cadeautje van ex ?

30-10-2019 18:31 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal,

ik wil graag jullie meningen is aanhoren ! ik ben nu ongeveer 7 maanden uit elkaar met mijn ex. we hebben allebei een nieuwe relatie. wij spreken elkaar verder niet meer en hebben elkaar verwijderd op social media. nu ben ik maandag geslaagd voor mij rijbewijs en ontving ik vanmorgen ineens een kaartje met chocolaatjes van Hallmark van mij ex. hierin stond dat hij erg trots op me was dat is geslaagd was. nu weet ik dus niet wat ik hiermee aan moet. wel vind ik het erg lief van hem. ik twijfel dus of ik hem een berichtje moet sturen om hem te bedanken of juist niet. ik wil namelijk ook niet ondankbaar overkomen. ik heb verder eigenlijk geen zin in contact met hem. wat is jullie mening hierover ?

alvast bedankt !
Zijn jullie goed of slecht uit elkaar gegaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gewoon een berichtje sturen: Dank je wel, erg attent van je! Groet, anoniemmmmmmmm

Het maakt niet uit of je goed of slecht uit elkaar bent.
Als je het onacceptabel vindt, dan stuur je het retour afzender.
Nope
viva-amber schreef:
30-10-2019 18:39
Zijn jullie goed of slecht uit elkaar gegaan?
we zijn uit elkaar gegaan door veel problemen die we hadden, dat is samen besloten
Lekker neutraal houden:

Bedankt voor de kaart en de chocola. Blij met mijn rijbewijs!

Groeten
.....

En verder daarna niet meer reageren.
Ik zou netjes bedanken. Verder niet. Bedankt voor de chocolaadjes. Dat. Kort maar krachtig. :-D
anoniemmmmmmmm schreef:
30-10-2019 18:41
we zijn uit elkaar gegaan door veel problemen die we hadden, dat is samen besloten
Ik zou niet reageren. Je bent hem niets verplicht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dat ligt eraan, heb je behoefte aan contact of hoeft het voor jou niet?
Hij zoekt dus wel contact.
Doorenvogels55 schreef:
30-10-2019 18:42
Ik zou netjes bedanken. Verder niet. Bedankt voor de chocolaadjes. Dat. Kort maar krachtig. :-D
Ja dat zou ik zo doen, alleen zou ik chocolaatjes wel met een -t spellen. Ik ben een beelddenker dus ik zie nu een ladekast volledig van chocolade voor me :mrgreen:
Als je geen zin meer hebt in contact moet je ook geen reden geven voor contact. Niet op reageren is het beste.
Als je hem ooit weer tegenkomt dan bedank je hem alsnog.
In dit geval maakt het niet uit. Kort bedankje, daaruit kan hij verder niks opmaken.
COtweepuntnul schreef:
30-10-2019 18:48
Ja dat zou ik zo doen, alleen zou ik chocolaatjes wel met een -t spellen. Ik ben een beelddenker dus ik zie nu een ladekast volledig van chocolade voor me :mrgreen:
:rolling:

Zou ook heel neutraal berichtje sturen met bedankt voor de chocola groetjes...
En nog van harte proficiat met je rijbewijs anoniemmmm :high5:
Dat heb je maar mooi in the pocket.
Je hebt geen zin in contact. Je hebt niet gevraagd om contact, dus ik zou niets doen.
Als je geen zin hebt zou ik niet reageren. Reageren op dit soort dingen levert altijd gedoe op. Als je dat okee vindt, is het prima en als je er geen zin in hebt, reageer je gewoon niet.
Meatlover schreef:
30-10-2019 18:56
En nog van harte proficiat met je rijbewijs anoniemmmm :high5:
Dat heb je maar mooi in the pocket.
haha dankjewel :hyper:
Hoe ingewikkeld wil je het maken?

Gewoon appje sturen. Dankjewel voor de lekkere chocola.

En weer door met je leven.
Gewoon bedanken, is toch aardig van hem. Toont dat geen “hard feelings” meer heeft. Het is geen huwelijksaanzoek he.
Opeten
anoniemmmmmmmm schreef:
30-10-2019 18:41
Mooi, anders had ik een vriendin voor laten proeven
Wat gatekeeper zegt: gewoon bedanken voor zijn attente gebaar. Tenzij je dit gebaar niet waardeert. Dan laat je dat ook even subtiel weten. Onthoud dat jij altijd de regie hebt: als hij nalv je reactie contact zoekt kun je gewoon vriendelijk aangeven dat jij daar geen behoefte aan hebt. Eerlijk gezegd snap ik het probleem dan ook niet.
Mensch durf te leven
Hoe weet hij dat je geslaagd bent als jullie geen contact meer hebben?
Alleen aan de titel dacht ik dat dit over een soa zou gaan. :p

Maarre, je hoeft niet te reageren hè?
The battle raged on and on
Fuelled by the venom of hatred for man
Consistently, without the eyes to see
By those who revel in sewer equally
EdgarAllanHoe schreef:
30-10-2019 20:35
Alleen aan de titel dacht ik dat dit over een soa zou gaan. :p

Maarre, je hoeft niet te reageren hè?
Ik ook!
Haha die nick

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven