Bloed onder de nagels vandaan halen!

19-11-2009 17:16 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele lieve vriend maar we hebben nu even flinke ruzie! (waarom doet er even niet toe, iig een groot meningsverschil)

Normaal hebben we ook wel eens een meningverschilletje, komen er wat woorden maar is het ook snel opgelost. Vaak ben ik degene die de 'goedmaker' is. Zo van: "Jeee waar zijn we nou mee bezig. We kunnen beter elkaar een knuffel geven dan ruzieën om niets. " Het meningsverschil dat nu speelt zit zo in elkaar dat ik het dit keer wel echt vertik om concessies te doen. Ik heb ook echt besloten dit keer om hem nu maar eens het eerste woord te laten doen. Maar dat schiet dus niet op... Nu bivakkeer ik dus al 2 dagen in de slaapkamer en hij in de woonkamer (ik weet dat het triest klinkt). Ik zie het liever ook anders. Maar wilde wel eens kijken wat het resultaat zou zijn als IK niet een keer de eerste zou zijn die een poging tot 'vrede' deed.

Ik heb vandaag een vrije dag, vriend moet overdag werken. Vond het wel even lekker een dagje voor me alleen, even wat dingen op een rijtje zetten, etc. Maar ook gewoon even genieten van mijn vrije dag. Wil ik eerst na beetje uitslapen tv kijken: doet de tv het niet! Ruisbeeld! Nja, ok... Dan maar douchen om daarna even de stad in te gaan. Komt er geen druppel uit de kraan! WHATTTT? Heeft die .%H#K@ gewoon alles afgesloten!!! Waar haalt hij het lef vandaan! Mijn twijfels om vanavond toch weer de eerste stap te zetten zijn weer in één klap verdwenen!

Eén lichtpuntje; internet doet het! (zal hij wel vergeten zijn... )

Tv heb ik na lang geklungel ook weer kunnen fixen na allemaal stekkers te hebben geprobeerd... water weer laten stromen, geen idee?

Nou vroeg ik me af,... heb je ook wel eens zoiets ontzettend kinderachtigs mee gemaakt? Doe je het zelf wel eens? Hoe ga je daar mee om? Dit is voor mij een hele serieuze afknapper.
Oei, Vivaeef, ik heb het verhaal verder gelezen en denk je dat je vriend een verwend jongetje is die toch iets cruciaals heeft gemist in zijn vroege jeugd.

Heel erg bah, zul je daar nou gelukkig mee worden?

Veel plezier met shoppen,(wordt waarschijnlijk bijkletsen met vriendin )
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ach, ik denk dat je vriend dit trouwens echt niet uit straf doet. Hij is gewoon vreselijk gefrustreerd dat jij eens een keer niet het voortouw neemt en doet dit puur uit onmacht. Een schreeuw om aandacht. Misschien had hij al lang en breed verwacht dat jij hem woedend had gebeld/gesmst. En dat heb je dus niet gedaan, jammer voor hem.

Prima door nu lekker uit huis te gaan en je ding te doen. Laat je niet kennen alsjeblieft en ga niet dezelfde acties uitvoeren. Have fun.
Het plan van Kusunum lijkt me niet helemaal reëel. Voor hetzelfde geld zit je in de kroeg te wachten tot je een ons weegt. Hij heeft aangegeven je te zullen straffen als je niet doet wat hij wil. Blijkbaar werkte die negeer-straf niet en doet hij er na twee dagen nog een schepje straf bovenop omdat hij meent dat hij dan wel zijn zin krijgt. Best kans dat iemand die zo krom denkt, je voor straf doodleuk in die kroeg laat zitten.

Terugpesten, als eerste de stap zetten, toegeven ... allemaal dingen die ik niet zou doen. Let op dat je je niet laat manipuleren!

Ik zou helemaal niet op het meningsverschil ingaan. Het is inderdaad zijn beurt. Maar ik zou hem wel vertellen dat je verwacht dat je als volwassen mensen kan praten over onenigheden, En als je het dan toch oneens blijft, kan je het daarover eens zijn. Klaar. Accepteer het en zoek een andere oplossing.

Leg hem ook uit dat je enorm afknapt op die pesterijen. Dat hij zo het risico loopt dat je straks geen trek meer in jullie relatie hebt.
Ik denk zomaar dat als TO thuis komt dat de haken op de deur zitten en dat ze er dan helemaal niet in komt vanavond.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 19 november 2009 @ 19:47:

Ik denk zomaar dat als TO thuis komt dat de haken op de deur zitten en dat ze er dan helemaal niet in komt vanavond.Dan zou ze er ook nooit meer in moeten willen.
Inderdaad.. zou helemaal mooi worden.
olvarit! Haha, dat zou ik doen.

Ja met een beetje pech heeft ie de boel op slot gedraaid. Zie hem er wel voor aan!
Als je toch de hort op gaat, neem dan al zijn onderbroeken mee...
quote:gliene schreef op 19 november 2009 @ 19:53:

olvarit! Haha, dat zou ik doen.

Ja met een beetje pech heeft ie de boel op slot gedraaid. Zie hem er wel voor aan!

hmm ik ook ja!

wordt wel een leuke soap zo
Ik vind het heel herkenbaar! Mijn ex was ook zo. Als we ruzie hadden pakte hij de laptop af en de afstandsbedieningen. Zo kinderachtig! Echt belachelijk! Nu ik heb uit heb gemaakt kan hij dat niet accepteren en hij blijf doorgaan met zijn spelletjes.

Als ik jou was zou ik toch duidelijk kenbaar maken dat je niet gediend bent van dit kinderachtige gedrag. Wat denkt hij wel!!!

En vanavond veel plezier maken in de stad.
Zal hij al thuis zijn gekomen in een leeg huis :D??
Als je het mij vraagt heb je je partner wel erg heet gemaakt in zijn hoofd met iets. Vraag me wat dat zou zijn geweest... -->Oops had op laatste gedrukt in plaats van volgende... ;)

Maar iets zoals als dingen kapot maken of knippen vind ik pas helemaal triest en totaal niet passen in een relatie. Als je respect voor iemand hebt, respecteer je zijn of haar spullen. Zou voor mij een reden kunnen zijn om een relatie te beëindigen.

Als je 'm wil terugpakken. Zou ik de stekker van zijn computer of laptop 'zoekmaken' en de batterij eruit halen. Zoiets kan je later weer terugdraaien en is van gelijke munt!

Om water te hebben moet je op zoek gaan naar een soort wiel! Daaraan draaien = water of geen water.
Als je gelezen had, had je kunnen lezen waarom de kleuter vriend van TO zo uit zijn plaat is gegaan.

En ook dat zij hem helemaal niet terug gaat pakken en dat ze de hoofdkraan inmiddels al gevonden heeft.
Awh gossie, vriendlief wil het gevoel hebben nodig te zijn.. Aan de ene kant erg aandoenlijk (ofzoiets) en aan de andere kant bloedirritant.

En bizar, heel bizar. Wat ik nog het ergste eraan vind, is dat hij het water heeft afgesloten. Dat is gewoon niet cool. Je eerste levensbehoefte. Wat denkt hij wel niet? Is hij echt zo stom als het achtereind van een varken of gewoon heel erg gemeen? Of heel erg wanhopig, dat kan ook nog.

Ik ben benieuwd hoe jullie thuiskomst is verlopen

(en veel sterkte! Laat je niet gek maken en hou je poot stijf. Zeg geen sorry!!)
Leuke relatie.

Not.
TO ligt ondertussen maar in de schuur te slapen omdat de deuren aan de binnenkant op de knip zitten
Jeetje wat een relatie zeg. Ik was er helemaal klaar mee. Dit is een machts spelletje geen gezonde normale relatie!
Had jij dan ook zon relatie Dushi?
Cum non tum age
Ik zou ook helemaal klaar zijn met die kleuter.
quote:noa schreef op 20 november 2009 @ 00:10:

Had jij dan ook zon relatie Dushi?Nee Noa, ik schreef het net een beetje krom op. Ik zou als ik in de schoenen van TO stond allang klaar zijn met die relatie van hun. Want verschillen van mening is een, maar de manier waarop je het samen oplost is een ander iets. En dan ook zo kinderachtig handelen -lees TO moet eerste stap tot goedmaken doen anders houdt het op- dan was ik echt klaar met die relatie! Als je neukt met elkaar kun je ook zo volwassen zijn om een ruzie op te lossen. En kun je dat samen niet dan moet je geen relatie hebben met elkaar.
quote:stratego schreef op 20 november 2009 @ 00:14:

Heeft TO nog steeds kroegarrest?Denk dat ze het huis niet meer in komt. Want ja, het waterafsluiten en de tv onklaar maken is niet genoeg he....dat kan altijd effectiever tuurlijk.
Dat had ik al door Dushi, wel leuk dat je zo uitgebreid reageert.
Cum non tum age
He shit, trap ik erin
quote:minny schreef op 20 november 2009 @ 00:21:

Ben benieuwd wat zijn volgende streek is als ze niet doet wat hij wil.Het zou me dus niets verbazen als ze het huis niet in kan. (wat ik dus al schreef)
Het zou mij niet verbazen als hij uiteindelijk iets heel ergs doet als ze echt niet toegeeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven