Carnaval met nasmaak :S

22-02-2012 12:02 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn vriend en vrienden heel gezellig carnaval gevierd.

Nu hebben we heerlijk de bloemen buiten gezet.

Ik heb heerlijk met jan en alleman geklets/gedanst en mijn vriend ook, ( geen probleem).

Nu werden wij zondag wakker en werd mijn vriend meteen op FB uitgenodigd om vrienden te worden.

Hij heel erg enthousiast, afgelopen maandag kreeg hij een privé bericht van haar in zijn FB.

Hij heel blij mij dit laten zien van moet je nu zien en hij reageert daar te blij op. Begint helemaal te glunderen.

Vervolgens zit hij gisteren de gehele dag met haar privé berichten te sturen en te kletsen dat ze het ook zo gezellig hebben samen. Ja dat vind ik niet zo leuk. Kan ik dat gewoon zeggen en kan ik zeggen dat hij moet stoppen voor mij? Ik wil namelijk eigenlijk dat hij stopt omdat hij het niet leuk/normaal vind, om met een vreemde meid de berichten.

Ik vraag mij nu ook steeds af of dat we elkaar dan misschien te vrij laten? In de zin van dat je met andere mensen mag praten vind ik oké en is ook gewoon leuk. ( heeft hij ook ) en dansen vind ik ook voor mijn gevoel nog prima, of zou ik daar de grens al moeten zetten ik weet het zoals jullie merken even niet meer..

Wie heeft er ook zoiets soort gelijks meegemaakt en hoe hebben jullie dat opgelost?

Thanks!!

xx
quote:eef87 schreef op 22 februari 2012 @ 12:10:

Het is een nieuwe meid...:(Zou ik ook veel moeite mee hebben hoor. Ik zou het tegen hem zeggen dat ik me er niet fijn bij voel en wat hij er verder mee denkt te doen.
En? Al ter sprake gebracht?
Ben ook heel benieuwd!
Het kan ook zijn dat hij "open" aan de oppervlakte is. Openheid betekend nog niet dat hij alles verteld.

Dit vraag ik me af bij dit topic.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Jaja007 schreef op 22 februari 2012 @ 20:57:

Het kan ook zijn dat hij "open" aan de oppervlakte is. Openheid betekend nog niet dat hij alles verteld.

Dit vraag ik me af bij dit topic.

Eens.

Ik vind het open in de zin van "dan moet je ook niet zeuren, want ik ben zo open".
quote:ster89 schreef op 22 februari 2012 @ 13:05:

En, veel vrouwen kennende, gaan er echt wel verwachtingen uit van een hele dag heen en weer facebooken.. Just saying...Even off topic... is dat echt zo Ster?
quote:iris1969 schreef op 22 februari 2012 @ 21:00:

[...]

Eens.

Ik vind het open in de zin van "dan moet je ook niet zeuren, want ik ben zo open".

Eens. Dit is van die niet zeuren openheid. Nog een tikje verneukeratiever vrees ik. Want TO is nu onzeker (gemaakt). Gaat lopen zeuren. En uiteindelijk is het haar schuld want zij is die onredelijke en claimende partner. Hij straks huilie huilie doen bij andere meisje en zij begripvol oortjes geven.

FB of niet. Dit verhaal is al zo oud als de weg naar Rome.
quote:h_l_g schreef op 22 februari 2012 @ 21:05:

[...]

Eens. Dit is van die niet zeuren openheid. Nog een tikje verneukeratiever vrees ik. Want TO is nu onzeker (gemaakt). Gaat lopen zeuren. En uiteindelijk is het haar schuld want zij is die onredelijke en claimende partner. Hij straks huilie huilie doen bij andere meisje en zij begripvol oortjes geven.

FB of niet. Dit verhaal is al zo oud als de weg naar Rome. een man die het snapt, ik zwijg en buig in ongeloof!
quote:h_l_g schreef op 22 februari 2012 @ 21:02:

[...]

Even off topic... is dat echt zo Ster?Ik ben geen Ster, maar ik denk/vrees dat ze daarin gelijk heeft.
quote:iris1969 schreef op 22 februari 2012 @ 21:11:

[...]

Ik ben geen Ster, maar ik denk/vrees dat ze daarin gelijk heeft.

Nou dan zijn mij ook gelijk weer een aantal FB akkefietjes duidelijk geworden

Waarom zeggen vrouwen dat gewoon niet?

Vrouwen zeggen: waarom zijn mannen zo onnozel.

Ahum, je mag het voorgaande applaus weer weghalen, ik kruip weer onder mn steen.
Als ik een leuke vent ontmoet en hij gaat de hele dag berichtjes heen en weer sturen, dan vertel ik dat glunderend aan mijn vriendinnen ja.... Omdat ik daar bepaalde verwachtingen van krijg.

Omdat ik dat zou hebben in dat meisje haar plaats, en veel vrouwen die ik ken ook, ga ik er vanuit dat dat meisje bijbedoelingen heeft. Zoals je zelf bent schat je anderen ook vaak in toch?

Misschien is het ook helemaal niet zo, hoor.. Iedereen is anders natuurlijk. Maar ik zou als vrouw zijnde zoiets echt niet trekken. Dat mijn vriend zo'n meid hoop geeft op iets in mijn ogen dmv die berichtjes. En al bedoelt hij het niet zo, je hebt geen idee wat die meid ermee wil..
En dat maakt onzeker..
quote:Anthonius schreef op 22 februari 2012 @ 16:24:quote:Namita 22-02-2012

Ik heb ook mannelijke vrienden op FB, maar daar ga ik niet van glunderen als ik berichtjes krijg. Trouwens doorgaans wisselen wij geen pb´tjes uit, het zijn meer reacties op foto´s, prikbord of mededelingen.

En als ik al een pb plaats, dan was het laatst bij de man van mijn vriendin, maar dat ging over een verrassingsfeestje voor haar, en mijn vriend mag dat gewoon lezen.

Vraag eens aan hem, waarom hij zo glundert, wat voor leuke grapjes`zit zij te vertellen, waardoor hij zo glundert. Als je het zo brengt, dan is dat luchtig en dan merk je vanzelf of hij het je wil laten lezen. Dit is natuurlijk zo subjectief als de pest...Absoluut niet subjectief als de pest:

Het meest bekend is de theorie van de

Amerikaanse psycholoog Mehrabian.

Hij stelt dat wanneer het om uiting van gevoelens gaat:

* 55% van de communicatie bestaat uit lichaamstaal,

* 38% wordt geuit door de stemklank en slechts

* 7% wordt gecommuniceerd door middel van woorden.

Als dit zo is uiten we ons gevoel dus voor 93% non-verbaal!

Eens met Namita.

Ook ik heb meerdere mannelijke vrienden op FB en ik loop ook niet te glunderen als ik een pbtje krijg.

BTW, pbtjes sturen doen we af en toe. Manlief leest mee.

Prikbord wordt het meest beschreven en reacties op foto's en/of liken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
[quote]ster89 schreef op 23 februari 2012 @ 12:04:

Als ik een leuke vent ontmoet en hij gaat de hele dag berichtjes heen en weer sturen, dan vertel ik dat glunderend aan mijn vriendinnen ja.... Omdat ik daar bepaalde verwachtingen van krijg.

/quote]

Ik bedoelde het iets anders ster. Ik werd door een vrouw aangesproken op FB en we hebben wat 'berichtcontact' gehad.

Dat eindigde een beetje abrupt van haar kant. Ze liet ook vaak de hint vallen dat ze in Oostzaan was enzo. Ik heb die hints niet begrepen. En ik begrijp denk ik nu waarom ze wat bozig was.

Vandaar dat ik weer terug onder mijn steen ben gekropen

En ja je mag me uitlachen, dit is al 2 keer eerder voorgekomen. Ik dacht dat ze gewoon aardig waren. Ok, stupid me.

En nee, ik zou in een relatie ook niet de hele dag met vrouwen berichten gaan zitten wisselen. Gewoon omdat dat not done is in mijn ogen, waarom zou ik mijn partner onzeker willen maken. En gewoon, it's not done. En nee hiermee wil ik ook niet zeggen dat je geen contact met het andere geslacht mag hebben tijdens een relatie.
hmmm... ik stuur wel eens berichtjes met een oudcollega, hij is ook een oudcollega van mijn vriend.

Die man en ik hebben allebei een relatie en ik ga niet glunderen van hem, maar mijn vriend vindt het niet normaal dat ik wel eens berichtjes met hem stuur.

Zou die man er wel meer achter zoeken? Ben ik een naïeve muts, dat ik denk dat dit platonisch is?
Hoi Eef, hier ook iets dergelijks na avondje uit. Leuke avond gehad, en ook een leuke vrouw leren kennen. Ik heb haar zelf de dag erna op fb uitgenodigd. Vriendlief had nog nooit interesse in fb gehad, en ook nooit een profiel aangemaakt.

Tot nu... ineens had hij een fb profiel...met foto. En de enige vriend die erop stond was zij... Ik heb er in eerste instantie niks van gezegd. Ik bedoel ik heb zelf al jaren fb dus waarom zou hij dat niet mogen hebben? Maar toen er na enkele dagen nog geen uitnodiging kwam van zijn kant, en hij met geen woord repte over het feit dat hij fb had aangemaakt, heb ik eens gevraagd wanneer ik uitgenodigd werd. Hij wilde er toch niks mee gaan doen, enz. Ik heb hem alleen gezegd dat het een beetje gek uitziet als mensen op fb gaan kijken; ze weten dat hij een relatie met mij heeft en de enige vriendin die erop staat is een vreemde vrouw. Hij was wat beledigd en heeft zijn hele fb eraf gegooid. Dat was voor mij helemaal niet nodig maar goed dat moet ie zelf weten. Ik heb hem zelfs nog aangeboden om hem wegwijs te maken op fb. Hoe je met iemand moet chatten enz. maar hij wilt het niet meer.
quote:zwolleneesje schreef op 23 februari 2012 @ 16:45:

hmmm... ik stuur wel eens berichtjes met een oudcollega, hij is ook een oudcollega van mijn vriend.

Die man en ik hebben allebei een relatie en ik ga niet glunderen van hem, maar mijn vriend vindt het niet normaal dat ik wel eens berichtjes met hem stuur.

Zou die man er wel meer achter zoeken? Ben ik een naïeve muts, dat ik denk dat dit platonisch is?Ja dat is heel goed mogelijk.
quote:h_l_g schreef op 23 februari 2012 @ 15:28:

En nee, ik zou in een relatie ook niet de hele dag met vrouwen berichten gaan zitten wisselen. Gewoon omdat dat not done is in mijn ogen, waarom zou ik mijn partner onzeker willen maken. En gewoon, it's not done. En nee hiermee wil ik ook niet zeggen dat je geen contact met het andere geslacht mag hebben tijdens een relatie.Precies.
het zit niet goed, dat is wel duidelijk, ik vind het echt niet leuk als mijn vriend glunderd van een andere vrouw
quote:Anthonius schreef op 22 februari 2012 @ 16:24:

[...]

Dit is natuurlijk zo subjectief als de pest...

Subjectief of niet. je kunt dat toch gewoon vragen?

Als mijn vriend met iemand belt en hij moet opeens lachen, of hij wordt boos, ik noem maar iets, dan vraag ik ook wat er zo grappig was, of waarom hij zo boos is. Gewoon interesse.

Hij vraagt het ook wel eens aan mij. Als je niks te verbergen hebt, waarom zou je dat niet vertellen? Ik hoef echt niet alles te weten, maar als ik er toevallig bij zit, en hij uit die emotie, dan vraag ik me dat af. Gelukkig is mijn vriend heel open, en vaak vraag ik het niet eens, maar begint hij zelf al te vertellen.

En wil hij het niet vertellen, ook goed, maar dan mag je het dus om welke reden dan ook niet weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven