bewust geen kinderen

13-08-2008 23:08 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben gewoon benieuwd....

Hoe groot is de kans van slagen om een partner te vinden die bewust geen kinderen wil. Hoeveel vrouwen/stellen zijn hier op het forum die geen kinderen hebben/willen?
Dit soort topics zijn de revu al meerdere malen gepasseerd.

Probeer de zoekfunctie eens.
Binnen mijn vriendenkring is die kans erg groot: van de 15 vriendinnen willen 10 geen kinderen, twee hebben kinderen, 1 is zwanger en twee hopen ooit die man te vinden waar ze kinderen mee krijgen. En ter info: mijn vriendenkring is halverwege de dertig.
Aaaahhh! Dus er is hoop?!
Ik wil geen kids en ik heb ook 'n vriendenkring verzameld in de loop van de jaren die ook bewust geen kids willen. Ook 30+
ik heb een goed uitziende zoon van 28,vaste baan enz in de aanbieding,hij wil geen kinderen,dat wist hij al op 15 jarige leeftijd.

komt u maar,niet dringen he.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
quote:elninjoo schreef op 13 augustus 2008 @ 23:25:

Ik wil geen kids en ik heb ook 'n vriendenkring verzameld in de loop van de jaren die ook bewust geen kids willen. Ook 30+

Waar vind je die mensen dan?

Overal waar ik kom en wie ik ken heeft of wil kinderen.
Zie QR
Misschien een nieuw topic maken voor vrijgezellen m/v die kinderloos door het leven willen gaan en een partner zoeken?
.
tessaa wijzigde dit bericht op 24-07-2010 20:22
Reden: privacy
% gewijzigd
quote:heavenandhell schreef op 13 augustus 2008 @ 23:39:

Misschien een nieuw topic maken voor vrijgezellen m/v die kinderloos door het leven willen gaan en een partner zoeken?Hum, maar ik ben niet vrijgezel en een partner erbij is mij iets te ingewikkeld. Ik heb alleen een tekort aan kinderloze vrienden / kennissen.
Zie QR
quote:Tessaa schreef op 14 augustus 2008 @ 00:06:

Ik ben wel benieuwd naar redenen waarom mensen wel of geen kinderen willen, dus ik verwelkom een topic als dit :PZoals gezegd, momeneel zijn er minstens drie in omloop.
quote:kaasfondue schreef op 13 augustus 2008 @ 23:37:

[...]

Waar vind je die mensen dan?

Overal waar ik kom en wie ik ken heeft of wil kinderen.

Ik reis graag en ver en doe dit buiten het hoogseizoen. De mensen (stellen en singles) die ik dan tegenkom hebben dus geen kids en met 'n aantal ben ik inmiddels goed bevriend en we gaan ook vaak samen op reis.

Als je met 20-ers te maken hebt moet je idd nog oppassen soms slaat opeens die mysterieuze biologische klok toe, maar tot nu toe heb ik dat nog niet meegemaakt met de 30-ers in mijn vriendenkring en inmiddels zijn er ook al 'n stel over de 40, dus die zitten al helemaal in de veilige zone
Kijk hier bijvoorbeeld eens: Ik wil geen kinderen wie ook niet?
Ik heb zelf nooit kinderen gewild. Toen ik vier jaar geleden mijn vriend ontmoette en het al vrij snel serieus tussen ons werd, heb ik hem meteen gezegd dat ie niet bij mij moest zijn als hij een gezin wilde. Daar ben ik heel duidelijk in geweest. Gelukkig vond ie dat helemaal niet erg en nu is ie er zelfs heel erg blij mee. Onze vrienden- en kennissenkring is wel divers. Sommigen zijn heel bewust kinderloos en anderen hebben een gezin. Maar daar ga ik mensen niet echt op uit zoeken.
Wij zijn eind 20 en begin 30, en in onze vriendengroep (zelfde leeftijdscategorie) zijn nu nog nauwelijks kinderen.

Merk wel dat we nu allemaal in de fase " Zullen we wel, zullen we niet" zitten. En het daar ook met elkaar over hebben.

Gok dat we binnen 5 jaar allemaal kinderen hebben.
In mijn vriendengroep heeft iedereen 2 of meer kinderen, behalve wij (geen). De gemiddelde leeftijd is denk ik 38. Er zijn eigenlijk geen babies meer, het jongste kind is 3, het oudste 11. Wij hebben onze vrienden best wel gemist in de babytijd, maar nu komt het weer helemaal goed hoor.

Je kunt het ook heel leuk hebben met vrienden met kinderen dus.

Een van mijn beste vriendinnen heeft twee kinderen en is zelfs al oma, zij is 40. Mijn andere vriendin heeft geen kinderen om genetische redenen. Heel anders dus, maar ze zijn net zo leuk.
Hier nog een bewust kinderloze. Ik wilde ze niet, mijn man maakte het niet uit (inmiddels is hij er ook wel achter dat hij niet wil).

Ook mijn beide broers willen geen kinderen en mijn jongste zus ook niet. Tot slot: ook mijn beste vriendin en haar man willen ze niet.

Er zijn best veel mensen die er niet op zitten te wachten hoor!

Als je date via een datingsite: direct aangeven dat je geen kinderwens hebt.
Mijn vriend wil ze ook niet, geen behoefte aan. Mijn broer wilde ze nooit, maar met de juiste vrouw ineens wel.

Als ik zo eens rondkijk in mijn omgeving, dan willen de meeste mannen wel kinderen (uiteindelijk). Ze hadden dan nog niet eerder een partner, of niet de juiste.

Dus ook al zegt een man dat hij ze niet wil, het kan ook nog zijn dat hij ze met een bepaald iemand niet wil, maar wel met een ander. Ik zou zoiets wel heel snel al bespreken, anders schep je verkeerde verwachtingen.
Ik wil ze ook niet. Mijn ex-vriend wilde ze ook niet, tenminste dat zei hij altijd, tot de relatie uit ging en hij een nieuwe vriendin kreeg; die is inmiddels zwanger. Ik vind het mooi voor hem maar stiekum wilde hij ze dus wel, maar goed dat we uit mekaar gegaan zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven