Beste vriendin

19-07-2019 00:47 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_388361 wijzigde dit bericht op 26-09-2019 04:53
0.00% gewijzigd
Hoe is zij uit elkaar gegaan met die ex? Gaat zij nog goed met hem om?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Oke, als ik het goed begrijp heeft je beste vriendin heeft achter je rug om geroddeld over jou en een of andere man.
Tja, dat is balen maar roddelen is niet persé kwaad bedoeld, roddelen jullie samen nooit over anderen?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
viva-amber schreef:
19-07-2019 08:06
Ze hebben niks met elkaar gehad.

Tja, kinderachtig. Als 1 van de 2 ooit verliefd op iemand is geweest, is dat naar mijn idee echt niet verboden terrein. Zeker niet als je er ook nog eens open over praat.
Oh dus dit gaat nergens over behalve over haar jaloezie. Hoe weet je trouwens dat zij roddelt. Van wie hoor je dat?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dus er staat een man tussen jullie in waar jij niks mee hebt en zij ook nooit wat mee heeft gehad?
Wat zei ze toen je haar hier op aansprak?
Het met haar bespreken.
Ook al zou er wel iets zijn tussen jou en die man. Dat een man op wie zij ooit verliefd is gewéést maar met wie ze niet eens iets heeft gehad ook al off-limits zou zijn, gaat wel erg ver.

Ik zou me tegenover haar dus niet gaan verdedigen, of in alle toonaarden gaan ontkennen dat er iets speelt, want je bent daar geen verantwoording over schuldig. Hopelijk vinden die vriendinnen dat ook.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Exit vriendin en met je eigen leven verdergaan. Zoals al eerder iemand schreef, kinderachtig. Hoe oud is je 'vriendin'?
Waarom denken mensen altijd dat ze iemand kunnen claimen omdat ze ooit er iets mee hebben gehad of ooit verliefd op zijn geweest. Ik vind dat zo iets geks. Iemand is geen eigendom. Mijn vriendinnen zijn vrij om iets met mijn exen te beginnen. Bij voorkeur wel wanneer het liefdesverdriet is gezakt maar anders heb ik er maar mee te dealen. We zin allemaal vrije mensen en niet omdat we goed met iemand omgaan mogen we opeens niet meer met iemand iets aangaan ofzo.

Ik zou vriendin confronteren met haar geroddel en evt conclusies trekken. Soms eindigt een vriendschap. T is niet anders
Groot gelijk en goed gezegd, abracadabra!
Bedankt voor alle reacties!

Ik heb zeker wat aan jullie reacties gehad, begon een beetje aan mij zelf te twijfelen of ik niet wat overdreef met het gevoel die ik er bij had.
anoniem_388361 wijzigde dit bericht op 26-09-2019 04:56
58.58% gewijzigd
Pff wat een moeilijk gedoe van jou TO. Ze praat met anderen of je nou wel of niet iets hebt met een man. En zij denkt misschien van wel. (logisch als ze hem zelf leuk vind, want zij zou het blijkbaar wel weten met deze kerel) Maar dan zeg jij dat het niet zo is en dan gelooft ze je gewoon.

Nou, nou wat een heks.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
viva-amber schreef:
19-07-2019 08:06
:facepalm:
Ik vraag mij nog steeds af waar de roddels vandaan komen en wat de motieven zijn van de persoon die zich hiermee bemoeit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven