou vinden.
Niet zo verheven voelen he, zij is ook maar een slachtoffer hier :whistle:

Ik voel me niet verheven, schreef er al bij dat dit hopelijk niet verkeerd valt (en dat ze een mooi gezicht heeft). Wil alleen maar zeggen dat het me erg had verbaasd. Maar inderdaad, je weet maar nooit. Tegenwoordig is bijvoorbeeld een dikke kont helemaal in trek.
lilalinda schreef:
:HA: :HA:
Rhoslynne schreef:
15-02-2020 15:59
Ik voel me niet verheven, schreef er al bij dat dit hopelijk niet verkeerd valt (en dat ze een mooi gezicht heeft). Wil alleen maar zeggen dat het me erg had verbaasd. Maar inderdaad, je weet maar nooit. Tegenwoordig is bijvoorbeeld een dikke kont helemaal in trek.
TO, laat je niet op de kast jagen hier.
:hug:
Ik wacht even af wat 2east hierover te melden heeft... :popcorn:
smulrol schreef:
15-02-2020 15:50
Misselijkmakend dit😡
Ik hoop dat je er ooit wel achter komt wie je dat bericht heeft gestuurd. Wat een zieke streek.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Merel7 schreef:
15-02-2020 16:12
Misselijkmakend dit😡
Dat is eigenlijk best wel goed opgemerkt van smulrol. Misschien was dat "echte vrouw" wel een verwijzing naar het maatje meer van die vrouw op de foto. Dit klinkt echt als een misselijke grap van een paar onvolwassen knullen die een foto vonden van hun ex-klasgenoot en het dikke meisje en daarmee zijn gaan klieren.
lilalinda schreef:
:HA:
Wie wat wil die moet wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven