Cadeautje vriend
vrijdag 2 mei 2008 om 21:36
Hallo allemaal!
Ik ben nog niet zo heel lang lid hier en heb ook nog niet echt veel berichten geplaatst, maar nu wil ik toch even jullie (creatieve) hulp inschakelen!
Mijn vriend vertrekt over een aantal dagen voor ongeveer 6 maanden naar buitenland. Hij gaat reizen met z'n beste maatje. Helaas al lang afgesproken voordat wij een relatie kregen, maar ach, ik gun het hem natuurlijk heel erg! Ben nu op het punt dat ik het geaccepteerd heb en daar ben ik blij mee (in tegenstelling tot een tijdje geleden, toen ik het er erg moeilijk mee had)
Maar goed to the point! Ik wil hem een klein cadeautje(s) meegeven, iets waardoor ie toch elke dag iets van me heeft of ziet. Heb al een digitaal fotolijstje voor hem met leuke foto's van mezelf en ons samen, maar ik wil toch nog iets extra erbij. Zat te denken aan een pakje met van die kaartjes die je normaal aan een bosje bloemen hangt met elke keer een lief zinnetje er op.
Maar nu heeft misschien iemand van jullie nog leuke, creatieve ideeën! Dan hoor ik die graag natuurlijk!
Groetjes
Ik ben nog niet zo heel lang lid hier en heb ook nog niet echt veel berichten geplaatst, maar nu wil ik toch even jullie (creatieve) hulp inschakelen!
Mijn vriend vertrekt over een aantal dagen voor ongeveer 6 maanden naar buitenland. Hij gaat reizen met z'n beste maatje. Helaas al lang afgesproken voordat wij een relatie kregen, maar ach, ik gun het hem natuurlijk heel erg! Ben nu op het punt dat ik het geaccepteerd heb en daar ben ik blij mee (in tegenstelling tot een tijdje geleden, toen ik het er erg moeilijk mee had)
Maar goed to the point! Ik wil hem een klein cadeautje(s) meegeven, iets waardoor ie toch elke dag iets van me heeft of ziet. Heb al een digitaal fotolijstje voor hem met leuke foto's van mezelf en ons samen, maar ik wil toch nog iets extra erbij. Zat te denken aan een pakje met van die kaartjes die je normaal aan een bosje bloemen hangt met elke keer een lief zinnetje er op.
Maar nu heeft misschien iemand van jullie nog leuke, creatieve ideeën! Dan hoor ik die graag natuurlijk!
Groetjes
vrijdag 2 mei 2008 om 21:39
vrijdag 2 mei 2008 om 21:54
Leuk, die snelle reacties! Hij gaat inderdaad backpacken! Al die "handige" en bruikbare dingen heeft ie natuurlijk al gekocht... Zal zo nog een keer stiekem op z'n inkopenlijstje kijken of er toch nog iets tussen zit wat ie nog niet heeft! Een zakmes volgens mij nog niet, dus dat ga ik maar eens onderzoeken!
Laat de tips maar komen haha!
Laat de tips maar komen haha!

vrijdag 2 mei 2008 om 22:27
Aangezien mijn vriend aardige Macgyver- neigingen heeft weet ik onderhand wat die types écht fijn vinden... qua handig: het kost wat maar dan heb je ook wat; deze tools zijn écht goed:http://www.leatherman.com/ (sorry voor eventuele reclame), ook zal mijn survivor vriend het land niet verlaten zonder ducttape (bouwmarkt) met ducttape kun je alles maken dus doe die jongen een goede rol. Voor je romantische zieltje (en het zijne) laat bij een copyshop een fototje van jou/ jullie lamineren, weegt niets, neemt geen plek in en gaat nog niet stuk als ze met tent en al wegspoelen. Toen vriend en ik noodgedwongen een tijdje LAT-ten stopte ik iedere week als hij wegging allemaal lieve briefjes in zijn bagage, tussen z'n t-shirts, in opgerolde sokken, op z'n shampofles. Veel succes met je cadeautje en sterkte met zijn vertrek!
vrijdag 2 mei 2008 om 22:47
Geen domme vraag hoor, over het fotolijstje! Wist het eerst ook niet! Het is eigenlijk een sleutelhangertje, dus niet heel groot. Je kan het uit en aan zetten, dus dan kan ie gewoon even fototjes kijken mocht ie daar zin in hebben haha!
Die briefjes/kaartjes ga ik sowieso doen denk ik, is altijd wel leuk als ie weer eentje vindt in z'n tas. En verder, het scheermesje vind ik wel wat! Hij scheert nu altijd elektrisch en moet dan noodgedwongen nat gaan scheren (of hoe ht ook heet!) dus dat is een goed idee! Wil natuurlijk geen man met baard terug krijgen!
Allemaal leuke ideeen trouwens! Toch handig als er iemand met je meedenkt!
Die briefjes/kaartjes ga ik sowieso doen denk ik, is altijd wel leuk als ie weer eentje vindt in z'n tas. En verder, het scheermesje vind ik wel wat! Hij scheert nu altijd elektrisch en moet dan noodgedwongen nat gaan scheren (of hoe ht ook heet!) dus dat is een goed idee! Wil natuurlijk geen man met baard terug krijgen!
Allemaal leuke ideeen trouwens! Toch handig als er iemand met je meedenkt!
vrijdag 2 mei 2008 om 23:09
Ik denk werkelijk dat er geen kerel is die lieve briefjes overal tussen zijn bagage kan waarderen.
Of ben ik nu negatief?
Is echt een typisch vrouwen ding, mannen vinden dat bull..
Scheermesje vind ik betuttelend, maar als je dan toch gaat betuttelen zou ik hem een megapak condooms mee geven. Je wil natuurlijk geen man met een SOA terug...
Of ben ik nu negatief?
Is echt een typisch vrouwen ding, mannen vinden dat bull..
Scheermesje vind ik betuttelend, maar als je dan toch gaat betuttelen zou ik hem een megapak condooms mee geven. Je wil natuurlijk geen man met een SOA terug...
vrijdag 2 mei 2008 om 23:41
Hihi, ik zie nu een spoor van vergeet me nietjes voor me, van Thailand tot aan India ofzo. Waar gaat ie backpacken?
Ik ken trouwens best mannen die die briefjes wel waarderen, misschien niet in hun broodtrommel voor naar het werk. Maar wel als alleen zij ze vinden.
P.s. Ik zou sowieso een naaktfoto van jezelf in zijn koffer verstoppen.
Ik ken trouwens best mannen die die briefjes wel waarderen, misschien niet in hun broodtrommel voor naar het werk. Maar wel als alleen zij ze vinden.
P.s. Ik zou sowieso een naaktfoto van jezelf in zijn koffer verstoppen.
Count your blessings...

zaterdag 3 mei 2008 om 09:53
Ik zou iets kiezen wat hij vaak gebruikt, niet iets wat alleen maar extra bagage is. Leatherman, kompas, zijden lakenzak die je heel klein kunt oprollen, vacuum zakken waarin je je kleding heel klein kunt persen, tas om rugzak in te doen op vliegveld, een mini-statiefje (verkrijgbaar bij o.a. Bever), waterfilter, zo'n waslijn zonder knijpers, heeft-ie echt alles al zelf gekocht?
zaterdag 3 mei 2008 om 11:30
Goeiemorgen!
Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer?
Iedereen bedankt voor de leuke reacties! Alleen de opmerking van de condooms is een beetje jammer...
Ik ga vanmiddag vriendlief op het terras in de stad dumpen en zelf op zoek naar een leuk cadeautje!
Las op z'n lijstje dat ie de sneldroog-handdoek nog niet heeft, dus dat is al iets. De kaartjes ga ik ook kopen en maandag als ie z'n tas ingepakt heeft daar ergens in verstoppen! Een drankflacon vind ik ook een leuk idee, dadelijk even door de spullen zoeken of ie die al heeft!
Geniet van het mooie weer!!
Groetjes
Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer?
Iedereen bedankt voor de leuke reacties! Alleen de opmerking van de condooms is een beetje jammer...
Ik ga vanmiddag vriendlief op het terras in de stad dumpen en zelf op zoek naar een leuk cadeautje!
Las op z'n lijstje dat ie de sneldroog-handdoek nog niet heeft, dus dat is al iets. De kaartjes ga ik ook kopen en maandag als ie z'n tas ingepakt heeft daar ergens in verstoppen! Een drankflacon vind ik ook een leuk idee, dadelijk even door de spullen zoeken of ie die al heeft!
Geniet van het mooie weer!!
Groetjes
zaterdag 3 mei 2008 om 11:31

zaterdag 3 mei 2008 om 12:20
zaterdag 3 mei 2008 om 13:06
Je mag de opmerking over condooms best naar vinden,ik vind je alleen afschuwelijk naief.
Je lijkt op een roze droomwolkje te leven vol vergeet-me-niet zaadjes en lieve briefjes, terwijl die jongen in de viriele bloei van zijn leven een half jaar het ultieme neuk-walhalla induikt...
Ik zou echt om mijn gezondheid denken, koop ze anders voor zijn terugkomst. Mijn gezondheid zou een stuk belangrijker voor me zijn dan lieve briefjes.
Je lijkt op een roze droomwolkje te leven vol vergeet-me-niet zaadjes en lieve briefjes, terwijl die jongen in de viriele bloei van zijn leven een half jaar het ultieme neuk-walhalla induikt...
Ik zou echt om mijn gezondheid denken, koop ze anders voor zijn terugkomst. Mijn gezondheid zou een stuk belangrijker voor me zijn dan lieve briefjes.
zaterdag 3 mei 2008 om 20:32
Nou nou nou! Nooit van het woord vertrouwen gehoord? Best dat je je mening geeft, maar je hebt het over wel iemand die je helemaal niet kent! Gelukkig ken ik m'n vriend wel, ik weet wat voor iemand hij is en weet ook dat ie zulke dingen niet zou doen!
Ik ben absoluut niet zo naief om te denken dat het niet mis kan gaan (dat kan in Australie gebeuren maar ook hier) maar dat ie niet heel vrouwelijk australie een beurt gaat geven weet ik wel zeker! Altijd makkelijk om te oordelen over mensen die je niet kent!
Zelf misschien een nare ervaring gehad ofzo?
Ik ben absoluut niet zo naief om te denken dat het niet mis kan gaan (dat kan in Australie gebeuren maar ook hier) maar dat ie niet heel vrouwelijk australie een beurt gaat geven weet ik wel zeker! Altijd makkelijk om te oordelen over mensen die je niet kent!
Zelf misschien een nare ervaring gehad ofzo?