Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
DS1971 schreef:
16-02-2020 17:26

En natuurlijk krijg je dan de suggestie dat mannen alles naaien met een gat, maar in de praktijk is dat gewoon echt niet zo. Uitzonderingen daargelaten.
Ik denk dat het voor vrouwen die vaak bedrogen zijn een geruststellende gedachte is dat mannen hem overal insteken, maar dat is inderdaad meestal niet waar.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
16-02-2020 16:42
TO denkt wat ze denkt.
Mensen zitten hier niet te manipuleren ofzo hoor, gaf alleen mijn mening.
Zit al even mee te lezen en ik vind het ook manipuleren, alsof de man vreemd móet zijn gegaan of zo. Omdat er in de optiek van sommigen gewoon geen enkele ander optie kan zijn.
En dan bedoel ik niet jou, want jij doet me aan mezelf denken. Soms niet zo goed weten hoe het duidelijk te verwoorden, het toch proberen omdat je graag je punt wil maken die er dan soms wat onduidelijk uitkomt, maar niet om te trappen.

Verder, als to tevreden is met de uitleg die ze heeft, dan is het toch goed? Wie zijn wij dan om te beweren dat er vast iets anders achter zit?

En, zoals gewoonlijk in dit soort topics, eens met Marana.

Ammiedammie schreef:
16-02-2020 17:08
Wat een hysterische opmerking. Trap na?
Ze is zelf het type dat vrouwen afzeikt om uiterlijk. Ze zeikt dikkere vrouwen af. Ga even loepen en je ziet dat ze vrouwen met dierenprintkleding dikke koeien noemt. Om zichzelf beter te voelen.
Het is heel erg voor haar dat haar eigen uiterlijk veranderd is, maar dan hoeft ze nog geen andere vrouwen te gaan afzeiken.
Ze kon ‘aan haar gezicht zien dat ze wel een paar kilootjes te zwaar is’ zegt ze. Dan ben je zo wanhopig en bang om je partner te verliezen aan een ander dat je rare dingen gaat zeggen.
Ik geloof dat je niet zo goed weet wat opfokken is, je reageert nogal overdreven en overgevoelig.
Zou het niet kunnen dat jij die opmerking (uit een ander onderwerp) op jezelf betrekt en daarom graag jouw denkwijze wil volgen?
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
16-02-2020 17:28
Zit al even mee te lezen en ik vind het ook manipuleren, alsof de man vreemd móet zijn gegaan of zo. Omdat er in de optiek van sommigen gewoon geen enkele ander optie kan zijn.
En dan bedoel ik niet jou, want jij doet me aan mezelf denken. Soms niet zo goed weten hoe het duidelijk te verwoorden, het toch proberen omdat je graag je punt wil maken die er dan soms wat onduidelijk uitkomt, maar niet om te trappen.

Verder, als to tevreden is met de uitleg die ze heeft, dan is het toch goed? Wie zijn wij dan om te beweren dat er vast iets anders achter zit?

En, zoals gewoonlijk in dit soort topics, eens met Marana.
Dat vind ik lief van je en je hebt ook nog eens gelijk.
Misschien verwoord ik het niet altijd even duidelijk (inderdaad soms moeite mee :$ ) maar kom hier absoluut niet om te trappen naar TO. Blij dat iemand dat ook inziet.

En ja precies, het gaat hier om TO, en ik hoop dat het hierbij blijft en ze gewoon gelukkig mag blijven met haar vriend.
En nee, dit is geen steek onder water ofzo, gewoon gemeend. (Niet gemeen!)
Grobbekuiken_ schreef:
16-02-2020 17:28

En, zoals gewoonlijk in dit soort topics, eens met Marana.


:cheers:
Alle reacties Link kopieren
Oblio schreef:
16-02-2020 15:55
Er zijn hier al genoeg tips gegeven.
Ik heb zelf al twee keer gevraagd of ze nog ziek was, want daar begon ze het verhaal mee. Maar geen reactie.
Oh jee, dat spijt me, helemaal overheen gelezen lijkbaar. Gaat al veel beter gelukkig, was gewoon een flinke griep. Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Ammiedammie schreef:
16-02-2020 17:08
Wat een hysterische opmerking. Trap na?
Ze is zelf het type dat vrouwen afzeikt om uiterlijk. Ze zeikt dikkere vrouwen af. Ga even loepen en je ziet dat ze vrouwen met dierenprintkleding dikke koeien noemt. Om zichzelf beter te voelen.
Ik heb mezelf even moeten loepen, want dit herinner ik me niet. En jij hebt ook niet goed gelezen, want ik had het over een dikke slang die een koe heeft afgeslikt. En dat was in een topic 'dat doe of zeg ik niet, maar ik denk het wel'. Iedereen denkt wel eens rottige dingen in zichzelf. Maakt me nog niet iemand die continu andere vrouwen afzeikt om hun uiterlijk.
Jeetje wat lullig tegenover slangen dit. Snake shaming. bah.
Alle reacties Link kopieren
Rhoslynne schreef:
16-02-2020 18:05
Ik heb mezelf even moeten loepen, want dit herinner ik me niet. En jij hebt ook niet goed gelezen, want ik had het over een dikke slang die een koe heeft afgeslikt. En dat was in een topic 'dat doe of zeg ik niet, maar ik denk het wel'. Iedereen denkt wel eens rottige dingen in zichzelf. Maakt me nog niet iemand die continu andere vrouwen afzeikt om hun uiterlijk.

Afgeslikt? Afgelikt? Ingeslikt?
Alle reacties Link kopieren
Hier een flinke vrouw met een dikke kont en dito borsten :cheer: die zich geen seconde aangesproken of beledigd voelt. Maar goed, ik heb dan ook een dikke huid ;)

Ik heb het topic vanaf het begin gevolgd en ben blij dat het opgelost is. Fijn Rhoslynne!

Jammer dat men nu valt over de opmerking van to over vriend. Wat een gezeik. Zullen we deze er maar weer tegenaan gooien: https://youtu.be/ceS_jkKjIgo
apestaartje30 schreef:
16-02-2020 18:26
Jammer dat men nu valt over de opmerking van to over vriend. Wat een gezeik. Zullen we deze er maar weer tegenaan gooien: https://youtu.be/ceS_jkKjIgo
:proud:
Alle reacties Link kopieren
apestaartje30 schreef:
16-02-2020 18:26
Hier een flinke vrouw met een dikke kont en dito borsten :cheer: die zich geen seconde aangesproken of beledigd voelt. Maar goed, ik heb dan ook een dikke huid ;)

Ik heb het topic vanaf het begin gevolgd en ben blij dat het opgelost is. Fijn Rhoslynne!

Jammer dat men nu valt over de opmerking van to over vriend. Wat een gezeik. Zullen we deze er maar weer tegenaan gooien: https://youtu.be/ceS_jkKjIgo
:rose: :rose: :rose: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
16-02-2020 16:39
Dat 'nog meer' is een heel geniepige steek. "Echte vrouw", nogmaals, heeft niets met TO's medische verleden te maken, hoe spannend dat voor sommige sicko's ook zou zijn. Het was een dikke vrouw waar hij mee op de foto stond. Smakeloze grap.


Dit heb ik zeker niet als steek bedoeld!
De interpretatie van ‘echte vrouw’ is hier in dit topic een eigen leven gaan leiden, maar wat de anonieme afzender ermee bedoelde is niet duidelijk.
Wat ik met ‘nog meer’ bedoelde was het FB account van TO. En dat de anonieme afzender via FB een bericht stuurde.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
16-02-2020 16:37
Er zijn echt heel veel mensen op de wereld die weten dat TO en haar vriend samen zijn en nog meer... Wat wil je verder met die opmerking?
De anonieme afzender (m/v) kent ze apart en ook als stel. Ik niet.
Maar uit de ‘ heel veel mensen op de wereld’ kan dus de creepy afzender komen.
Maar belangrijk is, wat wil die persoon? Wraak? Amusement? Gewoon de zaak stangen? Afleidingstacktiek voor een affaire?

Kom er maar in Peter R...
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
16-02-2020 16:42
TO denkt wat ze denkt.
Mensen zitten hier niet te manipuleren ofzo hoor, gaf alleen mijn mening.
Ik reageer toch niet op jou of wel dan?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
16-02-2020 19:18
Ik reageer toch niet op jou of wel dan?
O? Oké.
Ik zei als eerste "waar rook is..."
Vandaar dat ik dat dacht.
Alle reacties Link kopieren
Ammiedammie schreef:
16-02-2020 17:08
Wat een hysterische opmerking. Trap na?
Ze is zelf het type dat vrouwen afzeikt om uiterlijk. Ze zeikt dikkere vrouwen af. Ga even loepen en je ziet dat ze vrouwen met dierenprintkleding dikke koeien noemt. Om zichzelf beter te voelen.
Het is heel erg voor haar dat haar eigen uiterlijk veranderd is, maar dan hoeft ze nog geen andere vrouwen te gaan afzeiken.
Ze kon ‘aan haar gezicht zien dat ze wel een paar kilootjes te zwaar is’ zegt ze. Dan ben je zo wanhopig en bang om je partner te verliezen aan een ander dat je rare dingen gaat zeggen.
Ik geloof dat je niet zo goed weet wat opfokken is, je reageert nogal overdreven en overgevoelig.
Nee bepaalde mensen reageren hysterisch. Lijkt wel of jullie willen dat vriend van to vreemd gaat. En posts van to uit andere topics boeien mij niks. Het gaat om dit topic. Ben jij zelf dik ofzo dat je gelijk zo reageert?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Zijn we nou ook eens klaar hier...?!
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
16-02-2020 19:25
Zijn we nou ook eens klaar hier...?!
Lijkt mij verstandig, aangezien to zelf nu weet hoe of wat
Wbt haar vriend dan.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Marana schreef:
16-02-2020 16:58
Gewoon dat het fijn is voor TO dat het is uitgesproken en duidelijk. Klaar. Zonder insinuaties dat ze hem toch nog moet wantrouwen of dat het verhaal niet helemaal klopt of wat er verder ook allemaal wordt gezegd.
Ze zegt zelf dat ze het rot vindt dat ze nu eigenlijk nog steeds niet zeker weet of hij eerlijk is. Dat begrijp ik heel goed, want dat weet je nooit zeker, toch? En bewijzen dat je iets niet gedaan hebt is erg moeilijk, zo niet vrijwel onmogelijk.

Heel erg naar wat zo'n bericht teweeg brengt.
Marana schreef:
16-02-2020 16:58
Gewoon dat het fijn is voor TO dat het is uitgesproken en duidelijk. Klaar. Zonder insinuaties dat ze hem toch nog moet wantrouwen of dat het verhaal niet helemaal klopt of wat er verder ook allemaal wordt gezegd.
Ze zegt zelf dat ze het rot vindt dat ze nu eigenlijk nog steeds niet zeker weet of hij eerlijk is. Dat begrijp ik heel goed, want dat weet je nooit zeker, toch? En bewijzen dat je iets niet gedaan hebt is erg moeilijk, zo niet vrijwel onmogelijk.

Heel erg naar wat zo'n bericht teweeg brengt.
Marana schreef:
16-02-2020 17:04
Er is een kans dat iedereens partner op verschillende soorten vrouwen en/of mannen valt.
Er is ook een kans dat iedereens partner echt vreemdgaat. Zelfs jouw partner. Er kan van alles. Waarom wil je zo graag dat TO denkt dat haar man vreemd gaat?
Beetje chargerend: "wíllen dat haar man vreemd gaat."

Dat wil niemand.

Maar als jij een anoniem Facebookbericht krijgt van iemand die vertelt dat hij jouw huis vanavond in brand gaat steken... en diegene zegt later aan de telefoon dat hij geen idee heeft waar je het over hebt... dan ga jij 's avonds gewoon lekker slapen?

Oké.
Nou: ik niet.
samarinde schreef:
16-02-2020 22:20
Maar als jij een anoniem Facebookbericht krijgt van iemand die vertelt dat hij jouw huis vanavond in brand gaat steken... en diegene zegt later aan de telefoon dat hij geen idee heeft waar je het over hebt... dan ga jij 's avonds gewoon lekker slapen?
Was die vrouw dan toch degene die het FB-bericht had gestuurd? Of heb je een update gemist?
Murrmurr schreef:
16-02-2020 22:21
Was die vrouw dan toch degene die het FB-bericht had gestuurd? Of heb je een update gemist?
Dit volg ik niet.
samarinde schreef:
16-02-2020 22:41
Dit volg ik niet.
Ik ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven