Buitenland Werk, Help!
dinsdag 29 maart 2011 om 22:12
Hoi!
Mijn vriend krijgt de kans om voor 3 maanden naar het buitenland te gaan.
Ik vind dit heel leuk voor 'm natuurlijk en gun het hem echt voor zijn carriere.
Hij is nog met zijn opleiding bezig en dit is alleen maar goed voor zijn toekomst, dus ook voor de toekomstige baan!
Maar toch zijn er een paar problemen.
Door dat er vorig jaar iets gebeurt is ben ik hem minder gaan vertrouwen, dit bouwt zich al wel weer op. maar rustig aan en hij moet mijn vertrouwen terugwinnen.
Dus nu hij dit wil gaan doen is dat nou niet echt een topper voor onze relatie! Ben toch nog bang dan dat hij bijv vreemdgaat.
Hij wil dit echt heel erg graag, snapt mijn punt wel. maar vind zijn toekomst ook belangrijk
Wil graag weten wat jullie zouden doen?
Groetjes!
Mijn vriend krijgt de kans om voor 3 maanden naar het buitenland te gaan.
Ik vind dit heel leuk voor 'm natuurlijk en gun het hem echt voor zijn carriere.
Hij is nog met zijn opleiding bezig en dit is alleen maar goed voor zijn toekomst, dus ook voor de toekomstige baan!
Maar toch zijn er een paar problemen.
Door dat er vorig jaar iets gebeurt is ben ik hem minder gaan vertrouwen, dit bouwt zich al wel weer op. maar rustig aan en hij moet mijn vertrouwen terugwinnen.
Dus nu hij dit wil gaan doen is dat nou niet echt een topper voor onze relatie! Ben toch nog bang dan dat hij bijv vreemdgaat.
Hij wil dit echt heel erg graag, snapt mijn punt wel. maar vind zijn toekomst ook belangrijk
Wil graag weten wat jullie zouden doen?
Groetjes!
dinsdag 29 maart 2011 om 22:21
Als hij vreemd wil gaan, doet hij dat ook in Nederland.
Wil hij je trouw zijn, dan doet hij dat ook aan de andere kant van de wereld.
Meer smaken zijn er niet.
Wil hij je trouw zijn, dan doet hij dat ook aan de andere kant van de wereld.
Meer smaken zijn er niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 29 maart 2011 om 22:22
Loslaten. Niets zo killing als een partner die je wensen in de weg staat door iets wat je wilt te ontzeggen. En met loslaten bedoel ik: of stoppen als je hem echt niet vertrouwt, of hem die drie maanden gunnen en er het beste van maken. Je partner heeft ook dichtbij jou kansen genoeg om je vertrouwen te beschamen, dat hangt niet af van die drie maanden.
dinsdag 29 maart 2011 om 22:22
Ik zou mijn vriend laten gaan. Maar goed, wij promoveren allebei en zijn dus wel vaker een tijdje weg en weten ook van elkaar hoe belangrijk dat is. Bij ons gaat het meestal om 1 of 2 weken, soms wat langer (ik ben degene van ons die 2 maanden weg is geweest).
Verder: als hij graag vreemd zou willen gaan kan hij dat in Nederland ook doen lijkt me, of zijn jullie 24 uur per dag bij elkaar?
Verder: als hij graag vreemd zou willen gaan kan hij dat in Nederland ook doen lijkt me, of zijn jullie 24 uur per dag bij elkaar?
dinsdag 29 maart 2011 om 22:27
Ik zou je vriend laten gaan en zelf weken aan je zelfvertrouwen
WANT...hem niet vertrouwen betekent eigenlijk ook dat je jezelf niet vertrouwd.
Jij BENT toch zeker de leukste/liefste en lekkerste voor hem?
En inderdaad, als hij vreemd wil gaan kan hij dat ook met het meisje van de slager om de hoek
WANT...hem niet vertrouwen betekent eigenlijk ook dat je jezelf niet vertrouwd.
Jij BENT toch zeker de leukste/liefste en lekkerste voor hem?
En inderdaad, als hij vreemd wil gaan kan hij dat ook met het meisje van de slager om de hoek
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 29 maart 2011 om 22:29
Ja daar hebben jullie natuurlijk heel erg gelijk in, hij laat wel heel erg aan me merken dat hij mij echt wil! is er ook echt voor gaan vechten.
Maar als je vertrouwen nog niet 100% terug is vind ik dat hij best even kan wachten?
En hoe hij het ziet vertelt ie ook echt wat hij allemaal wil doen. is totaal geen uitgaans mens of iets in die trant.
Dus ja waar maak ik me druk om denk je dan, nou toch dat niet 100% vertrouwen.
@Chopin, Nee we zijn niet 24uur per dag bij elkaar. we hebben een afstandsrelatie, maar ik voel gewoon dat hij me hier echt trouw is (moeilijk te beschrijven)
Maar als je vertrouwen nog niet 100% terug is vind ik dat hij best even kan wachten?
En hoe hij het ziet vertelt ie ook echt wat hij allemaal wil doen. is totaal geen uitgaans mens of iets in die trant.
Dus ja waar maak ik me druk om denk je dan, nou toch dat niet 100% vertrouwen.
@Chopin, Nee we zijn niet 24uur per dag bij elkaar. we hebben een afstandsrelatie, maar ik voel gewoon dat hij me hier echt trouw is (moeilijk te beschrijven)
dinsdag 29 maart 2011 om 22:32
quote:justmemyselfandyou schreef op 29 maart 2011 @ 22:31:
Ik denk gewoon heel veel dingen zoals,
dat hij wel een keertje uitgaat, dronken word en met een meid in bed beland.
ik ga zelf eigenlijk nooit uit
! Maar hoor zoveel verhalen en ja dan maak ik me best wel druk!End at kan hij hier in Nederland niet?
Ik denk gewoon heel veel dingen zoals,
dat hij wel een keertje uitgaat, dronken word en met een meid in bed beland.
ik ga zelf eigenlijk nooit uit
dinsdag 29 maart 2011 om 22:36
Maar als hij totaal geen uitgaansmens is is het daar de vorige keer dus ook niet misgegaan? En zijn er dus andere situaties waar je bang voor bent?
Hoe dan ook kunnen die situaties denk ik in Nederland ook voor komen, zeker als je dus een afstandsrelatie hebt.
Focus je niet teveel op verhalen die je hoort, vertrouw er gewoon op dat jij de leukste voor hem bent (en hij voor jou).
Hoe dan ook kunnen die situaties denk ik in Nederland ook voor komen, zeker als je dus een afstandsrelatie hebt.
Focus je niet teveel op verhalen die je hoort, vertrouw er gewoon op dat jij de leukste voor hem bent (en hij voor jou).
dinsdag 29 maart 2011 om 22:38
Als hij vreemd wil gaan, dan heeft hij daar 5 minuten voor nodig. Gewoon op kantoor of waar hij dan ook werkzaam is... Daarvoor hoeft 'ie niet 3 maanden in het buitenland te zitten.
Enne.. checken...? Stel dat je oud zou worden met deze man... Dat jullie na vandaag nog 60 jaar samen zullen zijn... Hoe ga je dat de aankomende 60 jaar doen dan? Blijf je 'm dan checken of komt er een moment dat je hem wel durft te vertrouwen?
Enne.. checken...? Stel dat je oud zou worden met deze man... Dat jullie na vandaag nog 60 jaar samen zullen zijn... Hoe ga je dat de aankomende 60 jaar doen dan? Blijf je 'm dan checken of komt er een moment dat je hem wel durft te vertrouwen?
dinsdag 29 maart 2011 om 22:40
Checken is slecht, i know! maar zo leek het net beetje beter te worden. (achteraf toch niet! je blijft erin hangen) Dus daar ben k vanaf gestapt. Maarja zoiets is toch anders denk ik als je 1000de kilometers verderop zit! Hier belt hij me vrijwel elke dag, smst me veel enzo.
en daar dan niet..
Merk nu wel dat het echt aan mij ligt dit ja
en daar dan niet..
Merk nu wel dat het echt aan mij ligt dit ja
dinsdag 29 maart 2011 om 22:42
quote:justmemyselfandyou schreef op 29 maart 2011 @ 22:35:
[...]
Jawel tuurlijk wel. (het klinkt heel slecht) maar hier heb k echt zo mijn manieren of ik weet dat hij vreemdgaat ofzo. en in t buitenland kan ik niks checken!
Dat klinkt niet alleen heel slecht, dat IS het ook
Zo wil toch niemand in een relatie zitten zeg!
een relatie hebben staat niet gelijk aan controleren hoor!
[...]
Jawel tuurlijk wel. (het klinkt heel slecht) maar hier heb k echt zo mijn manieren of ik weet dat hij vreemdgaat ofzo. en in t buitenland kan ik niks checken!
Dat klinkt niet alleen heel slecht, dat IS het ook
Zo wil toch niemand in een relatie zitten zeg!
een relatie hebben staat niet gelijk aan controleren hoor!
dinsdag 29 maart 2011 om 22:43
Laat ik het dan anders vragen.
Mijn vriend zegt wel dat hij dit doet ook voor onze toekomst, beter baan enz.
En ook nog is dat hij oud met mij wilt worden.
Maar wanneer gaat iemand vreemd dan? in wat voor situaties kan dat zijn?
ook zomaar? zoals in dit geval? of moet er echt wat goed mis zijn in je relatie?
Mijn vriend zegt wel dat hij dit doet ook voor onze toekomst, beter baan enz.
En ook nog is dat hij oud met mij wilt worden.
Maar wanneer gaat iemand vreemd dan? in wat voor situaties kan dat zijn?
ook zomaar? zoals in dit geval? of moet er echt wat goed mis zijn in je relatie?
dinsdag 29 maart 2011 om 22:44
quote:justmemyselfandyou schreef op 29 maart 2011 @ 22:37:
[...]
Wanneer, als ik dat wist was wel fijn geweest. Het gaat wel al een goede kant op en gaat al echt beter. maar nu nog niet!
Zoiets komt niet zomaar terug.
Dus hij moet zich bewijzen als het ware?
Kan je nu alvast vertellen dat daar geen beginnen aan is
Als je hem niet vertrouwd dan moet je niet in een relatie stappen samen
Een beetje vertrouwen is in mijn ogen net zo iets als een beetje zwanger
Dat bestaat dus niet
[...]
Wanneer, als ik dat wist was wel fijn geweest. Het gaat wel al een goede kant op en gaat al echt beter. maar nu nog niet!
Zoiets komt niet zomaar terug.
Dus hij moet zich bewijzen als het ware?
Kan je nu alvast vertellen dat daar geen beginnen aan is
Als je hem niet vertrouwd dan moet je niet in een relatie stappen samen
Een beetje vertrouwen is in mijn ogen net zo iets als een beetje zwanger
Dat bestaat dus niet