Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Zullen we nu allemaal ophouden over dik zijn en gewoon weer conspiracy theorieën gaan bedenken? Ik vind het altijd zo saai en sommigen kapen dan het hele topic
Babette2017 schreef:
15-02-2020 18:49
Mannen gaan in mijn ervaring juist vreemd met compleet het tegenovergestelde van wat ze thuis hebben zitten.

Overigens maak je wel echt een rotopmerking over die vrouws uiterlijk. Dat komende van iemand die een borstreconstructie heeft gehad vind ik schrijnend.
Dat eerste is zeker niet altijd het geval. In ieder geval niet ten aanzien van uiterlijk.

Het tweede vind ik echt een idiote klacht. To geeft alleen maar, zonder waardeoordeel, aan dat die ander niet het type is waar haar man op valt. Nou, dat mag toch?

En dan ook nog haar medische verleden erbij halen, manmanman...
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
15-02-2020 19:33
Dat eerste is zeker niet altijd het geval. In ieder geval niet ten aanzien van uiterlijk.

Het tweede vind ik echt een idiote klacht. To geeft alleen maar, zonder waardeoordeel, aan dat die ander niet het type is waar haar man op valt. Nou, dat mag toch?

En dan ook nog haar medische verleden erbij halen, manmanman...
‘Wel een mooi gezicht hoor’: daar maakt ze een waarde oordeel. Ik hou niet van vrouwen die elkaar afkraken. Dat zou ze zelf ook klote vinden.
RikM schreef:
15-02-2020 18:06
:biggrin: Wat een heerlijk mens ben je toch ook hè.
NOEM JE ME NOU DIK :furious:
'Mooi gezicht' zie ik niet direct als afkraken en ik kan TO op geen andere lullige opmerking vertrappen dus chill
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-02-2020 19:42
'Mooi gezicht' zie ik niet direct als afkraken en ik kan TO op geen andere lullige opmerking vertrappen dus chill

Jij bent duidelijk niet dik :proud: 'Maar je hebt best een mooi gezicht hoor!'
Such fun!1
MarindaH schreef:
15-02-2020 19:52
Jij bent duidelijk niet dik :proud: 'Maar je hebt best een mooi gezicht hoor!'
Ik zie er nu zo uit

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
K79 schreef:
15-02-2020 14:38
@ Rhoslynne fijn dat jullie het zo hebben kunnen bespreken! Het blijft een raar en kinderachtig iets om te doen zeg, hopelijk hoor je er niets meer van.
Dit.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-02-2020 19:27
Zullen we nu allemaal ophouden over dik zijn en gewoon weer conspiracy theorieën gaan bedenken? Ik vind het altijd zo saai en sommigen kapen dan het hele topic
'Tis een schande!
jouw leven is een keuze
2east schreef:
15-02-2020 20:09
'Tis een schande!
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-02-2020 19:57
Ik zie er nu zo uit

Afbeelding
Je haar is kort gemaakt! zonde!
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-02-2020 15:22
:rofl: Sommige mensen
Het komt natuurlijk heeel vaak voor dat *wildvreemden* foto’s van random personen van internet halen en hun partner anoniem melden iets te hebben met hen.

Vaker dan dat (ex) minnaars partners een berichtje sturen, in ieder geval :hyper: :hyper: :hyper:
Let’s go Brandon!
Babette2017 schreef:
15-02-2020 19:38
‘Wel een mooi gezicht hoor’: daar maakt ze een waarde oordeel. Ik hou niet van vrouwen die elkaar afkraken. Dat zou ze zelf ook klote vinden.
Ik zie vooral heel veel invulling van jouw kant en totaal geen kwade bedoelingen van to.
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
15-02-2020 18:49
Mannen gaan in mijn ervaring juist vreemd met compleet het tegenovergestelde van wat ze thuis hebben zitten.

Overigens maak je wel echt een rotopmerking over die vrouws uiterlijk. Dat komende van iemand die een borstreconstructie heeft gehad vind ik schrijnend.
Nee nee nee

Een gat is voldoende
Alle reacties Link kopieren
Dit is wel een anticlimax zeg.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
15-02-2020 21:22
Dit is wel een anticlimax zeg.
Ja iedereen zat duidelijk te hopen dat hij vreemdging
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
15-02-2020 21:22
Dit is wel een anticlimax zeg.
Als je het maar heel graag wil geloven
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
15-02-2020 21:15
Nee nee nee

Een gat is voldoende
Een gat van +/_ 37 graden. Wel of geen haar is voor veel mannen al geen issue....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-02-2020 21:34
Ja iedereen zat duidelijk te hopen dat hij vreemdging
Het is ook al weer een tijd geleden dat hier een man op de brandstapel eindigde.

Wordt weer eens tijd!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Merel7 schreef:
15-02-2020 16:12
Misselijkmakend dit😡
Want?
Alle reacties Link kopieren
Als hun verhaal klopt en het is een slechte grap van een 4de persoon dan moet dat wel iemand zijn die op de hoogte is van de medische geschiedenis van TO. Of het is toch een voller iemand die vindt dat zij meer een " echte vrouw" is dan de slanke TO...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Babette2017 post_id=30981938 time=1581788959 user_id=359797

Overigens maak je wel echt een rotopmerking over die vrouws uiterlijk. Dat komende van iemand die een borstreconstructie heeft gehad vind ik schrijnend.
[/quote]

Dus vanwege mijn borstreconstructie mag me niets opvallen aan iemands uiterlijk?
MrsNiceGuy schreef:
16-02-2020 00:22
Als hun verhaal klopt en het is een slechte grap van een 4de persoon dan moet dat wel iemand zijn die op de hoogte is van de medische geschiedenis van TO. Of het is toch een voller iemand die vindt dat zij meer een " echte vrouw" is dan de slanke TO...
Dude het is een grap omdat hij op de feauteau stond met een volslanke vrouw. Gemaakt door iemand met ogen dus.
Alle reacties Link kopieren
Rhoslynne schreef:
16-02-2020 00:25
[quote=Babette2017 post_id=30981938 time=1581788959 user_id=359797

Overigens maak je wel echt een rotopmerking over die vrouws uiterlijk. Dat komende van iemand die een borstreconstructie heeft gehad vind ik schrijnend.
Dus vanwege mijn borstreconstructie mag me niets opvallen aan iemands uiterlijk?
[/quote]

Nee. Dit is Viva-forum! Als je mening afwijkt van de massa, wordt je verketterd. Ik heb ook zo'n ervarinkje...... je went er aan, geloof me!
jouw leven is een keuze
Rhoslynne wat fijn dat het zo afgelopen is.

Maar precies wat murmur zegt: wat een anticlimax. Vind het ook wel grappig dat 2oost zoveel verwarring zaaide maar aan het einde toch samen met nog maar een handjevol gelijkgestemden de juiste weg volgde. Laten we verder gaan:
Ik denk dat ze met z'n drieen een boek aan het schrijven zijn en geen goed plot kunnen bedenken. Wie heeft nou wat gedaan en waarom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven