buitenlands en getrouwd

26-02-2010 10:01 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Het probleem dat ik hier wil aankaarten is niet van mezelf, maar van een goede vriend. Aangezien ik niet zoveel van dating en datingsites afweet maar hem graag wil helpen stel ik de deze vraag aan jullie.

Het zit zo. Mijn vriend is Turks en meer dan 20 jaar geleden uitgehuwelijkt aan een Turkse vrouw. De kinderen uit dit huwelijk zijn ondertussen bijna allemaal volwassen geworden. De interesse van de vrouw voor de sexuele kant van de relatie is in de loop der tijd steeds minder geworden. Ze slikt nu antidepressiva, maar ze vindt het eigenlijk niet prettig om aangeraakt te worden.

De sexuele gevoelens van de man zijn nog wel hetzelfde gebleven en hij vindt het heel erg dat hij de sex in de relatie moet missen.

Eigenlijk is hij op zoek naar een lieve vriendin om af en toe eens lekker mee van bil te gaan, maar die kan hij moeilijk vinden.

Nederlandse vrouwen hebben direct hun oordeel klaar over een Turkse man en dan nog wel een getrouwde. Die willen ze niet zegt hij.

En Turkse vrouwen willen direct een relatie of als ze getrouwd zijn durven ze niet.

Ik vind het heel sneu voor hem. Het is een hele lieve man die gewoon

op zoek is naar een beetje liefde en aandacht. Wie weet hoe en waar hij een lief SVeetje kan vinden?
Waarom ga je niet gewoon zelf met hem naar bed, als je het zo sneu vind? In plaats van anderen ermee op te zadelen. Jij vindt het zielig, neuk er dan lekker zelf mee.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 26 februari 2010 @ 10:57:

Waarom ga je niet gewoon zelf met hem naar bed, als je het zo sneu vind? In plaats van anderen ermee op te zadelen. Jij vindt het zielig, neuk er dan lekker zelf mee.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nazife, er is nog optie 3:

zielige turkse man laat zich (chemisch) castreren- het probleem bij de oorzaak aanpakken.
quote:Miss_perfect schreef op 26 februari 2010 @ 10:56:

Ik denk dat Poezekind een relatie heeft met deze getrouwde man...

Graag wilt ze goedkeuring van andere mensen krijgen

Zou me niks verbazen.

Eigenlijk wil ze een lintje want ze doet een goede daad.
quote:nazife schreef op 26 februari 2010 @ 10:57:

en zoveel last van zijn turkschap hoeft hij niet te hebben hoor. vrouwen neuken graag met een turk, .Hangt van de Turk af.
O, btw, als zielige turk zo'n sexgod is, waarom wil zijn wettige echtgenote hem dan niet meer?

Of waarom huwt zielige turk geen 2e vrouw? Mag toch gewoon volgens de islam?

O nee, hij wil gewoon wippen en verder geen verplichtingen.

Raar toch dat niemand daarop afkomt.
[quote]poezekind schreef op 26 februari 2010 @ 10:01:

Buitenlands en getrouwd Wat doet het er toe dat hij buitenlands is?

Mijn vriend is Turks (Wat is het belang hiervan?) en meer dan 20 jaar geleden uitgehuwelijkt aan een Turkse vrouw.(Wat is het belang hiervan?) De kinderen uit dit huwelijk zijn ondertussen bijna allemaal volwassen geworden.(Wat is het belang hiervan?) Nederlandse vrouwen hebben direct hun oordeel klaar over een Turkse man en dan nog wel een getrouwde. Die willen ze niet zegt hij. Mij is niets gevraagd!En Turkse vrouwen willen direct een relatie of als ze getrouwd zijn durven ze niet.(Wat is het belang van het melden van de afkomst van de vrouw hiervan?)

quote]

Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:nazife schreef op 26 februari 2010 @ 10:57:

vrouwen neuken graag met een turkSpeak for yourself, please
Alleen als hij ze ook beiden kan onderhouden, Speculaasje. Maar hij zal wel geen centen hebben.
Weet ik Zamirah, maar behalve de centenkwestie vind ik de beschrijving van zielige turk ook niet bepaald advertisement.
quote:Zamirah schreef op 26 februari 2010 @ 11:02:

Alleen als hij ze ook beiden kan onderhouden, Speculaasje. Maar hij zal wel geen centen hebben.Dus wat hebben we dan, een zielige sneue getrouwde oude (want kinderen het huis uit) sexloze arme Turk die er een neukertje bij zoekt. Wat een lot uit de loterij
quote:Maleficent schreef op 26 februari 2010 @ 11:01:

[...]

Speak for yourself, please Hear hear
quote:poezekind schreef op 26 februari 2010 @ 10:49:

Wat heeft mijn vriend hier mee te maken.

Hij kent deze man ook ja en zijn situatie, verandert dat iets dan.

[...]

Ik bedoel natuurlijk niet je relatie vriend maar de vriend die graag een lieve sv wil........
Maleficent: idd: zwaar sexueel gefrusteerd.

Ocharreme....
quote:Maleficent schreef op 26 februari 2010 @ 11:03:

[...]

Dus wat hebben we dan, een zielige sneue getrouwde oude (want kinderen het huis uit) sexloze arme Turk die er een neukertje bij zoekt. Wat een lot uit de loterij Ik moet ineens denken aan die BT uit A'dam. Die zo goed kon naaien
Is de optie hoeren al genoemd?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:mamzelle schreef op 26 februari 2010 @ 10:53:

Die vrouw laat 'ie toch wel in de steek met dit gedrag. Heeft 'ie misschien al jaren geleden in de steek gelaten. Als 'ie echt zo vreselijk veel om zijn vrouw geeft, waarom probeert hij dan niet om haar de zin in het leven en de zin in hem weer te laten voelen?

Omdat dat meer werk is dan een (strakke, jonge) sexvriendin zoeken, waarschijnlijk.

En dan nog huilen dat dat niet met een simpele annonce op RP lukt.

Nou ja, om dit soort redenen ben ik dus single.ach... weet je wat ....laat maar
quote:mamzelle schreef op 26 februari 2010 @ 10:53:

Die vrouw laat 'ie toch wel in de steek met dit gedrag. Heeft 'ie misschien al jaren geleden in de steek gelaten. Als 'ie echt zo vreselijk veel om zijn vrouw geeft, waarom probeert hij dan niet om haar de zin in het leven en de zin in hem weer te laten voelen?

Omdat dat meer werk is dan een (strakke, jonge) sexvriendin zoeken, waarschijnlijk.

En dan nog huilen dat dat niet met een simpele annonce op RP lukt.

Nou ja, om dit soort redenen ben ik dus single.ach... weet je wat ....laat maar
Of laat zielige turk er een knoop in leggen...
quote:Mamasaar schreef op 26 februari 2010 @ 10:34:

Of was die te erg?

Erg subtiel ;)
Vind je het zelf ook niet sneu voor zijn vrouw dan?

Ze slikt anti-depressiva, dan zal er ook wel wat aan de hand zijn, want die kun je niet kopen bij het Kruidvat.

En een bekend de bijwerking is de vermindering van het libido.

Ik kan me best voorstellen dat het zwaar is voor jouw vriend, maar om hem dan te gaan helpen bij het zoeken van een SV, dat vind ik wel heel erg ver gaan. Hij moet dat probleem zelf maar oplossen en wellicht is dat dan een keer betaalde sex (ik kan daar niet over oordelen vind ik) maar ik vind het wel raar als vrienden mee gaan helpen bij het belazeren van zijn vrouw. Lekkere vrienden zijn dat dan.
quote:poezekind schreef op 26 februari 2010 @ 10:45:

ik verwacht echt niet dat mensen zich gaan aanbieden.

Bovendien heeft het niets met mij met te maken. Ik ken hem gewoon en zijn situatie. Hij zou voor betaalde liefde kunnen gaan, dat is een mogelijkheid.

Ik vind de reacties hier wat overtrokken eerlijk gezegd.

Als hij voor vreemdgaan kiest is dat zijn keuze en zijn probleem.

En ik weet zeker dat er ook vrouwen zijn die wel getrouwd willen blijven ondanks het missen van seks in de relatie en ook niet meteen een gigolo opzoeken, maar wel graag een vriend erbij zouden willen hebben.

Vinden jullie het echt vies om naar seks te verlangen als je man of vrouw ziek is of om een andere reden geen sex wil.

Hij wil zijn depressieve vrouw niet in de steek laten.

De uithuwelijking is geen excuus alleen een feit.

Mijn vraag gaat alleen over zijn er bepaalde sites ofzo waar vrouwen te vinden zijn die alleen een man zoeken voor een sexuele

relatie.

Als jij hier een topic had geopend over zijn vrouw.....dat hij aan de depressiva zit....en ze al tien jaar geen seks meer hebben.....en scheiden om culturele redenen geen mogelijkheid is......dan had je waarschijnlijk veel positievere reacties gekregen.

Spreekt hij trouwens goed Nederlands?

Ik weet niet meer waar ik het online las, maar er schijnen in Turkse koffiehuizen Turkse vrouwen (gedwongen?) te werken die de mannen seksueel ten dienste moeten staan. Alles zc las ik. Is een naam voor dacht ik, maar ben het vergeten.
Helemaal mee eens, Maleficent- maar wij weten ook niet waarom zijn wettige echtgenote depressief is. Misschien wel van hem.

Dan is het toch wel een beetje veel gevraagd van haar om ook nog sex met hem te hebben.

Echt Poezekind, ik snap niet dat je het alleen hebt over de zielige turk, en niet over zijn vrouw. Wat een qutleven moet zij hebben zeg. Maar goed, focus vooral lekker op de sexuele frustratie van de man, duhhhh
quote:poezekind schreef op 26 februari 2010 @ 10:01:

Hallo allemaal.

Het probleem dat ik hier wil aankaarten is niet van mezelf, maar van een goede vriend. Aangezien ik niet zoveel van dating en datingsites afweet maar hem graag wil helpen stel ik de deze vraag aan jullie.

Het zit zo. Mijn vriend is Turks en meer dan 20 jaar geleden uitgehuwelijkt aan een Turkse vrouw. De kinderen uit dit huwelijk zijn ondertussen bijna allemaal volwassen geworden. De interesse van de vrouw voor de sexuele kant van de relatie is in de loop der tijd steeds minder geworden. Ze slikt nu antidepressiva, maar ze vindt het eigenlijk niet prettig om aangeraakt te worden.

De sexuele gevoelens van de man zijn nog wel hetzelfde gebleven en hij vindt het heel erg dat hij de sex in de relatie moet missen.

Eigenlijk is hij op zoek naar een lieve vriendin om af en toe eens lekker mee van bil te gaan, maar die kan hij moeilijk vinden.

Nederlandse vrouwen hebben direct hun oordeel klaar over een Turkse man en dan nog wel een getrouwde. Die willen ze niet zegt hij.

En Turkse vrouwen willen direct een relatie of als ze getrouwd zijn durven ze niet.

Ik vind het heel sneu voor hem. Het is een hele lieve man die gewoon

op zoek is naar een beetje liefde en aandacht. Wie weet hoe en waar hij een lief SVeetje kan vinden?Even praktisch: als hij vreemd wil gaan op een discrete manier, dan is de website secondlove.nl echt wat voor hem, daar zitten alleen maar mensen op die al een relatie hebben en dus evenzo gebaat zijn bij discretie. verder vind ik het een droevig verhaal, misschien heeft zijn vrouw zich nooit tot hem aangetrokken gevoeld, wellicht dat haar depressie te maken heeft met deze (seksuele)druk. Hoe zou zij zich voelen als hij nu met een andere vrouw gaat? Dat soort dingen voel je vaak haarfijn aan, en als zij al in een dip zit, zal ze zich niet laten weerhouden door onrealistisch optimisme om de zaken precies te zien zoals ze zijn. Wat gaat ze doen als ze er achter komt? Succes in elk geval.
quote:quattro35 schreef op 26 februari 2010 @ 11:13:

Ik weet niet meer waar ik het online las, maar er schijnen in Turkse koffiehuizen Turkse vrouwen (gedwongen?) te werken die de mannen seksueel ten dienste moeten staan. Alles zc las ik. Is een naam voor dacht ik, maar ben het vergeten.Nee, dat is een leuke tip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven