Cadeau na 5 weken?

05-10-2011 19:32 59 berichten
Hallo allemaal,

Vanmiddag was ik met mijn vriendin aan het winkelen. Toen zag zij hele mooie schoenen, waarvan ze dacht die vindt mijn vriendje wel mooi. In een impuls heeft ze die gekocht. Ze hebben nu 5 weken wat, dus nog heel pril. Nu is ze er enorm over aan het twijfelen of ze hem die moet geven. Ze zien elkaar vanavond.

Wat vinden jullie?

Alvast bedankt.
Edit: het zijn schoenen van het merk Diesel. Nu in de uitverkoop heeft mijn vriendin er 40 euro voor betaald. Ze hebben bijna 180 euro gekost.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je vriendin wat beter na moet denken voordat ze iets doet. Daar heeft ze zelf het meeste aan. Dat scheelt tijd die ze nu kwijt is aan twijfelen en de tijd die ze nodig heeft om de schoenen terug te brengen.

Als een prille date mij na 5 weken schoenen zou geven, zou ik denken dat hij niet spoort. Schoenen, hoe kom je erop. Ik kan me voorstellen dat hij zal denken; "me moeder!".
Uh.. Kan wel als ze er geen 'ding' van maakt.

Niet inpakken en die bullsht
Internagelaktisch
quote:ashley1983 schreef op 05 oktober 2011 @ 19:34:

Edit: het zijn schoenen van het merk Diesel. Nu in de uitverkoop heeft mijn vriendin er 40 euro voor betaald. Ze hebben bijna 180 euro gekost.Nou en?
En waarom twijfelt ze?

Als ze die graag wil geven, dan geeft ze die toch.
Gewoon geven, wat maakt het uit?
Dat doet er toch niet toe wat het ooit in een verleden gekost heeft?

Als zij het ¤40 waard vond dan is het een leuk kado.

Enne...twijfelen of ze het wel moet geven?

Wat wilde ze er anders mee doen?

Op MP zetten?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jeetje, ik vind het niet zo raar hoor. Kan toch gewoon gebeuren? Je loopt er tegenaan, zijn zwaar afgeprijsd. Meenemen dus! Ik zou het wel waarderen hoor, ook na vijf weken. Geen item van maken, zoiets.
quote:Madhe schreef op 05 oktober 2011 @ 19:36:

Als een prille date mij na 5 weken schoenen zou geven, zou ik denken dat hij niet spoort. Schoenen, hoe kom je erop. Ik kan me voorstellen dat hij zal denken; "me moeder!".Mijn moeder schat, mijn moeder
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind niet geven. Maar dat heeft niks te maken met of de relatie pril is. Ik vind kleding te persoonlijk om te kopen voor een ander.
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb dat erbij gezet omdat het duur uitziende schoenen zijn, en dat ook 1 van de redenen is dat ze twijfelt. Of hij gaat denken dat ze niet spoort als ze die aan hem geeft. Niet in pakken is een goede tip, thanx.
Hoe oud is het prille stel? 17 en 18?

Ben je zo rond de dertig dan zou het zomaar kunnen dat vriendje denkt dat zijn Nieuwe Liefde hem wil veranderen.

Knap dat ze zijn schoenmaat weet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Aureel schreef op woensdag 05 oktober 2011 19:38 Jeetje, ik vind het niet zo raar hoor. Kan toch gewoon gebeuren? Je loopt er tegenaan, zijn zwaar afgeprijsd. Meenemen dus! Ik zou het wel waarderen hoor, ook na vijf weken. Geen item van maken, zoiets.Dit dus
Internagelaktisch
25 en 27 bgb.

2e vraag: als iemand jullie na 5 weken een cadeau gaf, en je elkaar verder niet kent behalve van die 5 weken samen zijn, zou je je dan ook verplicht voelen om ook iets voor je vriend te kopen? Dat is de 2e reden dat ze twijfelt.
. . . . dacht eerst dat het was om die 5 weken te "vieren" . . . .

Schoenen zou ik sowieso nooit voor iemand anders kopen, maat bekend, merk en uitverkoop kan me dan niet schelen. Andersom hoeft niemand ook voor mij schoenen te kopen. Als het nu om een boek ofzo ging??
quote:ashley1983 schreef op 05 oktober 2011 @ 19:43:

25 en 27 bgb.

2e vraag: als iemand jullie na 5 weken een cadeau gaf, en je elkaar verder niet kent behalve van die 5 weken samen zijn, zou je je dan ook verplicht voelen om ook iets voor je vriend te kopen? Dat is de 2e reden dat ze twijfelt.Afgeprijsde schoenen mag ze toch niet terugbrengen en om nou 40 euro weg te mieteren........... ze kan ze nou net zo goed geven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik vind het heel raar dat ze schoenen heeft gekocht, zonder dat hij ze heeft gepast. Je kan de maat wel weten maar ja je weet ook niet zo goed of het past natuurlijk. Ik zou schoenen geen leuk cadeau vinden om te krijgen, wel om in de stad te krijgen natuurlijk maar dan is het anders
Als ik na 5 weken zo'n cadeau zou krijgen zou ik me ongemakkelijk voelen. Om de reden dat ik prima in staat ben mijn eigen schoenen uit te zoeken (zou idd zo'n 'ik verander je in wat ik graag zie' idee krijgen) en het zou me gruwelijk benauwen. Als ik de schoenen echt leuk zou vinden zou ik ze terugbetalen.
Ja weet je het is maar wat je er zelf van maakt.

Als ze het gewoon lief bedoelt en er geen voortijdig huwelijkscadeau van maakt...

Ik zou dr allemaal niet zo'n drama van maken...

Er zijn belangrijkere zaken.
quote:Summerdance schreef op 05 oktober 2011 @ 19:38:

[...]

Mijn moeder schat, mijn moeder Ik schatte hun blijkbaar anders in
quote:ashley1983 schreef op 05 oktober 2011 @ 19:43:

25 en 27 bgb.

2e vraag: als iemand jullie na 5 weken een cadeau gaf, en je elkaar verder niet kent behalve van die 5 weken samen zijn, zou je je dan ook verplicht voelen om ook iets voor je vriend te kopen? Dat is de 2e reden dat ze twijfelt.

Ik denk dat hij hooguit gaat hopen dat hij de schoenen niet terug hoeft te geven als het over is. Dat wil zeggen; Als zij ze geeft en als ze mooi zijn.

Hoe zou jij dat zelf nou allemaal aanpakken Ashley, of heb je geen vriend?
Vind ze zijn huidige schoenen niet mooi?

Vind het meer een actie voor iemand van 16/17
Vind het niet erg slim om schoenen op de gok te kopen. Ook al is het zijn maat, je weet toch niet of ze goed en lekker zitten voor hem? Schoenen moet je altijd zelf passen en 'n uitverkoopje mag je vast niet ruilen.
@ Madhe: ik ben al een poosje vrijgezel. Zoals ik de vriend van mijn vriendin in schat is ie er blij mee. En zelf zou ik het ook op prijs stellen. Dat iemand bij je na denkt en denkt: dat zou ze mooi vinden. Ik vind het lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven