Café De Liefde
vrijdag 4 juli 2008 om 00:25
De VPRO heeft een nieuwe serie over het strijdperk dat moderne liefde heet (sorry voor dit tenenkrullende cliché, maar het dekt de lading wel). De uitzendingen zijn woensdagavond, en er is ook een website. Ik wil bij deze een topic openen over deze serie. Alle invallen en commentaren kunnen geplaatst worden. Volgende week, 9 juli, is het thema: 'Is de moderne single vrouw te veeleisend?' Eigenlijk kan de discussie nu al losbarsten.
En natuurlijk kan er ook een topic worden geopend per uitzending. Dat is misschien overzichtelijker. Alles en iedereen lult nu al door elkaar heen, laat staan als je meerdere onderwerpen tegelijk behandelt.
Hoe dan ook: Café De Liefde. For all you lonely hearts out there.
En natuurlijk kan er ook een topic worden geopend per uitzending. Dat is misschien overzichtelijker. Alles en iedereen lult nu al door elkaar heen, laat staan als je meerdere onderwerpen tegelijk behandelt.
Hoe dan ook: Café De Liefde. For all you lonely hearts out there.
dinsdag 6 september 2011 om 23:26
quote:Barancamion schreef op 06 september 2011 @ 20:32:
Dan zijn we natuurlijk heel benieuwd wie die actrice is!
En hoe had je die date uberhaupt voor elkaar gekregen dan?Wie ze is zal ik uit privacy-overwegingen (voor haar) hier niet vermelden, maar als je de oude afleveringen terugkijkt zou je erachter kunnen komen. Overigens stond de dame gewoon op RP, alleen met wat jaartjes van haar echte leeftijd eraf gehaald
Dan zijn we natuurlijk heel benieuwd wie die actrice is!
En hoe had je die date uberhaupt voor elkaar gekregen dan?Wie ze is zal ik uit privacy-overwegingen (voor haar) hier niet vermelden, maar als je de oude afleveringen terugkijkt zou je erachter kunnen komen. Overigens stond de dame gewoon op RP, alleen met wat jaartjes van haar echte leeftijd eraf gehaald
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.