Bloed onder de nagels vandaan halen!

19-11-2009 17:16 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele lieve vriend maar we hebben nu even flinke ruzie! (waarom doet er even niet toe, iig een groot meningsverschil)

Normaal hebben we ook wel eens een meningverschilletje, komen er wat woorden maar is het ook snel opgelost. Vaak ben ik degene die de 'goedmaker' is. Zo van: "Jeee waar zijn we nou mee bezig. We kunnen beter elkaar een knuffel geven dan ruzieën om niets. " Het meningsverschil dat nu speelt zit zo in elkaar dat ik het dit keer wel echt vertik om concessies te doen. Ik heb ook echt besloten dit keer om hem nu maar eens het eerste woord te laten doen. Maar dat schiet dus niet op... Nu bivakkeer ik dus al 2 dagen in de slaapkamer en hij in de woonkamer (ik weet dat het triest klinkt). Ik zie het liever ook anders. Maar wilde wel eens kijken wat het resultaat zou zijn als IK niet een keer de eerste zou zijn die een poging tot 'vrede' deed.

Ik heb vandaag een vrije dag, vriend moet overdag werken. Vond het wel even lekker een dagje voor me alleen, even wat dingen op een rijtje zetten, etc. Maar ook gewoon even genieten van mijn vrije dag. Wil ik eerst na beetje uitslapen tv kijken: doet de tv het niet! Ruisbeeld! Nja, ok... Dan maar douchen om daarna even de stad in te gaan. Komt er geen druppel uit de kraan! WHATTTT? Heeft die .%H#K@ gewoon alles afgesloten!!! Waar haalt hij het lef vandaan! Mijn twijfels om vanavond toch weer de eerste stap te zetten zijn weer in één klap verdwenen!

Eén lichtpuntje; internet doet het! (zal hij wel vergeten zijn... )

Tv heb ik na lang geklungel ook weer kunnen fixen na allemaal stekkers te hebben geprobeerd... water weer laten stromen, geen idee?

Nou vroeg ik me af,... heb je ook wel eens zoiets ontzettend kinderachtigs mee gemaakt? Doe je het zelf wel eens? Hoe ga je daar mee om? Dit is voor mij een hele serieuze afknapper.
quote:vivaeef schreef op 19 november 2009 @ 18:37:

ja, scheelt dat ik tv en laptop in de slaapkamer tot mijn beschikking heb. Maar pff dat gespannen gevoel in huis, daar kan ik niet zo goed tegen. Zoals ik al zei, als het aan mij ligt wordt het snel uitgesproken. Maar zal ik wel weer de eerste moeten zijn. :S

Ik wacht vanavond even af,... toch maar eerste stap zetten.... hoe lang word ik anders nog genegeerd? Heb wat goede woorden kunnen vinden door jullie die ik in het gesprek wil benoemen naar hem.

Als hij vanavond niet normaal reageert moet ik maar eens heel goed nadenken. ben echt teleurgesteld in hem. Wil helemaal niet op hem afknappen! Dat is toch echt aan jezelf te wijten hoor. Hij kan zich zo gedragen omdat jij dat toelaat.
Ik zou dus ook niet thuis gaan wachten en doen of mij neus bloedt, dat zou ik niet eens kunnen, ik zou idd alle stekkers meenemen en alle lampen er uit draaien en de stoppenkast onklaar maken en naar een vriendin gaan en ik zou dat briefje van Kusunum neerleggen, bij kaarslicht..........
quote:rosanna08 schreef op 19 november 2009 @ 18:38:

Denk dat vriend vindt dat Eef in deze partij kiest voor exIk denk dat vriend vindt dat hij door de nieuwe vriend van eef te zijn, lichtelijk geassocieerd kan worden met ex. En dat kan zijn ego niet aan. Hij is natuurlijk wel een leuke en normale gast itt ex. Daarom moet eef openlijk en herhaaldelijk zich voor eeuwig en altijd distantiëren van ex.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ja, jij zet de eerste stap. Totdat je vriend weer iets vind om zulke achterlijke acties uit te halen. Je laat jezelf toch niet zo behandelen.
quote:vivaeef schreef op 19 november 2009 @ 18:37:

ja, scheelt dat ik tv en laptop in de slaapkamer tot mijn beschikking heb. Maar pff dat gespannen gevoel in huis, daar kan ik niet zo goed tegen. Zoals ik al zei, als het aan mij ligt wordt het snel uitgesproken. Maar zal ik wel weer de eerste moeten zijn. :S

Ik wacht vanavond even af,... toch maar eerste stap zetten.... hoe lang word ik anders nog genegeerd? Heb wat goede woorden kunnen vinden door jullie die ik in het gesprek wil benoemen naar hem.

Als hij vanavond niet normaal reageert moet ik maar eens heel goed nadenken. ben echt teleurgesteld in hem. Wil helemaal niet op hem afknappen! Niet doen niet doen ende niet doen!

Dan merkt hij dat zijn gedrag werkt, en de volgende keer treft hij je nog harder als hij zijn zin door wil drijven. Echt, als je nu met hem gaat praten dan beloon je hem voor zijn gedrag. Het werd al eerder opgemerkt, dat werkt bij kinderen ook zo, als die gaan dreinen en dan hun zin krijgen...dan is het einde zoek. Dan blijven ze dreinen.
Whaaa, jaaaaa ik kan in alle reacties wel iets vinden waar ik het helemaal mee eens ben!

Zit echt even flink te overwegen wat ik moet doen.. ik laat het weten!
Ik heb in dit soort topics altijd het idee dat je tegen een muur loopt te leuteren. "Jullie hebben ook gelijk, maar"....en dan komt de hele litanie waarom de kerel in kwestie toch echt wel een lieverd is.

Zien die TO's dat nu echt zelf niet?
quote:vivaeef schreef op 19 november 2009 @ 18:38:

kusunum! Hmmm je brengt me aan het twijfelen. Past wel in mijn straatje...

Wraak lost niets op.

Aangezien jij altijd de gene bent die het goed maakt en daar nu geen zin in hebt kun je hem natuurlijk zo door het stof laten gaan.

(eigenlijk doe jij de eerste stap met die kaart maar dat weet hij niet)
Als ik had ontdekt dat me zo iets geflikt zou worden, had ik vandaag niet achter de pc gezeten, maar mijn spullen gepakt.
Ik vind jouw vriend helemaal niet lief klinken, maar dwingerig, kinderachtig, treiterig en een chanteur die niets schuwt om zijn zinnetje door te drijven. Bah.
Of je schrijft een briefje dat je maar bij ex bent gaan douchen, die woont zo lekker dichtbij...

Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:kookwekkertje01 schreef op 19 november 2009 @ 18:47:

Of je schrijft een briefje dat je maar bij ex bent gaan douchen, die woont zo lekker dichtbij...

quote:kookwekkertje01 schreef op 19 november 2009 @ 18:47:

Eens met luna1 trouwens, het einde van het liedje is altijd: 'Ik ga toch maar weer met hem praten, want anders hebben we ruzie en voor de rest hebben we het zo leuk, heus waar, echt!'
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
gewoon gezellig vanavond naar een vriendin gaan en niks laten merken van zijn kinderachtige acties van vandaag! doen alsof je het totaal niet raakt.

en vanavond laat pas weer terugkomen.

ik zou nu dus echt wel volhouden hoor!!!
Net vriendin gebeld. We gaan lekker even de stad in. Het is koopavond, mooi :P Ga er goed gebruik van maken! Even aan mezelf denken :-)

Ga even douchen! Heeeeerlijk Haha en dan ben ik weg! Ik laat jullie weten hoe het is afgelopen!
Wel volhouden deze keer hoor, anders is het einde zoek en blijf je de rest van je leven toegeven als deze overjarige kleuter een woede aanval krijgt.
Eens met Minny! En succes...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
eens met minny en kookwekkertje
Vivaeef ik denk dat dat het beste is wat je nu kunt doen. Uitstekend idee!
Ik vermoed een F5-aanval omstreeks 20.30.....
Ghe, dan is Eef vast nog niet thuis
Als het verder een gezonde jongeman is, was dit gewoon zijn manier om aandacht te trekken na twee vreselijke dagen geen communicatie tussen jullie. Waarom heb je hem eigenlijk niet gebeld om z'n stemming te peilen en vragen hoe alles weer aan moet? Als het blijkt dat hij het niet grappig bedoelde en totaal serieus is, lijkt het mij een slechte zaak. Waarschijnlijk zit hij zichzelf ook de hele dag al te vernaggelen of hij zelf zal bellen.

Shopze nog.
ik zou lekker uit eten gaan en een potje olvarit voor hem op tafel achterlaten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 19 november 2009 @ 19:08:

ik zou lekker uit eten gaan en een potje olvarit voor hem op tafel achterlaten. slabbetje erbij....
ik zou een sleutelmaker bellen en een ander slot op de deur zetten..maar ja dat zou ik doen he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven