Catfish

06-03-2018 01:51 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier ook dames die kort of langdurig met een catfisher te maken hebben gehad?
Volgende keer de [ quote ] en [ / quote ] markups gebruiken wanneer je een tekst copy-paste.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
jaw schreef:
06-03-2018 15:04
Volgende keer de [ quote ] en [ / quote ] markups gebruiken wanneer je een tekst copy-paste.
Maar dat ik -> '' '' <- zei toch al genoeg, of niet? xD
Zo, ik dacht jeetje wat een reacties. Jammer dat de meeste offtopic zijn. Ik had gehoopt hier ontopic met lotgenoten te kunnen praten.

Catfisher kunnen het doen voor geld, sexfotos/cam, aandacht enz. Ik hoop ook dat iedereen die zich laat horen in dit topic elkaar gewoon met respect behandeld.

Mijn catfisher, is een Nederlander die voor zijn werk naar het buitenland moest. En iedere keer duurde het werk langer en langer. En zo zijn we ondertussen al weer heel wat maandjes verder. Zijn webcam was, uiteraard, uitgeschakeld en hij kon hem niet aanzetten. Foto's gebruikt van een man uit Amerika. enz enz.

Ik vraag mij dan ook af hoe men hier nadien mee om is gegaan.
jodejo12 schreef:
06-03-2018 15:42
Zo, ik dacht jeetje wat een reacties. Jammer dat de meeste offtopic zijn. Ik had gehoopt hier ontopic met lotgenoten te kunnen praten.

Catfisher kunnen het doen voor geld, sexfotos/cam, aandacht enz. Ik hoop ook dat iedereen die zich laat horen in dit topic elkaar gewoon met respect behandeld.

Mijn catfisher, is een Nederlander die voor zijn werk naar het buitenland moest. En iedere keer duurde het werk langer en langer. En zo zijn we ondertussen al weer heel wat maandjes verder. Zijn webcam was, uiteraard, uitgeschakeld en hij kon hem niet aanzetten. Foto's gebruikt van een man uit Amerika. enz enz.

Ik vraag mij dan ook af hoe men hier nadien mee om is gegaan.
Sorry TO voor off-topic!
eenmeisje1993 schreef:
06-03-2018 15:43
Sorry TO voor off-topic!
Dank je :)
Heb wel ooit gehad dat ik maanden met een meisje aan het chatten was maar ze wou nooit afspreken. Ze stuurde me wel foto's, echt een mooie meid! Ze zei steeds dat ze zo onzeker was over haar uiterlijk, wat ik gek vond want hallo! Dus ik probeerde haar op te peppen. Toen durfde ze wel af te spreken. Ben ik half het land door gereisd voor haar, bleek ze niet de vrouw te zijn op de foto's. Dat was haar nichtje. Ze durfde haar eigen foto's niet te sturen want ze vond zichzelf lelijk en dik. Was niet echt boos op haar, baalde natuurlijk wel maar snapte haar ook wel hierin. Heb wel tegen haar gezegd dat ze toch meer zelfvertrouwen moest hebben, want ze is echt wel de moeite waard en dat er wel mensen zijn die niet alleen op slanke types vallen. Ik ben er een van, maar goed ze was toch mijn type niet. Toen toch de hele dag leuke dingen gedaan en daarna nog steeds contact gehouden via de chat.
Was je het vertrouwen in haar niet kwijt?

(de persoon in jouw verhaal valt ook onder het Fenomeen: Catfish)
sinnombre schreef:
06-03-2018 13:38
Je bedoelt wellicht dat je één woord wél correct hebt geschreven?!
Waarom dit nodig is? Omdat het om te janken is hoe men tegenwoordig schrijft. Iemand die zo schrijft uit luiheid is niet serieus te nemen.
Ze is zéker wel serieus te nemen.
Foutjes maken we allemaal wel en ik vind het wel fijn om gecorrigeerd te worden.
Wat ook gebeurd is.
Ik ben gek op Nederlands, mijn goeiste vak op sgool.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Iemand had ook een keer mijn foto gebruikt op Lexa en mijn complimenten het account werd gelijk na mijn schrijven verwijderd.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eslarealidad schreef:
06-03-2018 16:13
Iemand had ook een keer mijn foto gebruikt op Lexa en mijn complimenten het account werd gelijk na mijn schrijven verwijderd.
Gelukkig maar, lijkt me ook een rare gewaarwording als iemand jouw foto's gebruikt.
Nee. Al heb ik wel eens rare mails gehad en een gast op FB die mij zogenaamd kende. Hup block erop.

Ik geloof dat soort geneuzel nooit. Iets met een goedwerkende bullshitradar en eigenwaarde.
jodejo12 schreef:
06-03-2018 16:14
Gelukkig maar, lijkt me ook een rare gewaarwording als iemand jouw foto's gebruikt.
Dat lijkt me echt naar. Daar kan je meestal weinig aan doen.
Lucifermiauww schreef:
06-03-2018 16:17
Ik geloof dat soort geneuzel nooit. Iets met een goedwerkende bullshitradar en eigenwaarde.
Ik had mezelf ook hoger ingeschat haha. Maar iets met een perfecte timing waardoor ik minder scherp was dan normaal.
Kan iedereen overkomen hoor
jodejo12 schreef:
06-03-2018 16:23
Ik had mezelf ook hoger ingeschat haha. Maar iets met een perfecte timing waardoor ik minder scherp was dan normaal.
Als je het zelf maar gelooft.
sinnombre schreef:
06-03-2018 13:38
Je bedoelt wellicht dat je één woord wél correct hebt geschreven?!
Waarom dit nodig is? Omdat het om te janken is hoe men tegenwoordig schrijft. Iemand die zo schrijft uit luiheid is niet serieus te nemen.
.
Het is lang geleden dat ik iemand in mijn zwartboek heb geplaatst maar nu is het echt weer een keertje nodig.
Wat een betweter is dit.
Niet geschoten is altijd mis
jodejo12 schreef:
06-03-2018 16:14
Ja, echt heel raar.
Iemand waarschuwde mij.
Ik was opeens een verpleegster en woonde in een andere stad.
Mafketel(s).
En nooit er achter gekomen wie het was zeker?
jodejo12 schreef:
06-03-2018 16:56
En nooit er achter gekomen wie het was zeker?
Nee, het account werd gelijk verwijderd door Lexa.
Dat ging snel.
Eslarealidad schreef:
06-03-2018 17:44
Nee, het account werd gelijk verwijderd door Lexa.
Dat ging snel.
Op zich is dat ook wel heel erg fijn. Fijn dat Lexa daar wel serieus mee bezig is.
jodejo12 schreef:
06-03-2018 17:46
Op zich is dat ook wel heel erg fijn. Fijn dat Lexa daar wel serieus mee bezig is.
Ja, daar was ik heel blij mee. :)
Weg is weg. ;)
Kan ik me heel goed voorstellen
sinnombre schreef:
06-03-2018 13:28
Toch niet die ene met die zogenaamd hoogbegaafde kinderen die hier de boel altijd bij elkaar verzint...?
Wat gemeen dit. Ik ken haar buiten het viva forum en zij liegt niet over haar kinderen.
Dat is zeker gemeen :/
Bitje93 schreef:
06-03-2018 16:26
.
Het is lang geleden dat ik iemand in mijn zwartboek heb geplaatst maar nu is het echt weer een keertje nodig.
Wat een betweter is dit.
Pfffffff, ja inderdaad. Ik stoor me er ook mateloos aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven