Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Alle reacties Link kopieren
Mark40 schreef:
13-02-2020 11:29
Dat is dan toch handig om te weten? Maar jij vindt dat ze niks moet vragen.
Wat ik vind is niet heel belangrijk geloof ik. Meeste mensen hier willen liever met een onbetrouwbaar loeder dat via anonieme facebook accounts dubieus contact met je op neemt, in gepsrek dan dat ze eerst de eigen partner aanspreken.

Maar goed.....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 11:27
Ja, is inderdaad dezelfde man. Hij is in onze relatie nooit vreemdgegaan overigens.
Misschien dus wel hé, gezien wat deze vrouw zegt.
jazekerenof schreef:
13-02-2020 11:31
Ik lees bij 2east inderdaad veel vertrouwen in de partner, maar weinig in de rest van de wereld.
ik lees een krampachtig vertrouwen, als een soort van “ik heb besloten om”
ik denk dat het gevoel daar niet mee overeenstemt anders heb je die krampachtigheid niet nodig namelijk
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
13-02-2020 11:35
Wat ik vind is niet heel belangrijk geloof ik. Meeste mensen hier willen liever met een onbetrouwbaar loeder dat via anonieme facebook accounts dubieus contact met je op neemt, in gepsrek dan dat ze eerst de eigen partner aanspreken.

Erg eens!
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
13-02-2020 11:31
Nee, je hebt absoluut gelijk, maar of het nu wel of niet waar is, ik heb geen idee wat m'n partner er op t ezeggen heeft, en die krijgt van mij op voorhand het voordeel van de twijfel en tot dat het tegendeel bewezen is, wil ik er niet te zwar aan moeten tillen. Da's slecht voor je hart ook....
En als je partner dat zegt dat het allemaal niet waar is dan ga je zonder slag of stoot er vanuit dat hij niet liegt en dat was het dan?
Dan laat je het verder rusten?
2east schreef:
13-02-2020 11:35
Wat ik vind is niet heel belangrijk geloof ik. Meeste mensen hier willen liever met een onbetrouwbaar loeder dat via anonieme facebook accounts dubieus contact met je op neemt, in gepsrek dan dat ze eerst de eigen partner aanspreken.

Maar goed.....
Word eens wakker onderstaande is meer regelmaat dan uitzondering.
Het kan een dame zijn waarmee vriendlief een verhouding mee heeft gehad en de relatie verbroken heeft of inderdaad de vrouw aan het lijntje houd.
Hoe vaak lees je hier niet dat een ex minnares of de nog minnares er over denkt om de partner van de man een berichtje te sturen.
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
13-02-2020 11:35
Wat ik vind is niet heel belangrijk geloof ik. Meeste mensen hier willen liever met een onbetrouwbaar loeder dat via anonieme facebook accounts dubieus contact met je op neemt, in gepsrek dan dat ze eerst de eigen partner aanspreken.

Maar goed.....
Een loeder nog wel. Bijzonder taalgebruik.
Ik zou die anonieme vrouw ook bevragen. In plaatst van met een nep lach je partner ondervragen.
2east schreef:
13-02-2020 11:35
Wat ik vind is niet heel belangrijk geloof ik.

Klopt. Het gaat hier om Rhoslynne en wat zij wil.
Alle reacties Link kopieren
Stel, een man stuurt jouw man een bericht: ik neuk je vrouw

Dan ga je er toch vanuit dat je man het er eerst met jou over heeft en niet met die vreemde man??
lilalinda schreef:
13-02-2020 11:40
Stel, een man stuurt jouw man een bericht: ik neuk je vrouw

Dan ga je er toch vanuit dat je man het er eerst met jou over heeft en niet met die vreemde man??
Nee natuurlijk niet ik verwacht dat mijn man kenmerken van mijn lichaam vraagt die alleen hij kan weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar dat hotel rijden waar hij zit
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-02-2020 11:40
Stel, een man stuurt jouw man een bericht: ik neuk je vrouw

Dan ga je er toch vanuit dat je man het er eerst met jou over heeft en niet met die vreemde man??
Nee hoor dat bericht is gericht aan mijn vriendin. Zij mag met een bericht naar haar gericht best vragen wie die vrouw is.
Het is niet leuk namelijk of het nu wel of niet waar is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou kort reageren. Bewijs aub.
Alle reacties Link kopieren
humanista schreef:
13-02-2020 11:38
En als je partner dat zegt dat het allemaal niet waar is dan ga je zonder slag of stoot er vanuit dat hij niet liegt en dat was het dan?
Dan laat je het verder rusten?
Nou, nee, niet zonder slag of stoot. Zo'n gesprek is niet het leukste enmakkelijkst egsprek van de hele relatie, maar het is wel een gesprek met mijn partner. En een gesprek waar ik pas daarna conclusies aan verbind, en waar ik mischine ook nog een 2e een 3e en 4 keer op terug kom. De antwoorden van mijn partner zullen echt wel iets met mijn vertoruwne in hem doen. Het wordt sterker of slechter, dat weet ik niet, maar er gebeurd iets. Dat iets kan ik pas waarderen als het er is. Niet nu.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Mark40 schreef:
13-02-2020 11:42
Nee hoor dat bericht is gericht aan mijn vriendin. Zij mag met een bericht naar haar gericht best vragen wie die vrouw is.
Het is niet leuk namelijk of het nu wel of niet waar is.
Dan kom maar op met je identiteit. En als je die weet kun je naar je man. Met de details die verteld zijn.
Als het iemand blijkt te zijn die helemaal geen bewijs heeft. Dan hoef je ook geen onnodig dom gesprek te voeren met je man/vrouw/vriend/vriendin.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-02-2020 11:40
Stel, een man stuurt jouw man een bericht: ik neuk je vrouw

Dan ga je er toch vanuit dat je man het er eerst met jou over heeft en niet met die vreemde man??
Ik niet. Ik hoop echt dat mijn man eerst aan die man vraagt hoe hij daar bij komt en welke bewijzen hij heeft. En er zo achter komt dat de man uit zijn nek lult, hem dat ook meldt en het af sluit. En dat ik niet na thuiskomst opgewacht wordt door mijn partner die mij gaat ondervragen en waarbij er blijkbaar een zaadje kan worden geplant door een onbekende dat ik hem zou bedriegen. Ik zou heel boos worden geloof ik.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
13-02-2020 11:39
Klopt. Het gaat hier om Rhoslynne en wat zij wil.
Haha!

Niet dus!

het gaat om wat "wij" haar adviseren, dat vraagt ze letterlijk! Niet om wat zij wil.....
2east wijzigde dit bericht op 13-02-2020 11:45
0.21% gewijzigd
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 11-07-2020 20:46
Reden: privacy
99.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mark40 schreef:
13-02-2020 11:43
Dan kom maar op met je identiteit. En als je die weet kun je naar je man. Met de details die verteld zijn.
Als het iemand blijkt te zijn die helemaal geen bewijs heeft. Dan hoef je ook geen onnodig dom gesprek te voeren met je man/vrouw/vriend/vriendin.
En als er wel bewijs is heb je dat gesprek dus wel.
Alle reacties Link kopieren
Heftig TO.. wonen jullie samen?
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
13-02-2020 11:27
Dat “je moet hem vertrouwen” is echt een hele rationele opvatting. Kan een cognitieve dissonantie worden. Twijfel na zo’n bericht is echt heel gezond. Ieder mens zou het natuurlijke instinct moeten hebben om zichzelf te beschermen. Dat is wat twijfel je laat doen. Ongezonde twijfel en achterdocht zijn iets anders maar daar is hier geen sprake van omdat er een duidelijke aanleiding is.

Precies. Zo werkt gezonde jaloezie ook: om je relatie te beschermen.
Such fun!1
Mark40 schreef:
13-02-2020 11:45
En als er wel bewijs is heb je dat gesprek dus wel.
precies
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
13-02-2020 11:44
Haha!

Niet dus!

het gaat om wat "wij" haar adviseren, dat vraagt ze letterlijk! Niet om wat zij wil.....
Jij had het over wat jij vindt, het gaat echter om wat wij vinden en wat TO daar zelf mee wil doen. Het gaat in ieder geval niet om jou.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
13-02-2020 11:44
Ik niet. Ik hoop echt dat mijn man eerst aan die man vraagt hoe hij daar bij komt en welke bewijzen hij heeft. En er zo achter komt dat de man uit zijn nek lult, hem dat ook meldt en het af sluit. En dat ik niet na thuiskomst opgewacht wordt door mijn partner die mij gaat ondervragen en waarbij er blijkbaar een zaadje kan worden geplant door een onbekende dat ik hem zou bedriegen. Ik zou heel boos worden geloof ik.
Ik zou boos worden als mijn man me niet blind zou vertrouwen

Hij hoeft dus echt niet meneer2 een bericht te sturen

Maar hij kan wel met mij bespreken waar zo'n bericht van dan komt
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
13-02-2020 09:55
Je moet altijd van je eigen kracht uit gaan. Dus als een wildvreemde van buitenaf tegen je relatie aan gaa schoppen, vooral daar niet op reageren, maar zoek het bij jezelf en samen. Praat niet met zo'n vrouw, reageer niet op die invloed van buitenaf maar doe iets waar je zelf controle op/over hebt. En dat is in dit geval praten met jhe partner en vertrouwen op jezef.

Als je er voor kiest mee te gaan in het verhaal van zo'n externe partij, geef je de comtrole volledig uit handen en is het hopen en bidden op een goede afloop.

Het kan ook zomaar een internetfraudeur zijn, of een oude jeugdvriendin die jou een hak wil zetten.
Ben ik het niet mee eens. Een derde van alle mensen in een relatie gaat vreemd dus de kans dat haar vriend het doet is zeker niet ondenkbaar. Als je direct met hem gaat praten is de kans aanwezig dat hij ontkent of een smoes verzint. Ook als je hem eerst vraagt wat dat berichtje te betekenen heeft, dan kan hij zich alvast voorbereiden. Nee, eerst zou ik wat onderzoek verrichten en eventueel die dame eens polsen en om details vragen. Dan merk je snel genoeg of het verhaal kan kloppen of niet. En dan is het nog vroeg genoeg om hem ermee te confronteren. Een internerfraudeur? Really?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven