Boze stief dochter

31-12-2021 20:09 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu op oudjaars avond alleen thuis, mijn kinderen zijn bij hun vader, ik zou naar nieuwe vriend gaan, zijn kinderen zouden er ook niet zijn.
Nu bleek dat zijn jongste dochter (13) toch langs te komen, die eiste dat ik dan weg zou zijn, ze heeft veel moeite met papa’s nieuwe relatie/aandacht delen .
Ik ben dus naar huis gegaan, maar vraag me nu af of ik dit had moeten accepteren, of had hij zijn dochter moeten aanspreken op haar gedrag ?
Als moeder snap ik dat je kind op 1 staat, maar om je vriendin dan te verzoeken om te vertrekken ?
Oh, hij was haar vergeten. Natuurlijk, is meteen duidelijk waarom hij en ex uit elkaar zijn. Ik zou deze man vermijden. Mannen die hun kinderen vergeten zijn geen mannen waar je een relatie mee moet hebben, die brengen een bult drama en een nog grotere bult werk met zich mee.
granny71 schreef:
31-12-2021 21:03
Woorden van TO
"Ze zou deze week bij haar moeder zijn, maar hij was “ vergeten” dat ze oudjaar bij hem kwam"
Tsja, zelfs al zou kind eigenlijk bij moeder zijn, dan nog..
Ik snap best dat kind dan voorgaat. Misschien is het wel de eerst O&N zonder ouders samen of heeft ma ook al neukertje du jour op visite. Het taalgebruik ‘oprotten’ is niet heel chic, maar niet vreemd voor een puber. Het kind van een scharrel die je pas een paar maanden kent stiefdochter noemen vind ik ongepaster.

TO, balen dat je je plannen moet omgooien, maar het is niet anders.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Verplaats je even in dat meisje. Haar eigen vader vergeet dat ze komt en dan blijkt ook nog eens dat zijn nieuwe 'vlam' er is. Kan me voorstellen dat ze boos is, hoor.
Als neukie moet je sowieso geen onderdeel van het gezin willen zijn. Pa zie je als het uitkomt mbt de kinderen.
Het is je stiefdochter niet. En haar ouders zijn pas een jaar uit elkaar.

Wat het stuk zelf aangaat is jouw vriend de sukkel.
Thalas schreef:
31-12-2021 21:12
Oh, hij was haar vergeten.
TO heeft vergeten tussen aanhalingstekens gezet.
Ik vermoed dat het dus iets anders zit dan echt vergeten.
granny71 schreef:
31-12-2021 21:19
TO heeft vergeten tussen aanhalingstekens gezet.
Ik vermoed dat het dus iets anders zit dan echt vergeten.

Wat grappig, ik denk juist dat hij tegen haar zegt dat zíj zeggen dat hij het vergeten is maar dat hij ècht niet wist dat zij zou komen. Terwijl hij het uiteraard gewoon vergeten was, maar dat staat zo slordig, horkerig en ongeinteresseerd bij zijn nieuwe liefje, dus dat erkennen is geen optie. Dus ‘vergeten’. Zijn zij meteen de bad guys, twee vliegen in één klap.
Purplepeanut schreef:
31-12-2021 20:32
Jullie zijn nog niet zolang samen neem ik aan want afgelopen zomer was je nog aan het scheiden toch. Dus het is misschien nog wel een stukje te vroeg om oud en nieuw met zijn kind te vieren.
Ik ben nu jaar gescheiden
sandy1974 schreef:
31-12-2021 21:28
Als jouw zoons last minute hadden aangegeven bij jou te willen zijn vanavond, wat had jij dan gedaan?
Wanna grow up to be
Be a debaser
sandy1974 schreef:
Ik vind het dan echt nog te vroeg om kinderen van een nieuwe partner te ontmoeten of hem voor te stellen aan je eigen koters.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Chienandalou schreef:
31-12-2021 21:30
Als jouw zoons last minute hadden aangegeven bij jou te willen zijn vanavond, wat had jij dan gedaan?
Hetzelfde hem weg gestuurd
sandy1974 schreef:
31-12-2021 21:35
En waarom denk je nu dochter van vriend op haar gedrag aan te moeten spreken?
Wanna grow up to be
Be a debaser
sandy1974 schreef:
En dan nu het echte probleem.
sandy1974 schreef:

Hij moet andersom wel opbokken, maar jij bent nu op je tenen getrapt omdat jij moest bokken...

Uuuuuuhhhh?
sandy1974 schreef:
Jij bent een jaar gescheiden maar je "kent" deze man pas 4 maanden.
Stiefdochter is idd wat voorbarig
Ik ben zijn vriendin geen neukertje (meer eerst wel)
“ vergeten” omdat ik dat ook heel vreemd vind, om zoiets te vergeten
sandy1974 schreef:
31-12-2021 21:43
Kijk eens of hij dit vaker heeft dit jaar. En plan nog heel lang niets wat jullie levens samen onlosmakelijk verstrengeld dat een van jullie er last van heeft bij verbreken relatie.
Dit hele topic en de realisatie van TO dat ze precies hetzelfde gedaan zou hebben. Priceless!

:popcorn:
sandy1974 schreef:
31-12-2021 21:43
Dochter van je vriend is 13. Dan ben je gewoon een neukertje hoor.
sandy1974 schreef:
Dus het probleem is…?
sandy1974 schreef:
Nou dan, klaar toch!
Wat een aardige opmerkingen allemaal!
Ik vind het wel stom dat hij vergeet dat zijn kind bij hem is met oud en nieuw. Klinkt niet echt betrokken. Snap op die manier wel dat zij denkt rot ff lekker op met die vrouw. Niet lullig naar jou bedoeld overigens
raccoon schreef:
31-12-2021 22:07
Wat een aardige opmerkingen allemaal!
En het is blijkbaar heel belangrijk om to héél duidelijk te maken dat ze maar een ´neukie´ of ´neukertje´ is.
Lekker denigrerend taalgebruik, maar dat moet blijkbaar kunnen.
Ja er mag wat mij betreft een verbod op het woord neukertje komen heel denigrerend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven