Cadeautje vriend

02-05-2008 21:36 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ben nog niet zo heel lang lid hier en heb ook nog niet echt veel berichten geplaatst, maar nu wil ik toch even jullie (creatieve) hulp inschakelen!

Mijn vriend vertrekt over een aantal dagen voor ongeveer 6 maanden naar buitenland. Hij gaat reizen met z'n beste maatje. Helaas al lang afgesproken voordat wij een relatie kregen, maar ach, ik gun het hem natuurlijk heel erg! Ben nu op het punt dat ik het geaccepteerd heb en daar ben ik blij mee (in tegenstelling tot een tijdje geleden, toen ik het er erg moeilijk mee had)

Maar goed to the point! Ik wil hem een klein cadeautje(s) meegeven, iets waardoor ie toch elke dag iets van me heeft of ziet. Heb al een digitaal fotolijstje voor hem met leuke foto's van mezelf en ons samen, maar ik wil toch nog iets extra erbij. Zat te denken aan een pakje met van die kaartjes die je normaal aan een bosje bloemen hangt met elke keer een lief zinnetje er op.

Maar nu heeft misschien iemand van jullie nog leuke, creatieve ideeën! Dan hoor ik die graag natuurlijk!

Groetjes
Je meent toch niet serieus dat je zaadjes van vergeet-me-nietjes en flesjes drank in zijn rugzak wilt verstoppen? Daar gaat hij geheid hele grote problemen mee krijgen. Niet grappig, laat staan lief (of zoiets). Hou op met deze onzin, laat die jongen lekker gaan reizen, geef hem een dikke zoen als hij vertrekt en blijf van zijn bagage af.
quote:Miekes schreef op 03 mei 2008 @ 20:32:

Nou nou nou! Nooit van het woord vertrouwen gehoord? Best dat je je mening geeft, maar je hebt het over wel iemand die je helemaal niet kent! Gelukkig ken ik m'n vriend wel, ik weet wat voor iemand hij is en weet ook dat ie zulke dingen niet zou doen!

Ik ben absoluut niet zo naief om te denken dat het niet mis kan gaan (dat kan in Australie gebeuren maar ook hier) maar dat ie niet heel vrouwelijk australie een beurt gaat geven weet ik wel zeker! Altijd makkelijk om te oordelen over mensen die je niet kent!

Zelf misschien een nare ervaring gehad ofzo?

Nee, ze is realistisch

Een half jaar is namelijk héél lang en vooral als je nog niet zo'n lange relatie hebt.

Daarnaast vind ik ook dat je iets voor hem moet kopen waar hij iets aan heeft. De rest is allemaal zó mutserig.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ok, dan houd het op! Voor diegene die me leuke tips gegeven hebben, dank jullie wel!

Voor de anderen, ik heb geen zin m'n relatie, vriend, mezelf of wat dan ook te moeten verdedigen hier. Dus, voor mij is dit onderwerp afgesloten!

Groetjes!
En toen rende ze stapvoeten weg

Héél volwassen

Sterkte de komende zes maanden!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik kan me het wel voorstellen dat je zo reageert. Mijn vriend (we wonen samen) zit voor 3 maand in een noordelijk land voor stage. Mooie vrouwen enz enz heb ik al veel gehoord. Maar je moet elkaart toch kunnen vertrouwen, wat voor relatie heb je als ik hem niet zo vertrouwen? Hij vertrouwd mij ook dat ik hier niets uithaal.

En ik ga donderdag naar hem toe voor het weekend!! :D
In de eerste instantie het vertrouwen hebben dat hij het wel zonder vreemd te gaan zal kunnen doen lijkt me ook wel fijn voor je eigen gemoedsrust. Als hij dan al toch een misstap begaat mag ie er zelf voor zorgen dat ie dat veilig doet, want what message do you send als je m condooms meegeeft: toe maar joh?!

Verder zou ik kijken naar wat voor type je vriend is, houdt hij uberhaupt van lieve berichtjes? Zo niet dan zijn praktische cadeau's zoals zo'n multifunctioneel zakmes met een zinnetje erin gegraveerd oid. Of zo'n zaklamp die je kan aanslingeren en die het dus ook in de rimboe zonder batterijen doet. Een reisdagboek en kleine briefjes ed, echt een creatief plakwerkje waar je al je liefde en beste wensen in stopt is meer voor de sentimele kerel.

Toch zou mijn grootste voorkeur uitgaan naar stiekem genoeg geld bij elkaar sparen om hem ergens een weekje of 2 op te zoeken en een stukje van zijn ervaringen te delen. Dat valt misschien wel met zijn mede reiziger te beramen ookal is er geen vast reisplan. Maar dan ben je pas echt deel van zijn herinnering later denk ik
Oh enne, op fora zijn er altijd mensen waar je het flink oneens mee bent. Anoniem stoken is voor velen een fijn tijdsverdrijf, en verschillende meningen zijn er overal en altijd he
Hoi Dansie en legpuzzel, toch nog bedankt voor jullie reacties!

Het opzoeken zou een leuke verrassing zijn, als het niet zo zou zijn dat ik dat al ga doen! Ik ga in augustus, dus als ie ongeveer 3 maanden weg is, voor 3 weekjes op bezoek! En dat weet ie al haha... Zeker leuk en ik kijk er ook echt naar uit!

Hij houdt zeker van lieve briefjes ed, doen we thuis ook af en toe voor elkaar (wonen samen) en het is ook weer niet zo dat ik op elk shirt, broek of sok een briefje ga plakken! Gewoon een paar die ie tussendoor kan vinden!

Ben het er zeker mee eens dat niet iedereen het met elkaar eens is, dat zou een beetje een saaie wereld worden. Het gaat mij meer om het feit dat er conclusies getrokken worden over zaken waar men verder niets van af weet! Maar goed, dat is voor mij nu afgesloten!

Dank jullie wel!

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven