Carnaval met nasmaak :S

22-02-2012 12:02 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn vriend en vrienden heel gezellig carnaval gevierd.

Nu hebben we heerlijk de bloemen buiten gezet.

Ik heb heerlijk met jan en alleman geklets/gedanst en mijn vriend ook, ( geen probleem).

Nu werden wij zondag wakker en werd mijn vriend meteen op FB uitgenodigd om vrienden te worden.

Hij heel erg enthousiast, afgelopen maandag kreeg hij een privé bericht van haar in zijn FB.

Hij heel blij mij dit laten zien van moet je nu zien en hij reageert daar te blij op. Begint helemaal te glunderen.

Vervolgens zit hij gisteren de gehele dag met haar privé berichten te sturen en te kletsen dat ze het ook zo gezellig hebben samen. Ja dat vind ik niet zo leuk. Kan ik dat gewoon zeggen en kan ik zeggen dat hij moet stoppen voor mij? Ik wil namelijk eigenlijk dat hij stopt omdat hij het niet leuk/normaal vind, om met een vreemde meid de berichten.

Ik vraag mij nu ook steeds af of dat we elkaar dan misschien te vrij laten? In de zin van dat je met andere mensen mag praten vind ik oké en is ook gewoon leuk. ( heeft hij ook ) en dansen vind ik ook voor mijn gevoel nog prima, of zou ik daar de grens al moeten zetten ik weet het zoals jullie merken even niet meer..

Wie heeft er ook zoiets soort gelijks meegemaakt en hoe hebben jullie dat opgelost?

Thanks!!

xx
Dit klinkt inderdaad niet jofel, bij mij zouden alarmbellen gaan rinkelen. En nog wel het meest omdat hij blijkbaar helemaal niet doorheeft dat zijn gedrag niet bepaald netjes is.
Ik vind dat je wel het recht hebt om te zeggen dat hij stopt. Hij kent het meisje amper en er gaat geen diepgewortelde-jarenteruggaande vriendschap aan verloren.

Hij zit gewoon met haar te flirten en dat kan van kwaad tot erger gaan. Nu is het net begonnen en ben je er nog op tijd bij waarschijnlijk.
quote:frikadelbroodje schreef op 22 februari 2012 @ 12:36:

Ik vind dat je wel het recht hebt om te zeggen dat hij stopt. Hij kent het meisje amper en er gaat geen diepgewortelde-jarenteruggaande vriendschap aan verloren.

Hij zit gewoon met haar te flirten en dat kan van kwaad tot erger gaan. Nu is het net begonnen en ben je er nog op tijd bij waarschijnlijk.

Het kan van kwaad tot erger en ik zou ook niet amused zijn, aan de andere kant: het was met carnaval. Voor hetzelfde geld is het over 2 dagen weer voorbij met berichtjes sturen als het gewone leven weer de overhand heeft genomen.

Probeer er luchtig op te reageren, maar laat wel merken dat je er niet zo blij mee bent.
Ja mijn vriend heeft tegen mij gezegd dat hij tegen haar heeft gezegd dat hij een vriendin heeft.
Ja dat is zeker waar ik zal het luchtig bekijken en benaderen.

Het zijn ook tot nu toe alleen maar berichtjes.

Ik zal vanavond even bij hem polsen hoe hij er in staat met dit contact.
Nou, het feit dat hij met haar de hele dag door privé-berichtjes aan het sturen is zou voor mij echt al te ver gaan.

Als ik een keer een berichtje krijg van een man die ik op stap heb leren kennen stuur ik heus wel wat terug als het een leuke man betreft, maar na 2 berichtjes over en weer kap ik het af. Omdat ik vind dat je dat niet hoort te doen in een relatie. Punt.

Dat de vriend van TO er zichtbaar van geniet snap ik, maar bij mij zou het vertrouwen nu al geschaad zijn.
Eef87, en toch hoor ik kleine alarmbelletjes ergens in de verte. Ik vind dat je, je vriend moet kunnen vertrouwen maar aan de andere kant heeft hij dat echt tegen haar gezegd? Ik zou toch wel alle berichtjes willen lezen. Als het onschuldig contact is, dan maakt het toch niet uit dat je het leest?
quote:ster89 schreef op 22 februari 2012 @ 12:31:

Weet dat meisje dat hij met jou is?Ach, alles kan kapot. Zal dat meisje vast niks boeien. Gezien het facebook is heeft ze vast al een foto gezien van vriendinlief en even haar kansen berekend
Echt hoor..

De beste man is EERLIJK over zijn contact, lijkt me niet echt een situatie om je zorgen om te maken. En dan weer de aloude vraag; is het mogenlijk vriendschappelijk contact te hebben met iemand vh andere geslacht?

En als het nou een man was geweest, was het dan anders?

Misschien hebben ze wel iets gemeen waardoor de interesse gewekt is? Favoriete band/muziek oid..

Maar nog belangrijker, waarom bespreek je het niet met hem? Je kunt er natuurlijk de donder op zeggen dat je hier de reacties krijgt dat het niet normaal is...
@ Tijntje

Hoe weet je dat nou? Je kent haar niet eens..

Oh en deze dame is dus knapper dan TO volgens jou.. Anders had ze geen contact gezocht..

Nou TO die kan je lekker in je zak steken..

Wat n onzin zeg..
Ik vind het ook nogal overdreven allemaal. Hij doet toch niks stiekem? Ik zou echt niet blij zijn als mijn lief mij zou vertellen dat "het nu genoeg is geweest" of "dit moet stoppen". Zo behandel je een kind maar geen gelijkwaardige partner. Je kunt iemand hooguit aangeven dat iets je stoort maar eenzijdig bepalen dat iets te ver gaat of niet mag? Ik zou dat niet accepteren en ook niet in mijn hoofd halen mijn partner zo te benaderen.

Mijn lief heeft ook wel eens contact met andere vrouwen, zowel oude vriendinnen als vrouwen die hij ergens heeft ontmoet en waarmee het klikte. Hij zit er weliswaar niet de hele dag mee op facebook, maar dat doet hij sowieso met niemand omdat hij daar niet zo'n behoefte aan heeft. Ik heb geen enkele reden om me zorgen te maken en dat doe ik dus ook niet!
Ik denk dat in een geval als dat van TO je intuïtie vaak goed is. En, veel vrouwen kennende, gaan er echt wel verwachtingen uit van een hele dag heen en weer facebooken.. Just saying...
quote:Anthonius schreef op 22 februari 2012 @ 12:55:

Echt hoor..

De beste man is EERLIJK over zijn contact, lijkt me niet echt een situatie om je zorgen om te maken. En dan weer de aloude vraag; is het mogenlijk vriendschappelijk contact te hebben met iemand vh andere geslacht?

En als het nou een man was geweest, was het dan anders?

Misschien hebben ze wel iets gemeen waardoor de interesse gewekt is? Favoriete band/muziek oid..

Maar nog belangrijker, waarom bespreek je het niet met hem? Je kunt er natuurlijk de donder op zeggen dat je hier de reacties krijgt dat het niet normaal is...OMG dit speel je hopelijk? Zo naief kun je toch niet zijn?
Mannen zijn gevleid door nieuwe of extra aandacht van het andere geslacht. En dat mag ook. Maar ik hoop dart hij zich realiseert dat achter deze aandacht meer kan schuilen dan alleen vriendschappelijke gevoelens. Dat meisje kan tijdens carnaval wel gek op hem zijn geworden en dan is ze een potentieel gevaar voor de relatie, mits hij er voor openstaat natuurlijk.

Ik zou met mijn vriend gaan praten en mijn bezorgdheid uiten. Een beetje gezonde jaloezie van jouw kant is heel gezond en normaal. Ook daar moet hij gewoon heel blij mee zijn, het is een teken van liefde van jouw kant. Je wilt hem gewoon niet kwijt en iedereen die een bedreiging vormt mag je wantrouwen tot op zekere hoogte.
@iris69

Wat nou naïef?

En jij bent niet geheel paranoïde bezig?

Deze beste man is hier open over, verteld aan zijn vriendin hierover.. Hoe open kun je zijn..?

Er is NIETS aan de hand..

En het ergste is dat door jullie reacties TO wellicht zo opgenaaid wordt, dat het wellicht wel n issue gaat worden...
@Anthonius; ben het met je eens dat de reacties overdreven zijn. Ik stoor me vooral aan de houding van een aantal in de zin van "moet afgelopen zijn" en "zeggen dat hij ermee moet stoppen" enzo. Het is geen kind, hij kan zijn eigen beslissingen nemen.

Wel vind ik dat als TO zich hier niet fijn bij voelt, dat ze het daar dan samen over moeten hebben. Maar da's heel wat anders als hem iets opleggen!
Wacht het even deze week af.

Wie weet verwatert het wel en maak jij je druk om niets.

Hij verbergt het niet, dus dat is al een positief ding.

Is het volgende week ook nog zo, dan er een gesprek over hebben.
Ik heb ook mannelijke vrienden op FB, maar daar ga ik niet van glunderen als ik berichtjes krijg. Trouwens doorgaans wisselen wij geen pb´tjes uit, het zijn meer reacties op foto´s, prikbord of mededelingen.

En als ik al een pb plaats, dan was het laatst bij de man van mijn vriendin, maar dat ging over een verrassingsfeestje voor haar, en mijn vriend mag dat gewoon lezen.

Vraag eens aan hem, waarom hij zo glundert, wat voor leuke `grapjes`zit zij te vertellen, waardoor hij zo glundert. Als je het zo brengt, dan is dat luchtig en dan merk je vanzelf of hij het je wil laten lezen.
Hey Hey bedankt alle voor jullie reacties!

Dit is ook zo handig aan een forum je krijgt letterlijk van alle kanten informatie super fijn! Ik kan hier echt wat mee.

Even voor de duidelijkheid ik ben niet boos op mijn vriend, hij is eerlijk tegen me geweest en dat waardeer ik zeer het was meer dat ik met mijn eigen gevoelens in de knoop zit en dat ik niet goed weet/wist of dat die gevoelens terecht zijn, Al met al zal er vast niets aan de hand zijn. Ik hou jullie op de hoogte!!

Maar thanks voor jullie hulp!
quote:namita schreef op 22 februari 2012 @ 15:02:

Ik heb ook mannelijke vrienden op FB, maar daar ga ik niet van glunderen als ik berichtjes krijg. Trouwens doorgaans wisselen wij geen pb´tjes uit, het zijn meer reacties op foto´s, prikbord of mededelingen.

En als ik al een pb plaats, dan was het laatst bij de man van mijn vriendin, maar dat ging over een verrassingsfeestje voor haar, en mijn vriend mag dat gewoon lezen.

Vraag eens aan hem, waarom hij zo glundert, wat voor leuke `grapjes`zit zij te vertellen, waardoor hij zo glundert. Als je het zo brengt, dan is dat luchtig en dan merk je vanzelf of hij het je wil laten lezen.Dit is natuurlijk zo subjectief als de pest...
quote:eef87 schreef op 22 februari 2012 @ 15:10:

Hey Hey bedankt alle voor jullie reacties!

Dit is ook zo handig aan een forum je krijgt letterlijk van alle kanten informatie super fijn! Ik kan hier echt wat mee.

Even voor de duidelijkheid ik ben niet boos op mijn vriend, hij is eerlijk tegen me geweest en dat waardeer ik zeer het was meer dat ik met mijn eigen gevoelens in de knoop zit en dat ik niet goed weet/wist of dat die gevoelens terecht zijn, Al met al zal er vast niets aan de hand zijn. Ik hou jullie op de hoogte!!

Maar thanks voor jullie hulp!

He He gelukkig maar TO dat je je niet laat opnaaien hier..

Jij bent de enige die de situatie volledig kent omdat je erbij was.

Ga dus aub op je eigen gevoel af. Dat is altijd het beste.
quote:Anthonius schreef op 22 februari 2012 @ 14:03:

@iris69

Wat nou naïef?

En jij bent niet geheel paranoïde bezig?

Deze beste man is hier open over, verteld aan zijn vriendin hierover.. Hoe open kun je zijn..?

Er is NIETS aan de hand..

En het ergste is dat door jullie reacties TO wellicht zo opgenaaid wordt, dat het wellicht wel n issue gaat worden...Open zijn is geen enkele garantie hier. Hij heeft doorlopend contact met een andere vrouw en glundert daarbij. Lekker dan .
Bespreek het. Houd het bij jezelf, geef aan wat het met jou doet. Dikke kans dat jullie een heel fijn, open en eerlijk gesprek hebben waardoor het eigen vlammetje weer op laait!
precies wat aiki zegt, bespreek het met hem en geef aan wat het met jou doet.

niks luchthartig. Je voelt je helemaal niet luchthartig, je wordt er doodzenuwachtig van en dat mag. Vertel hem dat, en ook dat je het prima vindt dat hij contacten met anderen heeft maar dat je dit eng vind ( ik denk dat je dat vindt) omdat hij er zo van gaat glunderen.Al je gevoelens wat dit betreft.

alles moet maar kunnen tegenwoordig lijkt het vaak en ik vind dat onzin.Mensen zijn vaak zwak en waarom zou je jezelf in verleiding brengen als je iets goeds hebt? Hij is bezig zichzelf in verleiding te brengen, waarom?

Misschien is hij heel naief, misschien heeft hij behoefte aan een beetje spanning, kan allemaal en is niet fout maar laat hem wel voorzichtig zijn met wat hij heeft als het hem iets waard is.

Als het hem niet zo veel waard is dan merk je het wel aan zijn reactie en dan kun je dat ook maar beter weten.
quote:rrinkje schreef op 22 februari 2012 @ 18:12:

precies wat aiki zegt, bespreek het met hem en geef aan wat het met jou doet.

niks luchthartig. Je voelt je helemaal niet luchthartig, je wordt er doodzenuwachtig van en dat mag. Vertel hem dat, en ook dat je het prima vindt dat hij contacten met anderen heeft maar dat je dit eng vind ( ik denk dat je dat vindt) omdat hij er zo van gaat glunderen.Al je gevoelens wat dit betreft.

alles moet maar kunnen tegenwoordig lijkt het vaak en ik vind dat onzin.Mensen zijn vaak zwak en waarom zou je jezelf in verleiding brengen als je iets goeds hebt? Hij is bezig zichzelf in verleiding te brengen, waarom?

Misschien is hij heel naief, misschien heeft hij behoefte aan een beetje spanning, kan allemaal en is niet fout maar laat hem wel voorzichtig zijn met wat hij heeft als het hem iets waard is.

Als het hem niet zo veel waard is dan merk je het wel aan zijn reactie en dan kun je dat ook maar beter weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven