Cadeau na 5 weken?
woensdag 5 oktober 2011 om 19:32
Hallo allemaal,
Vanmiddag was ik met mijn vriendin aan het winkelen. Toen zag zij hele mooie schoenen, waarvan ze dacht die vindt mijn vriendje wel mooi. In een impuls heeft ze die gekocht. Ze hebben nu 5 weken wat, dus nog heel pril. Nu is ze er enorm over aan het twijfelen of ze hem die moet geven. Ze zien elkaar vanavond.
Wat vinden jullie?
Alvast bedankt.
Vanmiddag was ik met mijn vriendin aan het winkelen. Toen zag zij hele mooie schoenen, waarvan ze dacht die vindt mijn vriendje wel mooi. In een impuls heeft ze die gekocht. Ze hebben nu 5 weken wat, dus nog heel pril. Nu is ze er enorm over aan het twijfelen of ze hem die moet geven. Ze zien elkaar vanavond.
Wat vinden jullie?
Alvast bedankt.
woensdag 5 oktober 2011 om 19:36
Ik vind dat je vriendin wat beter na moet denken voordat ze iets doet. Daar heeft ze zelf het meeste aan. Dat scheelt tijd die ze nu kwijt is aan twijfelen en de tijd die ze nodig heeft om de schoenen terug te brengen.
Als een prille date mij na 5 weken schoenen zou geven, zou ik denken dat hij niet spoort. Schoenen, hoe kom je erop. Ik kan me voorstellen dat hij zal denken; "me moeder!".
Als een prille date mij na 5 weken schoenen zou geven, zou ik denken dat hij niet spoort. Schoenen, hoe kom je erop. Ik kan me voorstellen dat hij zal denken; "me moeder!".
woensdag 5 oktober 2011 om 19:37
woensdag 5 oktober 2011 om 19:38
woensdag 5 oktober 2011 om 19:40
woensdag 5 oktober 2011 om 19:40
woensdag 5 oktober 2011 om 19:45
woensdag 5 oktober 2011 om 19:46
quote:ashley1983 schreef op 05 oktober 2011 @ 19:43:
25 en 27 bgb.
2e vraag: als iemand jullie na 5 weken een cadeau gaf, en je elkaar verder niet kent behalve van die 5 weken samen zijn, zou je je dan ook verplicht voelen om ook iets voor je vriend te kopen? Dat is de 2e reden dat ze twijfelt.Afgeprijsde schoenen mag ze toch niet terugbrengen en om nou 40 euro weg te mieteren........... ze kan ze nou net zo goed geven.
25 en 27 bgb.
2e vraag: als iemand jullie na 5 weken een cadeau gaf, en je elkaar verder niet kent behalve van die 5 weken samen zijn, zou je je dan ook verplicht voelen om ook iets voor je vriend te kopen? Dat is de 2e reden dat ze twijfelt.Afgeprijsde schoenen mag ze toch niet terugbrengen en om nou 40 euro weg te mieteren........... ze kan ze nou net zo goed geven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 5 oktober 2011 om 19:46
woensdag 5 oktober 2011 om 19:48
Als ik na 5 weken zo'n cadeau zou krijgen zou ik me ongemakkelijk voelen. Om de reden dat ik prima in staat ben mijn eigen schoenen uit te zoeken (zou idd zo'n 'ik verander je in wat ik graag zie' idee krijgen) en het zou me gruwelijk benauwen. Als ik de schoenen echt leuk zou vinden zou ik ze terugbetalen.
woensdag 5 oktober 2011 om 19:50
quote:ashley1983 schreef op 05 oktober 2011 @ 19:43:
25 en 27 bgb.
2e vraag: als iemand jullie na 5 weken een cadeau gaf, en je elkaar verder niet kent behalve van die 5 weken samen zijn, zou je je dan ook verplicht voelen om ook iets voor je vriend te kopen? Dat is de 2e reden dat ze twijfelt.
Ik denk dat hij hooguit gaat hopen dat hij de schoenen niet terug hoeft te geven als het over is. Dat wil zeggen; Als zij ze geeft en als ze mooi zijn.
Hoe zou jij dat zelf nou allemaal aanpakken Ashley, of heb je geen vriend?
25 en 27 bgb.
2e vraag: als iemand jullie na 5 weken een cadeau gaf, en je elkaar verder niet kent behalve van die 5 weken samen zijn, zou je je dan ook verplicht voelen om ook iets voor je vriend te kopen? Dat is de 2e reden dat ze twijfelt.
Ik denk dat hij hooguit gaat hopen dat hij de schoenen niet terug hoeft te geven als het over is. Dat wil zeggen; Als zij ze geeft en als ze mooi zijn.
Hoe zou jij dat zelf nou allemaal aanpakken Ashley, of heb je geen vriend?