Cafe in Utrecht voor een eerste date... tips??

20-01-2010 21:07 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

a.s. vrijdag heb ik een date in Utrecht met een leuke vent die ik heb leren kennen tijdens een speeddate. Ik zoek een leuke lokatie (cafe) in Utrecht waar we wat kunnen gaan drinken.

Hebben jullie tips??

Alvast bedankt!!
Wat vind je leuk?

ga je voor de bieren ga dan naar Belgie,

wil je hip snobben ga dan naar zussen bv. enzo.

Wil je in ene mooie lokatie maar te lang op bediening wachten ga dan naar de winkel van sinkel.

Ben je artsie en houd je van film enzo ga naar Het Hoogt of springhaver.

Alles nieuwer dan 2 jaar ken ik niet want ik woon er niet meer.
Mijn eerste date was in Stairway to heaven. Is goed bevallen, want we zijn al meer dan 10 jaar bij elkaar
Of alles rond het louis hartlooper complex is goed. (ben even de naam van het plein kwijt)
Bedankt voor je reactie. Ik woon er zelf net, dus weet nog niet de leuke plekken te vinden.

We gaan rond etenstijd wat drinken, dus zit er ook aan te denken om een plek uit te zoeken waar je ook kan eten.....

Te lang wachten op bediening... liever niet! ga ik me aan irriteren en ik moet wel een leuke eerste indruk maken ;)
Het ledig erf dus, zo heet het. Moet weer even graven hoor.
winkel van sinkel!
Centrale plek en bruin 'van alles en nog wat café' Le Journal op het Neude.
Eten kun je prima bij Beldie, maar is wel echt kroeg.

Broers is ook prima, maar de bediening is niet zo langzaam als bij de winkel van sinkel, maar ook niet altijd even snel.

Bij t Hoogt kun je wakker dier proof eten. Louis H'looper complex ook. Er zit daarnaast ook een tent waar je prima kunt drinken en daarna wat eten. (maar weet de naam dus weer niet)

Zit nu wel te vissen in de semi-kroeg eten, trouwens.
quote:colalight schreef op 20 januari 2010 @ 21:19:

winkel van sinkel!Dat moet je vanwege de langzame bediening echt boycotten. Dat is echt al jaaren zo en er wordt niks aan gedaan. Volgens mij doen ze het expres.
Le Journal is prima. Volgens mij kun je daarna daar niet eten, maar dan kun je opschuiven naar een eettent.
Quignon. Daar heb ik mijn eerste date ook gehad en het is nog aan. Dus is niet tegengevallen
When in doubt, add glitter.
Olivier - net buiten Hoog Catherijne, voor het geval je een snelle cluchtroute nodig hebt
Springhaver. Kun je daarna naar de film. (Moet je wel van filmhuizen houden.)
Heerlijk al die mensen die met me mee willen denken! Dank daarvoor! Er zitten wel wat dingen bij die qua sfeer passen naar wat ik zoek.

Maar als je nog iets weet....
Oh ja, Louis Hartlooper (al een paar keer genoemd) is ook leuk.
Ha ja, Olivier is dus net van mijn laatste naweeën in Utrecht. Is prima, ziet er leuk uit, wel een beetje moeilijke akoestiek.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 31-08-2010 22:58
Reden: privacy
% gewijzigd
quote:Babbelz schreef op 20 januari 2010 @ 21:39:

Heerlijk al die mensen die met me mee willen denken! Dank daarvoor! Er zitten wel wat dingen bij die qua sfeer passen naar wat ik zoek.

Maar als je nog iets weet....

Welke dan?

Dan kunnen we qua sfeer meedenken. En moet je er ook kunnen eten, of kan het ook gesplitst?
-
quote:Tessaa schreef op 20 januari 2010 @ 21:41:

[...]

En ALTIJD vol...Ok, dat is dan weer nieuw. Doen ze het goed dus.
Of de kamasutra in de Jaarbeurs!

Sorry, kon het niet laten . De onderstaande locaties zijn wel heel leuk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:SjakieAfhakie schreef op 20 januari 2010 @ 21:42:

Ik dacht dat je op het ledig erf niet kunt eten. MAar anders is cafe ledig erf op het ledig erf veruit mijn favoriet.

Veel plezier!En hoe heet dat andere ding op het ledig erf ook alweer? Dus niet H'looper of l'erf, maar de 3e?
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 20-01-2010 21:45
Reden: fout gekwoot
% gewijzigd
Waar ik qua sfeer naar op zoek ben is een gezellige, bruin maar toch beetje hip grand cafe (ja... lastig). Ik ken hem nog niet zo goed en ben op zoek naar iets waar iedereen zich wel een beetje op zijn gemakt voelt.

Omdat we gaan borrelen na het werk is het handig als je er ook een hapje gaat eten. Als je daar weer naar op zoek moet, kan het de avond zo "dood" slaan. Dat wil ik voorkomen!

Zelf vind ik Stairway erg leuk, kom er al jaaaaren, maar vind het toch niet iets om een eerste date mee naartoe te nemen.

Quignon zag er op de website erg leuk uit qua inrichting, maar ook daar lees ik dingen over slechte bediening (al heb je dan wel iets om over te praten... haha)

Ik maak het mezelf veel te lastig volgens mij
Hahaha... Kamasutra... Tja... toch niet echt wat ik zoek ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven