Cadeau na 5 weken?
woensdag 5 oktober 2011 om 19:32
Hallo allemaal,
Vanmiddag was ik met mijn vriendin aan het winkelen. Toen zag zij hele mooie schoenen, waarvan ze dacht die vindt mijn vriendje wel mooi. In een impuls heeft ze die gekocht. Ze hebben nu 5 weken wat, dus nog heel pril. Nu is ze er enorm over aan het twijfelen of ze hem die moet geven. Ze zien elkaar vanavond.
Wat vinden jullie?
Alvast bedankt.
Vanmiddag was ik met mijn vriendin aan het winkelen. Toen zag zij hele mooie schoenen, waarvan ze dacht die vindt mijn vriendje wel mooi. In een impuls heeft ze die gekocht. Ze hebben nu 5 weken wat, dus nog heel pril. Nu is ze er enorm over aan het twijfelen of ze hem die moet geven. Ze zien elkaar vanavond.
Wat vinden jullie?
Alvast bedankt.
donderdag 6 oktober 2011 om 13:05
Deze schoenen komen bij een winkel weg die niets terug neemt. Gekocht is gekocht. Maar ze zijn wel kapot, wat ze waarschijnlijk niet wisten, maar het is toch 40 euro. Ik zou er wel mee terug gaan.
Hoe dat is gegaan met dat zij ze laat maken, ik denk dat zij dat als eerste voor stelde, haar kennende.
Hoe dat is gegaan met dat zij ze laat maken, ik denk dat zij dat als eerste voor stelde, haar kennende.
donderdag 6 oktober 2011 om 14:12
Manlief en ik kennen elkaar al 18 jaar en no-way dat ik schoenen voor hem koop.
Dat laat ik hem liever zelf doen. Direct passen en inlopen na aankoop.
Wij hebben nooit kleding en schoenen voor elkaar gekocht. Dat is persoonlijk (smaak en pasvorm).
Dat laat ik hem liever zelf doen. Direct passen en inlopen na aankoop.
Wij hebben nooit kleding en schoenen voor elkaar gekocht. Dat is persoonlijk (smaak en pasvorm).
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.