Betekent dit iets?
zaterdag 6 april 2019 om 08:25
Vorige week op een feest zei een jongen die vaker naar me kijkt en naar me knipoogt iets waarbij ik niet zo goed weet wat ik ermee aanmoet. We stonden in een groep wat te praten. Hij paar drankjes op. Ik merkte dat hij constant knipogen gaf en naar me lachtte.
Op een gegeven moment leunt hij naar me toe en zegt hij op in mijn oor: ik wil je een compliment geven. Ik vind je mooi.
Ik stond met mijn mond vol tanden en zei dat hij dat hier niet moest zeggen.
Mijn vraag is, meent hij dat van het knap zijn met alcohol op of zei hij maar wat? Ik vraag me ook bijvoorbeeld af wat hij nou van mij verwacht, nu hij dit aan mij heeft gezegd. Wat zijn jullie inzichten hierover?
Op een gegeven moment leunt hij naar me toe en zegt hij op in mijn oor: ik wil je een compliment geven. Ik vind je mooi.
Ik stond met mijn mond vol tanden en zei dat hij dat hier niet moest zeggen.
Mijn vraag is, meent hij dat van het knap zijn met alcohol op of zei hij maar wat? Ik vraag me ook bijvoorbeeld af wat hij nou van mij verwacht, nu hij dit aan mij heeft gezegd. Wat zijn jullie inzichten hierover?
anoniem_382583 wijzigde dit bericht op 06-04-2019 14:33
33.33% gewijzigd
zaterdag 6 april 2019 om 08:35
zaterdag 6 april 2019 om 08:36
Ik was ook niet van plan om met hem te daten. Hij heeft sowieso een vriendin.Bladiebladiebla2016 schreef: ↑06-04-2019 08:33Het betekent in mijn ogen dat hij zijn relatie met zijn vriendin niet zo serieus neemt. Het is een collega, neem ik aan, dan ga je er zeker niet op in. Komt alleen maar gezeik van.
zaterdag 6 april 2019 om 08:39
Zijn woorden betekenen dat hij zijn vriendin bedriegt, en nog verder wil gaan bedriegen, met jou. Zodra jullie wat hebben en het uit is met zijn vriendin kan hij jou gaan bedriegen met een ander. Romantisch he, echt een droomprinsPinkcupcake schreef: ↑06-04-2019 08:35Hahah. Iets in je oog, goeie.
Dus in principe betekenen zijn woorden niets? Alleen dat hij een player is?
zaterdag 6 april 2019 om 08:41
Iemand geeft je één complimentje, je achterhaalt zijn nummer om sorry te zeggen (wtf?) en dat je hem ook leuk vindt. Hij denkt handig om achter de hand te houden.Pinkcupcake schreef: ↑06-04-2019 08:33Wat bedoel je met makkelijk? Ik ben qua mannen echt niet makkelijk. Ben wel vrij benaderbaar, denk ik. Dat wel
zaterdag 6 april 2019 om 08:43
Als dat zo was boeide het ook niet of het iets betekent.Pinkcupcake schreef: ↑06-04-2019 08:36Ik was ook niet van plan om met hem te daten. Hij heeft sowieso een vriendin.
Je wil graag weten of hij je ziet zitten.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 06-04-2019 08:43
0.58% gewijzigd
zaterdag 6 april 2019 om 08:43
Ik heb geen sorry gezegd, maar hem nog bedankt. Ja vreselijk ik weet het. Stom van me. Had geen alcohol moeten drinken, was wat losser.
zaterdag 6 april 2019 om 08:44
Precies.Sheldon-Lee-Cooper schreef: ↑06-04-2019 08:39Zijn woorden betekenen dat hij zijn vriendin bedriegt, en nog verder wil gaan bedriegen, met jou. Zodra jullie wat hebben en het uit is met zijn vriendin kan hij jou gaan bedriegen met een ander. Romantisch he, echt een droomprins![]()
Maar ze wil niks met hem hoor. Uhuh.
zaterdag 6 april 2019 om 08:47
Dit ja.. Heeft niemand ooit eerder tegen je gezegd dat je knap bent? Echt dat je hier een topic over opent
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zaterdag 6 april 2019 om 08:47
Ik hoor het vaak, maar ik kan er niet mee omgaan. Ik zal het dan gewoon accepteren als compliment en het verder laten gaan.Blondie456 schreef: ↑06-04-2019 08:46Als een man zegt dat hij je knap vind dan hoef je daar niet gelijk iets achter te zoeken. Vaak is het gewoon een leuk compliment. Ben je misschien nog heel jong en heb je dat nog niet vaak te horen gekregen?
zaterdag 6 april 2019 om 08:48
Dus jij vraagt zijn telefoonnummer midden in de nacht om sorry te zeggen dat jij niet reageerde op zijn compliment? En je vraagt je af of je inderdaad zo mooi bent volgens hem en dan moet je daarover appen? Je weet dat hij een vriendin heeft en toch ga je er in mee, kom je aandacht tekort of ben je erg onzeker?
zaterdag 6 april 2019 om 08:49
Ik vind het nogal opvallend dat al je topics over het werk gaan en vooral de omgang met mannen aldaar. Ook in deze situatie.
Er wordt op de werkvloer veel geflirt, ook door bezette mannen en vrouwen. Niet omdat ze er wat mee bedoelen, maar om de werkdag wat sneller te laten gaan, leuker te maken e.d.
Ik vind het zeer onverstandig dat je hem nog geappt hebt met deze tekst. Eigenlijk doet het er ook totaal niet toe of en wat hij ermee bedoelt: hij is bezet en dan ga je er niet zo mee om en voer drank niet als excuus aan.
Er wordt op de werkvloer veel geflirt, ook door bezette mannen en vrouwen. Niet omdat ze er wat mee bedoelen, maar om de werkdag wat sneller te laten gaan, leuker te maken e.d.
Ik vind het zeer onverstandig dat je hem nog geappt hebt met deze tekst. Eigenlijk doet het er ook totaal niet toe of en wat hij ermee bedoelt: hij is bezet en dan ga je er niet zo mee om en voer drank niet als excuus aan.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 06-04-2019 08:51
0.28% gewijzigd
zaterdag 6 april 2019 om 08:51
Ik heb geen sorry gezegd. Wilde gewoon hem nog bedanken, had een beetje stom gereageerd en verder verwacht ik hier niks meer van. Ik had hem idd niet moeten appen, hartstikke stom. :') daar ben ik het geheel mee eens verderChristianeF schreef: ↑06-04-2019 08:48Dus jij vraagt zijn telefoonnummer midden in de nacht om sorry te zeggen dat jij niet reageerde op zijn compliment? En je vraagt je af of je inderdaad zo mooi bent volgens hem en dan moet je daarover appen? Je weet dat hij een vriendin heeft en toch ga je er in mee, kom je aandacht tekort of ben je erg onzeker?
zaterdag 6 april 2019 om 08:54
Ik heb zijn nummer meteen verwijderd. Achteraf gezien was mijn appje ook erg dom.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑06-04-2019 08:49Ik vind het nogal opvallend dat al je topics over het werk gaan en vooral de omgang met mannen aldaar. Ook in deze situatie.
Wil niet wanhopig overkomen, maar wilde mijn onhandige opmerking rechtzetten. Het was goed bedoeld en niet een hang naar nog meer aandacht.