Beste vriendin
vrijdag 19 juli 2019 om 08:07
vrijdag 19 juli 2019 om 08:23
Ze hebben niks met elkaar gehad.viva-amber schreef: ↑19-07-2019 08:06Hoe is zij uit elkaar gegaan met die ex? Gaat zij nog goed met hem om?
Tja, kinderachtig. Als 1 van de 2 ooit verliefd op iemand is geweest, is dat naar mijn idee echt niet verboden terrein. Zeker niet als je er ook nog eens open over praat.
vrijdag 19 juli 2019 om 09:43
Ook al zou er wel iets zijn tussen jou en die man. Dat een man op wie zij ooit verliefd is gewéést maar met wie ze niet eens iets heeft gehad ook al off-limits zou zijn, gaat wel erg ver.
Ik zou me tegenover haar dus niet gaan verdedigen, of in alle toonaarden gaan ontkennen dat er iets speelt, want je bent daar geen verantwoording over schuldig. Hopelijk vinden die vriendinnen dat ook.
Ik zou me tegenover haar dus niet gaan verdedigen, of in alle toonaarden gaan ontkennen dat er iets speelt, want je bent daar geen verantwoording over schuldig. Hopelijk vinden die vriendinnen dat ook.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 19 juli 2019 om 11:23
Waarom denken mensen altijd dat ze iemand kunnen claimen omdat ze ooit er iets mee hebben gehad of ooit verliefd op zijn geweest. Ik vind dat zo iets geks. Iemand is geen eigendom. Mijn vriendinnen zijn vrij om iets met mijn exen te beginnen. Bij voorkeur wel wanneer het liefdesverdriet is gezakt maar anders heb ik er maar mee te dealen. We zin allemaal vrije mensen en niet omdat we goed met iemand omgaan mogen we opeens niet meer met iemand iets aangaan ofzo.
Ik zou vriendin confronteren met haar geroddel en evt conclusies trekken. Soms eindigt een vriendschap. T is niet anders
Ik zou vriendin confronteren met haar geroddel en evt conclusies trekken. Soms eindigt een vriendschap. T is niet anders
vrijdag 19 juli 2019 om 23:52
zaterdag 20 juli 2019 om 08:38
Pff wat een moeilijk gedoe van jou TO. Ze praat met anderen of je nou wel of niet iets hebt met een man. En zij denkt misschien van wel. (logisch als ze hem zelf leuk vind, want zij zou het blijkbaar wel weten met deze kerel) Maar dan zeg jij dat het niet zo is en dan gelooft ze je gewoon.
Nou, nou wat een heks.
Nou, nou wat een heks.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zaterdag 20 juli 2019 om 09:22
viva-amber schreef: ↑19-07-2019 08:06Hoe is zij uit elkaar gegaan met die ex? Gaat zij nog goed met hem om?