Betrapt

03-12-2009 16:10 761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.

Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?

Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.

Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.

Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.

Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.

Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!

Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.

Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.

Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.

Al huilend ben ik de trap afgerend.

Hoe kon hij mij zoiets aandoen?

Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,

maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.

op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.

Kotsen moet ik als ik eraan denk.

Hij vind dat ik onredelijk ben.

Is dat zo?

Ben ik te ouderwets?

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?

Mag ik dit niet zien als ontrouw?
quote:Bianca40 schreef op 04 december 2009 @ 15:12:

Lieve Lena, luister goed,

het is niet goed wat Gij nu doet,

dat Uw man zich liet prikken met een staf

doet niets aan Uw mooie blonde haren af.

U heeft geen staf, en kunt uw man dus niet plezieren

hij zocht naar vleselijkheid, en niet naar kieren

Als gij zich wilt wreken á la Jerry Springer

wordt uw eigenwaarder slechts steeds geringer
Lena, ik snap niet dat je reageert op berichten die gisteren geschreven zijn. En dat je niet reageert op berichten van mensen die je NU proberen te helpen. Sorry, maar dat vind ik behoorlijk onbeschoft.
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 15:16:

[...]

A nee? Dat is toch niet moeilijk? Dat heeft een piemel waar ik een mossel heb, haar waar ik er geen heb, lelijke benen, :puke: :puke:Jij vind dat lelijk, hij vind het blijkbaar mooi.

[...]

A nee? Dat is toch niet moeilijk? Dat heeft een piemel waar ik een mossel heb, haar waar ik er geen heb, lelijke benen, :puke: :puke:Dus stiekem walg jij van mannen?
quote:lunaan schreef op 04 december 2009 @ 15:17:

Lena, ik snap niet dat je reageert op berichten die gisteren geschreven zijn. En dat je niet reageert op berichten van mensen die je NU proberen te helpen. Sorry, maar dat vind ik behoorlijk onbeschoft.oeps ik zou bijna iets zeggen...........

[...]

A nee? Dat is toch niet moeilijk? Dat heeft een piemel waar ik een mossel heb, haar waar ik er geen heb, lelijke benen, :puke: :puke:En toch verkoos hij dat boven jou. Dat doet zeer. Maar wraak nemen zoals jij wilt, maakt niet dat het niet gebeurd is. Deal er mee. Wees een vent ehh vrouw en laat het los.
onbeschoft en ontzettend hufterig naar alle dames die zich wel in een dergelijke positie hebben gevonden.
TO, ik vind dat je het dom aanpakt.

Je had het beter zo kunnen doen:

Aardig tegen hem blijven

ondertussen alle belangrijke papieren kopiëren.

Zorgen dat hij geen vermoedens krijgt.

Eventuele gezamelijke rekening rippen

En tenslotte een goede advocaat zoeken
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik snap niet zo goed waarom jij moet kotsen van een piemel en harige benen??

Hoe lang hadden jullie al geen sex gehad voordat hij met zijn eigen Kelly het nest indook? Want als je zo misselijk wordt van het idee van een mannenlijf... dan zal dat wel ff geleden zijn.
quote:stratego schreef op 04 december 2009 @ 15:26:

TO, ik vind dat je het dom aanpakt.

Je had het beter zo kunnen doen:

Aardig tegen hem blijven

ondertussen alle belangrijke papieren kopiëren.

Zorgen dat hij geen vermoedens krijgt.

Eventuele gezamelijke rekening rippen

En tenslotte een goede advocaat zoekenDat was inderdaad een betere manier geweest... maar Straatje is dan ook niet blond natuurlijk
Lena, het geen geen maatstaf voor woede/verdriet dat je toevallig een aantrekkelijk uiterlijk hebt, sterker nog, de manier waarop je jezelf etaleert, vind ik persoonlijk nogal teleurstellend... Onaantrekkelijke mensen voelen zich net zo bedonderd als jij, laat dat issue van je uiterlijk dan in ieder geval achterwege en reageer eens op de kern van het verhaal, waarschijnlijk zal je dan ook hele andere reacties gaan krijgen...
Dansen is leuker dan lopen
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 15:08:

[...]

Ook als het een vrouw zou zijn geweest had ik het niet aanvaard!! Maar mss was ze jonger, knapper, beter, rijker, etc...maar ik wou eens weten hoe het voelde om een travestie te neuken, dat vind ik nog erger. Hij had had niks te zeggen, maar mocht het me wel vertellen. Maw we bespraken wel wat, maar ik nam meestal de beslissing omdat hij niet kon beslissen of er niets van kende.

Ook om geen discussies te hebben natuurlijk. Wat kon hem nou schelen in welke kleur ik de woonkamer ging inrichten, enz...Als hij gezegd had dat hij bi of bi-schierig was en dat wel eens wou proberen, dan had hij een ja of nee kunnen krijgen.

Ik snap werkelijk niet waarom het zoveel uit maakt dat iemand beter, mooier of jonger is... Het komt herhaaldelijk terug in jouw posts en je bent er nogal van overtuigd dat je zelf supermooi bent met je maatje 36 en je gewicht van 54 kg. Het siert je niet in ieder geval.

Het gaat er toch vooral om DAT er vreemd is gegaan, toch niet hoe mooi of lelijk die persoon is waarmee je man is vreemd gegaan? Al gaat mijn man vreemd met de lelijkste die er is, gewoon het feit DAT ie vreemd gaat is erg.

En daarbij, wat is er mis met een lelijk iemand? Misschien is die wel veel aardiger dan jij. Niet alles is nl. gericht op uiterlijk en je kan dan wel een leuke buitenkant hebben, volgens mij heb jij geen leuke binnenkant.
Enorm eens met Lizettetje!
Lizet slaat de nagel op zijn kop!
quote:ronniemitchel schreef op 04 december 2009 @ 15:12:

[...]

Ik ook niet vlegel, en ik leef echt wel mee met mensen die vreemdgaan van de partner overkomt,maar zoals Lena praat, vraag ik me af of Lena niet altijd gewoon zo in elkaar steekt, weet jij veel misschien neemt ze wel altijd wraak als haar iets niet bevalt, of het nu iets ernstigs is of niet,en zo komt die "lieve Lena"wel op mij over, daarbij als je de denegrerende post die ze over Nederlanders schrijft is het wel duidelijk dat ze niet zo'n aardig persoontje is.Klopt, kan niet anders doen dan je helemaal gelijk te geven Dat ze boos/teleurgesteld/gefrustreerd/gekwetst etc etc. is snap ik helemaal. Maar de manier waarop ze soms reageert en over zichzelf praat (zelfvertrouwen is prima, maar dit is wel een hele hoge dunk van zichzelf hebben) maakt haar tot een onaantrekkelijk persoon. Misschien moeten we wel medelijden hebben met haar vriend....
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 15:08:

[...]

Ook als het een vrouw zou zijn geweest had ik het niet aanvaard!! Maar mss was ze jonger, knapper, beter, rijker, etc...maar ik wou eens weten hoe het voelde om een travestie te neuken, dat vind ik nog erger. Hij had had niks te zeggen, maar mocht het me wel vertellen. Maw we bespraken wel wat, maar ik nam meestal de beslissing omdat hij niet kon beslissen of er niets van kende.

Ook om geen discussies te hebben natuurlijk. Wat kon hem nou schelen in welke kleur ik de woonkamer ging inrichten, enz...Als hij gezegd had dat hij bi of bi-schierig was en dat wel eens wou proberen, dan had hij een ja of nee kunnen krijgen.

Mee eens, hij had het met je moeten bespreken. Overigens vind ik het wel prettig als ik iets met mijn partner bespreek, en zeker als het zoiets gevoeligs en intiems als mijn sexuele wensen en verlangens en fantasien, dat mijn partner dan meer met mij deelt dan alleen toestemming of afkeuring, dat we echt met elkaar in gesprek gaan. Maar dat zou je vast wel gedaan hebben.

Overigens als je samen woont is het ook zijn woonkamer en de woonkamer zo inrichten als jij het wilt gaat natuurlijk op als hij je daarin de vrije hand geeft, hij woont daar toch ook en als hij de door jou uitgekozen kleur spuuglelijk vindt dan is dat toch ook niet fijn voor hem als hij daar in moet zitten. Maar als jullie afspraak was dat jij dat deed, ja, dan mag jij het beslissen natuurlijk.
Ga je trouwens nog met hem praten Lena (on-topic on-topic on-topic)? Ben je niet benieuwd naar zijn beweegredenen en of dat al vaker gebeurd is.

Mocht het zo zijn dat jullie de laatste tijd nog sex hebben gehad, laat je dan nog een soa-test doen?
quote:lunaan schreef op 04 december 2009 @ 15:17:

Lena, ik snap niet dat je reageert op berichten die gisteren geschreven zijn. En dat je niet reageert op berichten van mensen die je NU proberen te helpen. Sorry, maar dat vind ik behoorlijk onbeschoft.Ik sluit mij geheel bij mij zelf aan!
quote:lunaan schreef op 04 december 2009 @ 15:41:

[...]

Ik sluit mij geheel bij mij zelf aan!

[...]

Ik sluit mij geheel bij mij zelf aan!Ik lig helemaal in een deuk Fijn om het zo met jezelf eens te zijn he;)
Das wel 1 ding wat je leert in dit topic ja: enorm verliefd zijn op jezelf

Ik loop ook al met vlinders in den buik als ik mezelf in mn spiegelke bekijk.

[...]

Ik sluit mij geheel bij mij zelf aan!

Mot je weer aandacht?

quote:Bianca40 schreef op 04 december 2009 @ 15:46:

Das wel 1 ding wat je leert in dit topic ja: enorm verliefd zijn op jezelf

Ik loop ook al met vlinders in den buik als ik mezelf in mn spiegelke bekijk.hmmmmmmmmm wil je zeker ook wel heel veel sex met jezelf?

[...]

Ik sluit mij geheel bij mij zelf aan! geweldig...
quote:ronniemitchel schreef op 04 december 2009 @ 15:47:

[...]

hmmmmmmmmm wil je zeker ook wel heel veel sex met jezelf? Ik prefereer toch de harige, lelijke benen van mijn man

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven