Blind date

16-07-2010 20:21 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring mee?
quote:Ksenija schreef op 16 juli 2010 @ 20:54:

In die zin wel, zonder voorbedachte rade.

Overigens wel iemand die je ooit wel eens gezien hebt.Je komt dus zonder voorbedachte rade in een chatsessie terecht, heel toevallig met iemand die je ooit eens hebt gezien. Nou, dat blind date gaat niet meer lukken hoor.
quote:Madhe schreef op 17 juli 2010 @ 16:52:

[...]

Je komt dus zonder voorbedachte rade in een chatsessie terecht, heel toevallig met iemand die je ooit eens hebt gezien. Nou, dat blind date gaat niet meer lukken hoor.

Tenzij je bijzonder kort van geheugen bent, en vlak voor de date alles vergeet, behalve dat je dus een date hebt.

Heb je geheugenproblemen TO?
quote:Vierkant schreef op 17 juli 2010 @ 16:55:

[...]

Tenzij je bijzonder kort van geheugen bent, en vlak voor de date alles vergeet, behalve dat je dus een date hebt.

Heb je geheugenproblemen TO?Denk het wel een beetje, TO lijkt ook te zijn vergeten hoe ze aardig moet doen...
Mag ik even zeggen dat dit dus het ultieme VRIJMIBOTO-topic had geweest gisteren? Gemiste kans, beetje jammer .....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Ik had eens een blind date, en wat bleek?? Het was Brad Pitt!
quote:Ayla520 schreef op 17 juli 2010 @ 17:03:

Mag ik even zeggen dat dit dus het ultieme VRIJMIBOTO-topic had geweest gisteren? Gemiste kans, beetje jammer .....
quote:Vierkant schreef op 17 juli 2010 @ 16:55:

[...]

Heb je geheugenproblemen TO?Doet me denken aan de film "50 first dates" dus het KAN wel
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Wat kan jij negaief tegen iemand doen die je niet eens kent Zwup!

Je hebt Ksenija niet eens nog nooit gezien (teminste dat neem ik aan als je een foto vraagt) en dan al een mening hebben, wel knap van je. Ik wil wel weten wat voor gave jij hebt .

En dat blind dates voor lelijke mensen zijn vind ik echt onzin.

Heb er zelf geen ervaring mee. Ook met internet daten niet. Ik heb mijn partner gewoon in het dagelijks leven leren kennen. Gelukkig maar anders werd ik gelijk lelijk gevonden door Zwup.

En Ksenija mocht je ooit een blind date krijgen, zou ik gewoon gaan. Wat heb je immers te verliezen? En ik ken er genoeg die alleen maar gewonnen hebben via een blind date/ dating site. De winst was een goede & lieve partner!
quote:Zamirah schreef op 17 juli 2010 @ 17:04:

Ik had eens een blind date, en wat bleek?? Het was Brad Pitt!
quote:muziekfrieq schreef op 17 juli 2010 @ 17:20:

Wat kan jij negaief tegen iemand doen die je niet eens kent Zwup!

Je hebt Ksenija niet eens nog nooit gezien (teminste dat neem ik aan als je een foto vraagt) en dan al een mening hebben, wel knap van je. Ik wil wel weten wat voor gave jij hebt .

En dat blind dates voor lelijke mensen zijn vind ik echt onzin.

Heb er zelf geen ervaring mee. Ook met internet daten niet. Ik heb mijn partner gewoon in het dagelijks leven leren kennen. Gelukkig maar anders werd ik gelijk lelijk gevonden door Zwup.

Als je het topic had gelezen, dat had je gezien dat dit een op TO aangepaste reactie is. Lees maar eens wat meer reacties van TO in de verschillende topics en dan zul je zijn dat het een ontzettend naar en zuur mens is. Niks is goed en de scheldwoorden vliegen binnen no time haar computer uit.

Tuurlijk zijn blind-dates niet alleen voor lelijke mensen. Maar ik denk in dit geval (door het beeld wat ze hier van zichzelf neerzet) dat TO alleen nog maar een blind-date kan krijgen omdat zodra je haar leert kennen iedereen er vandoor gaat. Lelijk van binnen en buiten.

Verder wil ik je er ook even op wijzen dat ik niet degene ben die hier begonnen is met schelden. Maar dat zul je vast wel even over het hoofd gezien hebben
quote:Ayla520 schreef op 17 juli 2010 @ 17:03:

Ja, waar waren jullie!

Ik had wel wat bijval kunnen gebruiken
Heeft TO nu die blind date?
Cum non tum age
Ik heb geen flauw idee.... Ik hoop dat ze dan in ieder geval dit niet is vergeten

1x is genoeg!
quote:Ayla520 schreef op 17 juli 2010 @ 18:39:

[afbeelding]
quote:Zamirah schreef op 17 juli 2010 @ 18:39:

[afbeelding]
Bright eyes, burning like fire

Bright eyes, how can you close and fail?
Cum non tum age
...and suddenly burn so pale....
Bright Eyes

Als we dan toch bezig zijn met odes
*lamaar*
Heb ik iets gemist..?
We zingen een liedje voor jou Bright Eyes.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven