cadeautje van ex ?
woensdag 30 oktober 2019 om 18:31
hey allemaal,
ik wil graag jullie meningen is aanhoren ! ik ben nu ongeveer 7 maanden uit elkaar met mijn ex. we hebben allebei een nieuwe relatie. wij spreken elkaar verder niet meer en hebben elkaar verwijderd op social media. nu ben ik maandag geslaagd voor mij rijbewijs en ontving ik vanmorgen ineens een kaartje met chocolaatjes van Hallmark van mij ex. hierin stond dat hij erg trots op me was dat is geslaagd was. nu weet ik dus niet wat ik hiermee aan moet. wel vind ik het erg lief van hem. ik twijfel dus of ik hem een berichtje moet sturen om hem te bedanken of juist niet. ik wil namelijk ook niet ondankbaar overkomen. ik heb verder eigenlijk geen zin in contact met hem. wat is jullie mening hierover ?
alvast bedankt !
ik wil graag jullie meningen is aanhoren ! ik ben nu ongeveer 7 maanden uit elkaar met mijn ex. we hebben allebei een nieuwe relatie. wij spreken elkaar verder niet meer en hebben elkaar verwijderd op social media. nu ben ik maandag geslaagd voor mij rijbewijs en ontving ik vanmorgen ineens een kaartje met chocolaatjes van Hallmark van mij ex. hierin stond dat hij erg trots op me was dat is geslaagd was. nu weet ik dus niet wat ik hiermee aan moet. wel vind ik het erg lief van hem. ik twijfel dus of ik hem een berichtje moet sturen om hem te bedanken of juist niet. ik wil namelijk ook niet ondankbaar overkomen. ik heb verder eigenlijk geen zin in contact met hem. wat is jullie mening hierover ?
alvast bedankt !
woensdag 30 oktober 2019 om 18:41
we zijn uit elkaar gegaan door veel problemen die we hadden, dat is samen besloten
woensdag 30 oktober 2019 om 18:45
Ik zou niet reageren. Je bent hem niets verplicht.anoniemmmmmmmm schreef: ↑30-10-2019 18:41we zijn uit elkaar gegaan door veel problemen die we hadden, dat is samen besloten
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 30 oktober 2019 om 18:48
Ja dat zou ik zo doen, alleen zou ik chocolaatjes wel met een -t spellen. Ik ben een beelddenker dus ik zie nu een ladekast volledig van chocolade voor meDoorenvogels55 schreef: ↑30-10-2019 18:42Ik zou netjes bedanken. Verder niet. Bedankt voor de chocolaadjes. Dat. Kort maar krachtig.![]()
woensdag 30 oktober 2019 om 18:54
COtweepuntnul schreef: ↑30-10-2019 18:48Ja dat zou ik zo doen, alleen zou ik chocolaatjes wel met een -t spellen. Ik ben een beelddenker dus ik zie nu een ladekast volledig van chocolade voor me![]()
Zou ook heel neutraal berichtje sturen met bedankt voor de chocola groetjes...
woensdag 30 oktober 2019 om 19:41
Mooi, anders had ik een vriendin voor laten proevenanoniemmmmmmmm schreef: ↑30-10-2019 18:41we zijn uit elkaar gegaan door veel problemen die we hadden, dat is samen besloten
woensdag 30 oktober 2019 om 19:45
Wat gatekeeper zegt: gewoon bedanken voor zijn attente gebaar. Tenzij je dit gebaar niet waardeert. Dan laat je dat ook even subtiel weten. Onthoud dat jij altijd de regie hebt: als hij nalv je reactie contact zoekt kun je gewoon vriendelijk aangeven dat jij daar geen behoefte aan hebt. Eerlijk gezegd snap ik het probleem dan ook niet.
Mensch durf te leven
woensdag 30 oktober 2019 om 20:35
woensdag 30 oktober 2019 om 20:44
Ik ook!EdgarAllanHoe schreef: ↑30-10-2019 20:35Alleen aan de titel dacht ik dat dit over een soa zou gaan. :p
Maarre, je hoeft niet te reageren hè?