Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
16-02-2020 14:57
Ik vind dat jij wel heel positief alles ziet. Het is al vaker gezegd waar rook is is vuur.
Ik vraag me af of jij wel eens ooit zoiets mee hebt gemaakt.
En dit is nou precies wat diegene to wil laten denken.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Wat een hoop onzin en gestook toch in dit topic. Wat schiet TO met al die insinuaties nou op? Sluit me helemaal aan bij DS en Mur en Yasmeenah.
anoniem_385856 wijzigde dit bericht op 16-02-2020 16:09
4.76% gewijzigd
El4ra schreef:
16-02-2020 15:44
Er zijn twee soorten vreemdgangers; de narcistische vreemganger, die zal nooit veranderen en dan is er de vreemdganger die zichzelf niet in de hand kan houden als 'ie verliefd wordt op een ander en 'hulpeloos' in een avontuurtje verzeild raakt.
Die laatste is nog wel te heropvoeden, de narcistische vreemdganger niet.
Kortom, voor sommige vreemdganger gaat 'eens een vreemdganger altijd een vreemdganger' wel op

El4ra schreef:
16-02-2020 15:52
Het is algemeen bekend en ook wel logisch, je kunt er naar googlen.


:rofl:


Je meent het nog echt ook he? Wat een flauwekul.

Ik ken een heleboel soorten vreemdgangers. Eigenlijk geen enkele die jouw 2e soort is. En gelukkig zelf nooit tegen de 1e soort aangelopen.
Eerst is dat 'eens... altijd...' voor iedereen waar en dan ineens voor sommigen? Ja zo ken ik er meer, alles geldt altijd wel voor sommigen.
Marana schreef:
16-02-2020 16:09
:rofl:


Je meent het nog echt ook he? Wat een flauwekul.

Ik ken een heleboel soorten vreemdgangers. Eigenlijk geen enkele die jouw 2e soort is. En gelukkig zelf nooit tegen de 1e soort aangelopen.
Eerst is dat 'eens... altijd...' voor iedereen waar en dan ineens voor sommigen? Ja zo ken ik er meer, alles geldt altijd wel voor sommigen.
Ik ben best adaptief en kan soms best op verschillende niveaus praten maar hiermee valt toch niet te discussiëren. Jawel, het staat op Google. Amai.
Alle reacties Link kopieren
Rhoslynne schreef:
15-02-2020 15:32
Ik geloof hen niet zomaar. Jullie waren niet bij dat gesprek. Ik heb dat natuurlijk een beetje beknopt verteld allemaal, maar klonk gewoon oprecht. Zij was natuurlijk ook nogal verontwaardigd dat die foto van hen gebruikt is voor deze 'grap'.
Bovendien (en ik hoop niet dat dit verkeerd klinkt), zag ik op de foto al dat zij zijn type niet is. Je kan aan haar gezicht zien dat ze de nodige kilo's teveel heeft, wel een mooi gezicht hoor. Maar mijn vriend houdt niet van dik, zelfs niet van mollig.
Misschien houdt je vriend wel van leuke vrouwen, of ze nou slank, voller, blond of donker zijn? Ik denk dat je hoopt dat zij zijn type niet is, maar vaak zijn mannen helemaal niet zo met ‘types’ bezig als de meeste vrouwen denken. Je zal echt niet de enige vrouw op aarde zijn die hij aantrekkelijk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ammiedammie schreef:
16-02-2020 16:12
Misschien houdt je vriend wel van leuke vrouwen, of ze nou slank, voller, blond of donker zijn? Ik denk dat je hoopt dat zij zijn type niet is, maar vaak zijn mannen helemaal niet zo met ‘types’ bezig als de meeste vrouwen denken. Je zal echt niet de enige vrouw op aarde zijn die hij aantrekkelijk vindt.

Wat een trap na zeg! Nee, zal zeker zo zijn, maar dat betekent niet automatisch dat vriend van to vreemd gaat. Hou eens op met to zo op te focken!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Oblio schreef:
16-02-2020 15:58
Anonimiteit opheffen?
Dan ga je er dus van uit dat dame op foto dezelfde is als anonieme vrouw.
Ik beweer dat dit ook een anonieme man kan zijn en ook nog iemand die TO en haar vriend goed kent.
Dan klopt toch het verhaal uit het eerste bericht niet?
Ammiedammie schreef:
16-02-2020 16:12
Misschien houdt je vriend wel van leuke vrouwen, of ze nou slank, voller, blond of donker zijn? Ik denk dat je hoopt dat zij zijn type niet is, maar vaak zijn mannen helemaal niet zo met ‘types’ bezig als de meeste vrouwen denken. Je zal echt niet de enige vrouw op aarde zijn die hij aantrekkelijk vindt.
Er is natuurlijk ook een kans dat to haar vriend beter kent dan jij. ;)
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
16-02-2020 16:28
Dan klopt toch het verhaal uit het eerste bericht niet?
Het anonieme bericht kan zowel door een man, als een vrouw gestuurd zijn. Op internet kan dat zomaar.
Vooralsnog denk ik dat schoolvriendin op foto (cheek-to-cheek) de waarheid spreekt als ze ontkent hier iets mee te maken te hebben.
Dan is zij dus niet de anonieme boodschapper.
Maar, verder speculerend, kan het ook zo zijn dat zij wel de anonieme melder is.
En verder fantaserend kan het ook nog een valse grap zijn van vriend.
Alles kan, maar aannemelijk is een catfish achtige wrange grap.

Het blijft vervelend en eng, vooral omdat de grote onbekende TO kent, haar vriend kent, en weet dat ze samen zijn en nog meer...
Scary.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Oblio schreef:
16-02-2020 16:36

Het blijft vervelend en eng, vooral omdat de grote onbekende TO kent, haar vriend kent, en weet dat ze samen zijn en nog meer...
Scary.


Er zijn echt heel veel mensen op de wereld die weten dat TO en haar vriend samen zijn en nog meer... Wat wil je verder met die opmerking?
Marana schreef:
16-02-2020 16:37
Er zijn echt heel veel mensen op de wereld die weten dat TO en haar vriend samen zijn en nog meer... Wat wil je verder met die opmerking?
Dat 'nog meer' is een heel geniepige steek. "Echte vrouw", nogmaals, heeft niets met TO's medische verleden te maken, hoe spannend dat voor sommige sicko's ook zou zijn. Het was een dikke vrouw waar hij mee op de foto stond. Smakeloze grap.
Yasmeenah82 schreef:
16-02-2020 16:21
Wat een trap na zeg! Nee, zal zeker zo zijn, maar dat betekent niet automatisch dat vriend van to vreemd gaat. Hou eens op met to zo op te focken!
Sommige mensen vallen gewoon echt niet op dik, dat is niet meteen een reden om ze te verdenken van vreemdgaan.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
16-02-2020 15:59
En dit is nou precies wat diegene to wil laten denken.
TO denkt wat ze denkt.
Mensen zitten hier niet te manipuleren ofzo hoor, gaf alleen mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was het probleem opgelost , dus waarom praten we hier eigenlijk nog?
Marana schreef:
16-02-2020 16:06
Wat een hoop onzin en gestook toch in dit topic. Wat schiet TO met al die insinuaties nou op? Sluit me helemaal aan bij DS en Mur en Yasmeenah.
Wat zouden wij met zijn allen moeten vinden en zeggen volgens jou?
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
16-02-2020 16:42
TO denkt wat ze denkt.
Mensen zitten hier niet te manipuleren ofzo hoor, gaf alleen mijn mening.
Nou, het is overduidelijk, dat er hier verschillende op sensatie beluste dames in dit topic meeschrijven.
YagaBaba schreef:
16-02-2020 16:48
Wat zouden wij met zijn allen moeten vinden en zeggen volgens jou?


Gewoon dat het fijn is voor TO dat het is uitgesproken en duidelijk. Klaar. Zonder insinuaties dat ze hem toch nog moet wantrouwen of dat het verhaal niet helemaal klopt of wat er verder ook allemaal wordt gezegd.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
16-02-2020 16:29
Er is natuurlijk ook een kans dat to haar vriend beter kent dan jij. ;)
Er is ook een kans dat de partner van TO op verschillende soorten vrouwen valt.
Er is ook een kans dat haar partner echt vreemdgaat. Er kan van alles.
Ammiedammie schreef:
16-02-2020 17:01
Er is ook een kans dat de partner van TO op verschillende soorten vrouwen valt.
Er is ook een kans dat haar partner echt vreemdgaat. Er kan van alles.



Er is een kans dat iedereens partner op verschillende soorten vrouwen en/of mannen valt.
Er is ook een kans dat iedereens partner echt vreemdgaat. Zelfs jouw partner. Er kan van alles. Waarom wil je zo graag dat TO denkt dat haar man vreemd gaat?
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
16-02-2020 16:21
Wat een trap na zeg! Nee, zal zeker zo zijn, maar dat betekent niet automatisch dat vriend van to vreemd gaat. Hou eens op met to zo op te focken!
Wat een hysterische opmerking. Trap na?
Ze is zelf het type dat vrouwen afzeikt om uiterlijk. Ze zeikt dikkere vrouwen af. Ga even loepen en je ziet dat ze vrouwen met dierenprintkleding dikke koeien noemt. Om zichzelf beter te voelen.
Het is heel erg voor haar dat haar eigen uiterlijk veranderd is, maar dan hoeft ze nog geen andere vrouwen te gaan afzeiken.
Ze kon ‘aan haar gezicht zien dat ze wel een paar kilootjes te zwaar is’ zegt ze. Dan ben je zo wanhopig en bang om je partner te verliezen aan een ander dat je rare dingen gaat zeggen.
Ik geloof dat je niet zo goed weet wat opfokken is, je reageert nogal overdreven en overgevoelig.
Alle reacties Link kopieren
Ammiedammie schreef:
16-02-2020 17:08
Wat een hysterische opmerking. Trap na?
Ze is zelf het type dat vrouwen afzeikt om uiterlijk. Ze zeikt dikkere vrouwen af. Ga even loepen en je ziet dat ze vrouwen met dierenprintkleding dikke koeien noemt. Om zichzelf beter te voelen.
Het is heel erg voor haar dat haar eigen uiterlijk veranderd is, maar dan hoeft ze nog geen andere vrouwen te gaan afzeiken.
Ze kon ‘aan haar gezicht zien dat ze wel een paar kilootjes te zwaar is’ zegt ze. Dan ben je zo wanhopig en bang om je partner te verliezen aan een ander dat je rare dingen gaat zeggen.
Ik geloof dat je niet zo goed weet wat opfokken is, je reageert nogal overdreven en overgevoelig.
Hoe is dat zo’n ernstige opmerking dan? Iemand kan te zwaar zijn en dat kan zichtbaar zijn in je gezicht. Hoe is dat zo’n extreem lullige opmerking? Mijn vriend valt ook uitsluitend op slanke-tengere vrouwen, dus ik snap wel dat TO zoiets dan opvalt.
Alle reacties Link kopieren
"Een paar kilootjes te zwaar" is géén erge opmerking, gewoon een constatering.
Ammiedammie schreef:
16-02-2020 17:01
Er is ook een kans dat de partner van TO op verschillende soorten vrouwen valt.
Er is ook een kans dat haar partner echt vreemdgaat. Er kan van alles.
Er is maar één man in de hele wereld waarvan ik zeker weet dat die niet vreemdgaat en dat ben ik zelf. Dus ja, in theorie kan dat.

Ikzelf val ook op slank en mijn vriendin is daarvan ook op de hoogte. Er is echt 0,0 kans dat ik met een vrouw die wat steviger is, laat staan met overgewicht, in bed beland.

Dus vanuit mijn perspectief heb ik heel erg weinig moeite met de stelling van to dat deze vrouw niet zijn type is.

En natuurlijk krijg je dan de suggestie dat mannen alles naaien met een gat, maar in de praktijk is dat gewoon echt niet zo. Uitzonderingen daargelaten.
Oh, ik heb geen tijd om te loepen maar als TO zo'n type is dat hier normaal alleen maar komt om over dikke vrouwen te rellen dan wordt het natuurlijk een ander verhaal. Dan is dit waarschijnlijk een set up om het daar weer eens over te hebben.

In dit topic heeft ze niks onaardigs gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven