Cadeautip partner?

12-07-2010 23:20 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen,

Ik heb de volgende vraag: wat geven jullie je partner zoal cadeau op zijn verjaardag?

Ik ben net jarig geweest, mijn partner is zaterdag jarig. Samen gaan we binnenkort een weekendje weg voor onze verjaardagen.

Maar ik zou hem graag een leuk kleinigheidje willen geven zaterdag. Maar heb ff geen inspiratie.....

Iemand tips?
Algemene opties: boek, cd, massage-olie (en mij erbij als m.asseuse ), mooi ondergoed. Ik weet geen details over je partner, maar iets i.v.m. hobby? Of een doe-ding: heb bijv. weleens een proefles golfen aan iemand gegeven.
Proefles golf, heb ik ook wel eens gegeven.

Tijdschriftabonnement, dagkaart-voor-2 met de trein (zomertoer)....
Een klopboorapparaat.
Haha, ja, gereedschap doet het hier ook goed. Of een lekker geurtje natuurlijk.. Goede wijn, whiskey of speciaalbiertjes als ie dat lekker vindt?
mijn vent heeft al een klopboor
maarre...even on topic.

Een muziek DVD, een CD,een boek, een luchtje,horloge,digitale camers,een beertender..
quote:biebelie schreef op 12 juli 2010 @ 23:52:

mijn vent heeft al een klopboor
Geef hem een sleuteltje. Tijdens het weekend zal hij zien waarvoor die dient ... niet laten vergeten mee te nemen, want hij heeft hem nodig!
quote:EarthlyMatters schreef op 12 juli 2010 @ 23:58:

Geef hem een sleuteltje. Tijdens het weekend zal hij zien waarvoor die dient ... niet laten vergeten mee te nemen, want hij heeft hem nodig!Nu moet ik denken aan een kuisheidsgordel, maar dat was vast niet wat jij in gedachten had.
Slipcursus bij de ANWB
Of als gewoon kloppen niet lukt, is klop-fix nog wel een idee
Tickets voor een concert/artiest
Het grootste cadeau dat jij je vriend kunt geven, is de waarheid over je recente avonturen in zijn mailbox...
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:Ayla520 schreef op 13 juli 2010 @ 07:51:

Het grootste cadeau dat jij je vriend kunt geven, is de waarheid over je recente avonturen in zijn mailbox...
quote:Ayla520 schreef op 13 juli 2010 @ 07:51:

Niets is blijvend, behalve de verandering.
proeflessen van 't een of ander. denk aan sporten als kitesurfen of vliegen. Een nieuwe bbq deed het dit jaar erg goed.
proeflessen van 't een of ander. denk aan sporten als kitesurfen of vliegen. Een nieuwe bbq deed het dit jaar erg goed.
Eens met Ayla520.

Dat het 'gebeurt' is 1 ding, maar het niet vertellen is zwak.
Een leuke wandversiering dan:

* de waarheid blijft niet plakken *
quote:Notebook schreef op 13 juli 2010 @ 11:18:

Een leuke wandversiering dan:

* de waarheid blijft niet plakken *
Bedankt voor de serieuze reacties. Er zitten een aantal leuke tips tussen!
Hoewel ik het gevoel heb dat je mij niet bedoelt, was ik toch serieus.
Om over die e-mail te praten, heb ik een ander topic voor geopend... Dat staat los van wat ik hier vraag. Hier graag On-Topic blijven... Dus gescheiden houden.
Beetje lange tenen?
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven