buitenlands en getrouwd

26-02-2010 10:01 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Het probleem dat ik hier wil aankaarten is niet van mezelf, maar van een goede vriend. Aangezien ik niet zoveel van dating en datingsites afweet maar hem graag wil helpen stel ik de deze vraag aan jullie.

Het zit zo. Mijn vriend is Turks en meer dan 20 jaar geleden uitgehuwelijkt aan een Turkse vrouw. De kinderen uit dit huwelijk zijn ondertussen bijna allemaal volwassen geworden. De interesse van de vrouw voor de sexuele kant van de relatie is in de loop der tijd steeds minder geworden. Ze slikt nu antidepressiva, maar ze vindt het eigenlijk niet prettig om aangeraakt te worden.

De sexuele gevoelens van de man zijn nog wel hetzelfde gebleven en hij vindt het heel erg dat hij de sex in de relatie moet missen.

Eigenlijk is hij op zoek naar een lieve vriendin om af en toe eens lekker mee van bil te gaan, maar die kan hij moeilijk vinden.

Nederlandse vrouwen hebben direct hun oordeel klaar over een Turkse man en dan nog wel een getrouwde. Die willen ze niet zegt hij.

En Turkse vrouwen willen direct een relatie of als ze getrouwd zijn durven ze niet.

Ik vind het heel sneu voor hem. Het is een hele lieve man die gewoon

op zoek is naar een beetje liefde en aandacht. Wie weet hoe en waar hij een lief SVeetje kan vinden?
Als ie ballen heeft dan verbreekt ie eerst z'n relatie voor ie met andere vrouwen gaat rommelen. Waarom willen mannen toch altijd van 2 walletjes kunnen eten?
Wat verschrikkelijk dat Nederlandse vrouwen geen getrouwde man willen, die vooroordelen ook... Waarom bied je jezelf niet aan?
Eens met Elninjoo
Wat vindt de echtgenote in kwestie?
Een beetje liefde en aandacht zeg je.....

Is het je overigens bekend dat we in Nederland een hele beroepsgroep hebben met vrouwen die in dit soort noden kunnen voorzien? Los daarvan, waarom gaat hij niet scheiden als zijn relatie zo droevig is?
Libelle.
Eens met Elninjoo en AlettaJacobs.
Heul apart verhaal.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij wil dus gratis?
Het is idd heel sneu... wat een lozer.

En jij bent ook geen haar beter. Ben je nou zo naïef of kom je alleen graag zo over?
Ja, dat vind ik echt.
Nou ik zou best wel een lekker Turk willen naaien hoor
O ja, hij zou dus inderdaad ook gewoon kunnen betalen voor seks.
Yeah, right.

Verder alles goed? :puke:

Geef maar toe; je bent zelf op zoek naar een seksmaatje.
quote:Star schreef op 26 februari 2010 @ 10:17:

O ja, hij zou dus inderdaad ook gewoon kunnen betalen voor seks.Nee, want dat is heul vies.
Ja, dat vind ik echt.
Een Turk man die al meer dan twintig jaar geleden is uitgehuwelijkt is niet lekker meer, MissPerfect
Een lief SV-tje die het prima vindt om alleen voor de seks gebruikt te worden want dat huwelijk moet blijven bestaan natuurlijk, logisch. Ik weet niet of het echt aantrekkelijk is voor een vrouw maar wie weet, plaats een oproep op Marktplaats of zo?

Heeft meneer wel eens aan een prostituëtte gedacht?

Die schijnen ook vaak héél lief te zijn.....
quote:Miss_perfect schreef op 26 februari 2010 @ 10:17:

Nou ik zou best wel een lekker Turk willen naaien hoor Mijn kleren mag ie naaien.
quote:Miss_perfect schreef op 26 februari 2010 @ 10:17:

Nou ik zou best wel een lekker Turk willen naaien hoor Nah, hiero, mailadressen uitwisselen en klaar!
quote:Mamasaar schreef op 26 februari 2010 @ 10:19:

[...]

Nee, want dat is heul vies.Ik vind hem vies.
Ik heb wel een Turk die naait, telt dat ook? Stoomt ook wanneer ik hem dat vraag! Goed he!
Ja, dat vind ik echt.
Dat van die vooroordelen klopt dus wel.
quote:Star schreef op 26 februari 2010 @ 10:20:

[...]

Ik vind hem vies.Ohhhhh, jij discrimineerderT
Ja, dat vind ik echt.
Explain yourself Poezekind.
quote:Mamasaar schreef op 26 februari 2010 @ 10:22:

[...]

Ohhhhh, jij discrimineerderTJa, ik ben van de partij hang 'em er niet in als je een mokkel thuis hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven