Cadeau na 5 weken?

05-10-2011 19:32 59 berichten
Hallo allemaal,

Vanmiddag was ik met mijn vriendin aan het winkelen. Toen zag zij hele mooie schoenen, waarvan ze dacht die vindt mijn vriendje wel mooi. In een impuls heeft ze die gekocht. Ze hebben nu 5 weken wat, dus nog heel pril. Nu is ze er enorm over aan het twijfelen of ze hem die moet geven. Ze zien elkaar vanavond.

Wat vinden jullie?

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na 2 jaar pas voor het eerst schoenen voor hem meegenomen
En dan wel schoenen die ik nog kon ruilen.. Wel zo handig!
Deze schoenen komen bij een winkel weg die niets terug neemt. Gekocht is gekocht. Maar ze zijn wel kapot, wat ze waarschijnlijk niet wisten, maar het is toch 40 euro. Ik zou er wel mee terug gaan.

Hoe dat is gegaan met dat zij ze laat maken, ik denk dat zij dat als eerste voor stelde, haar kennende.
Hartstikke lief van haar, Ashley. Maar wat mij opvalt is haar enorme dienstbaarheid naar anderen. Helemaal goed hoor, als ze zichzelf daarin niet verliest en haar grenzen bewaakt.
Superlief van je vriendin. Ik hoop dat ze niet over zich heen laat lopen en dat hij ook zo lief voor haar is.
Ja wel apart dat hij ze haar laat repareren. Maargoed, gelukkig vond ie het een leuk cadeau.

En Fruztiez: vind het wel wel wat anders als je jarig bent.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ja Nora dat is inderdaad wel waar . Maargoed, ik had het zelf niet erg gevonden na 5 weken dat wilde ik er eigenlijk mee zeggen .
Manlief en ik kennen elkaar al 18 jaar en no-way dat ik schoenen voor hem koop.

Dat laat ik hem liever zelf doen. Direct passen en inlopen na aankoop.

Wij hebben nooit kleding en schoenen voor elkaar gekocht. Dat is persoonlijk (smaak en pasvorm).
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ze laat niet over zich heen lopen. En hij is ook net zo lief voor haar .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven