Boze stief dochter
vrijdag 31 december 2021 om 20:09
Ik ben nu op oudjaars avond alleen thuis, mijn kinderen zijn bij hun vader, ik zou naar nieuwe vriend gaan, zijn kinderen zouden er ook niet zijn.
Nu bleek dat zijn jongste dochter (13) toch langs te komen, die eiste dat ik dan weg zou zijn, ze heeft veel moeite met papa’s nieuwe relatie/aandacht delen .
Ik ben dus naar huis gegaan, maar vraag me nu af of ik dit had moeten accepteren, of had hij zijn dochter moeten aanspreken op haar gedrag ?
Als moeder snap ik dat je kind op 1 staat, maar om je vriendin dan te verzoeken om te vertrekken ?
Nu bleek dat zijn jongste dochter (13) toch langs te komen, die eiste dat ik dan weg zou zijn, ze heeft veel moeite met papa’s nieuwe relatie/aandacht delen .
Ik ben dus naar huis gegaan, maar vraag me nu af of ik dit had moeten accepteren, of had hij zijn dochter moeten aanspreken op haar gedrag ?
Als moeder snap ik dat je kind op 1 staat, maar om je vriendin dan te verzoeken om te vertrekken ?
vrijdag 31 december 2021 om 20:11
vrijdag 31 december 2021 om 20:13
Ligt een beetje aan de situatie. Hoe lang zijn jullie samen? Hoe lang zijn haar ouders al uit elkaar? Weet je waarom ze moeite heeft met jullie relatie?
Als haar ouders pas net uit elkaar zijn (bijvoorbeeld korter dan een jaar) snap ik dat ze niet op een nieuwe partner zit te wachten. Goed dat ze in ieder geval welkom is bij je vriend.
Als haar ouders pas net uit elkaar zijn (bijvoorbeeld korter dan een jaar) snap ik dat ze niet op een nieuwe partner zit te wachten. Goed dat ze in ieder geval welkom is bij je vriend.
vrijdag 31 december 2021 om 20:18
vrijdag 31 december 2021 om 20:29
vrijdag 31 december 2021 om 20:30
Ja sorry wat gevoelloos van mij.
Maar, wat als neukert een Ajax fan is en dochter trouw naar thuis- en uit wedstrijden van Feyenoord meegaat?
vrijdag 31 december 2021 om 20:36
Dan zou je dus op regelmatige basis een Ajacied verneuken?EsterInside schreef: ↑31-12-2021 20:30Ja sorry wat gevoelloos van mij.
Maar, wat als neukert een Ajax fan is en dochter trouw naar thuis- en uit wedstrijden van Feyenoord meegaat?
Dan zou ik wel dochters kant kiezen ja.
Iets met een rode kaart ofzo
vrijdag 31 december 2021 om 20:40
Ja hoezo ?
Haar ouders zijn jaar uit elkaar
Ze zou deze week bij haar moeder zijn, maar hij was “ vergeten” dat ze oudjaar bij hem kwam, en had dus met mij afgesproken, toen bleek zijn dochter ook te komen, en die eiste dat ik moest oprotten (letterlijk).
Omdat ik de volwassen ben ben ik rustig vertrokken.
vrijdag 31 december 2021 om 20:41
Deze TO is het middelpunt van haar eigen universum. En anderen doen het altijd fout. Dus wat denk je zelf.
vrijdag 31 december 2021 om 20:42
Ja kind gaat voor dus goed dat ik vertrokken ben
vrijdag 31 december 2021 om 20:45
Een jaar pas, dat is kort. Ik snap vader en kind wel.sandy1974 schreef: ↑31-12-2021 20:40Ja hoezo ?
Ze zou deze week bij haar moeder zijn, maar hij was “ vergeten” dat ze oudjaar bij hem kwam, en had dus met mij afgesproken, toen bleek zijn dochter ook te komen, en die eiste dat ik moest oprotten (letterlijk).
vrijdag 31 december 2021 om 20:45
sandy1974 schreef: ↑31-12-2021 20:40Ja hoezo ?
Je vriend heeft zijn prioriteiten niet op orde. Werk aan de winkel! Voor hem dus!
vrijdag 31 december 2021 om 20:46
Serieus hoezo? Je snapt niet dat een kind voor gaat op een 'relatie' van een paar maanden?sandy1974 schreef: ↑31-12-2021 20:40Ja hoezo ?