Cadeautip partner?
maandag 12 juli 2010 om 23:20
Dag iedereen,
Ik heb de volgende vraag: wat geven jullie je partner zoal cadeau op zijn verjaardag?
Ik ben net jarig geweest, mijn partner is zaterdag jarig. Samen gaan we binnenkort een weekendje weg voor onze verjaardagen.
Maar ik zou hem graag een leuk kleinigheidje willen geven zaterdag. Maar heb ff geen inspiratie.....
Iemand tips?
Ik heb de volgende vraag: wat geven jullie je partner zoal cadeau op zijn verjaardag?
Ik ben net jarig geweest, mijn partner is zaterdag jarig. Samen gaan we binnenkort een weekendje weg voor onze verjaardagen.
Maar ik zou hem graag een leuk kleinigheidje willen geven zaterdag. Maar heb ff geen inspiratie.....
Iemand tips?
dinsdag 13 juli 2010 om 13:15
Maar begrijp je nu echt niet dat je dit soort reacties krijgt als je nog geen week geleden een topic geopend hebt over het versturen van mail uit naam van je vriend vanuit zijn inbox zonder dat hij dat weet?
Verwacht je echt dat mensen die weten dat je het hem niet verteld hebt, en volgens je laatste reacties ook niet van plan bent dat te doen, gaan meedenken over een leuk cadeautje voor diezelfde partner? Echt waar?
En denk je serieus niet, dat hij veel blijer zou zijn met een eerlijke, zelfverzekerde vriendin, dan met een slipcursus?
*ontbloot billen* Ik heb ook weleens in de mailbox van mijn ex gekeken. Die was dan ook niet te vertrouwen. Maar het misselijke gevoel dat ik over mijzelf kreeg, en nog krijg als ik eraan denk, was het niet waard.
Verwacht je echt dat mensen die weten dat je het hem niet verteld hebt, en volgens je laatste reacties ook niet van plan bent dat te doen, gaan meedenken over een leuk cadeautje voor diezelfde partner? Echt waar?
En denk je serieus niet, dat hij veel blijer zou zijn met een eerlijke, zelfverzekerde vriendin, dan met een slipcursus?
*ontbloot billen* Ik heb ook weleens in de mailbox van mijn ex gekeken. Die was dan ook niet te vertrouwen. Maar het misselijke gevoel dat ik over mijzelf kreeg, en nog krijg als ik eraan denk, was het niet waard.
dinsdag 13 juli 2010 om 13:42
Eens met Nachttrein. Dit was ook inderdaad het punt dat ik wilde maken. Bovendien begrijp ik niet zo goed waarom er 2 verschillende topics over 1 persoon moeten worden geopend. Ik snap best dat jij de info van je vorige topic buiten beschouwing wilt laten, maar dan krijg je dus ook niet echt objectieve antwoorden he. Wij kunnen jou de meest extravagante, spectaculaire cadeaus opsommen of juist hele lieve kleine cadeautjes, maar waar het in de basis op neerkomt, is dat je hem uitgerekend hetgene wat in een relatie belangrijk is, niet geeft en ook niet voornemens bent om het hem te gaan geven. Eerlijkheid en vertrouwen. En dat is nou net iets, waar geen enkel cadeau tegenop kan.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
dinsdag 13 juli 2010 om 23:02
Lach er maar om. Ik denk dat je partner het lachen snel zal vergaan als hij eenmaal doorkrijgt wat je allemaal uitspookt achter zijn rug. Je doet hem echt een veel groter plezier met hem te vertellen wat voor sneue en achterbakse acties je hebt uitgehaald dan met een of ander prul, dat weet ik zeker.
woensdag 14 juli 2010 om 07:05
Karma joh, karma. Ik snap niet dat ze werkelijk denkt dat dit nooit uit zal komen. En waar vriend eerst misschien nog wel over het gebeuren heen kan stappen zou dat wel eens een heel stuk moeilijker worden als blijkt dat ze dat heel lang verzwegen heeft en niet eens de intentie had het ooit te vertellen. Dat is een groter verraad dan het gesnuffel en gemail uit zijn naam op zich.